عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت مهار تورم و رشد تولید طبق بیانات رهبر انقلاب، ابراز امیدواری کرد که با شیرینی موفقیت‌های اقتصادی در سال ۱۴۰۲ کام مردم نیز شیرین شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - رئیس سازمان محیط زیست گفت: امیدواریم در پاییز با بارش خوب، وضعیت دریاچه ارومیه تغییر کند البته مدیریت آبها یکی از اولویت‌های حوضه آبریز دریاچه است.
سرپرست استقلال می گوید اگر قرار باشد در یک سال مدیرعامل عوض شود، تیم از اهدافش دور می ‌شود و کسی ضرر نمی ‌کند‌، به جز تیم و هوادارانش.
وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات گفت:امیدواریم طبق خواسته آقای رئیس جمهور و همانطور که در حکم انتصاب دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی وجود دارد، بازنگری در سیاست‌ها و مصادیق فیلترینگ صورت گیرد .
خطیب نماز جمعه تهران، گفت: کشورما در زیرزمین منابع نفتی و گازی زیادی دارد که امیدواریم با راه افتادن ابزارهای جدید صنعت جدید هسته‌ای، وسیله رفاه مردم ما رو به توسعه باشد.
مدیر تیم پرسپوليس امیدوار است در فاصله کوتاه باقیمانده تا دیدار با پیکان، موافقت‌های لازم برای حضور هواداران تیمش را به دست بیاورد.
بازیکنان نساجی امیدوار هستند تا پیروزی برابر استقلال در جام حذفی را تکرار کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدواریم این کار خوب ساخت تندیس‌ها از مفاخر کشور در تهران ادامه داشته باشد تا شهروندان با سرمایه ملی و فرهنگی کشور هر بیشتر آشنا شوند.
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: لایحه جامع انتخابات هم اکنون در کمیسیون شوراهای مجلس در حال بررسی است و انتظار داریم تا اواسط اردیبهشت تصویب و برای اجرا ابلاغ شود.
سرمربی فولاد خوزستان امیدوار است موفقیت‌های مربی جدید گل‌گهر بعد از بازی با این تیم آغاز شود.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، اظهار امیدواری کرد که تیمش بعد از دیدار برگشت برابر چلسی، افسوس موقعیت‌های از دست رفته دیدار امشب را نخورد.
نخست وزیر عراق ضمن موضع گیری درباره توافق امنیتی امضا شده میان ایران و عراق از عدم نیاز بغداد به نیروهای رزمی خارجی هم سخن گفت.
امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان گفت: دو ماه پیش توافق اولیه برای بازدید هیات های فنی ایرانی و بحرینی از سفارت خانه های دو کشور حاصل شد.
افشین فرزام سرمربی تیم ملی روئینگ ایران در حاشیه مجمع فدراسیون قایقرانی گفت: ما رقابت نابرابری با چینی‌ها داریم.
سخنگوی دولت گفت: طی دو هفته آتی جلسات فوق‌العاده دولت در زمینه بررسی برنامه هفتم توسعه برگزار می‌شود و تا پایان سال جاری این لایحه هم تقدیم مجلس خواهد شد.
حسین امیرعبداللهیان شامگاه جمعه در جریان سفر به لبنان و در کنفرانس خبری، اظهار امیدواری کرد که در نخستین اقدام، سرکنسولگری‌های ۲ کشور در شهر‌های جده و مشهد بازگشایی شود تا به کسانی که علاقمند سفر‌های زیارتی به مکه مکرمه، مدینة منوره و مشهد مقدس هستند، خدمات ارائه کنند.
رومئو بکام، خرید جدید برنتفورد است که امیدوارند بتواند از موفقیت‌های پدرش دیوید، اسطوره منچستریونایتد و انگلیس الگوبرداری کند.
رئیس مجلس در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت روح‌الله عجمیان، گفت: امیدواریم با کار و تلاش، امنیت به صورت کامل برقرار شود و با افرادی که جوانان را اینگونه به شهادت می‌رسانند، برخورد شود.
دو کمک داور ایرانی حاضر در جام جهانی گفت و گویی با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام داده‌اند.
رئیس جمهور عراق ضمن ابراز امیدواری به اینکه نشست سران عرب در الجزایر سرآغاز همکاری ها باشد، اقدامات رژیم صهیونیستی برای تغییر شرایط در قدس اشغالی را محکوم کرد.
هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران با حضور معاون وزیر صمت، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و جمعی از مدیران حوزه صنعت خودرو افتتاح و آغاز به کار کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه از نظر اروپا اغتشاش خوب و بد داریم،گفت: امیدواریم اتحادیه اروپا رفتار و سیاست معقولی نسبت به ایران داشته باشد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه از نظر اروپا اغتشاش خوب و بد داریم،گفت: امیدواریم اتحادیه اروپا رفتار و سیاست معقولی نسبت به ایران داشته باشد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: من از بازیکنانم تشکر می‌کنم هر اتفاقی رقم خورد برای من است. من جوابگوی نتایج تیم هستم. امیدوارم این تیم در آینده به موفقیت‌های خودش برسد.
رهبر جریان حکمت ملی عراق ابراز امیدواری کرد که رئیس پارلمان این کشور استعفای خود را پس بگیرد و چنین موضوعاتی مطرح نشود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ