بیرانوند در کلاس دیگری در لیگ برتر دروازه بانی می کند و با اعتمادبنفس فوق العاده ای که طی سالیان اخیر به دست آورده شرایط را کاملا به سود خود دنبال می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد دانشگر، مدافع میانی تیم فوتبال سپاهان، دقایقی پیش از ورود تیم به دربی اصفهان در حال یادآوری نکاتی به محمدجواد حسین‌نژاد است.
تفاوت در کلاس بندی های خودروها ریشه در تفاوت فرهنگ ها و انواع متفاوت معیارهای دسته بندی در کشورهای مختلف دارد اما تمام آن چیزی که باید در مورد شناخت خودرو ها بدانیددر این مطلب وجود دارد.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال عربستان داوران خود را از راه دور کنترل می‌کند.
ساوجبلاغ- کلاس مربیگری درجه c فوتبال آسیا در شهرستان ساوجبلاغ پس از ۱۳ روز به پایان رسید.
لکسوس LBX طولی برابر با ۴۱۹۰ میلی‌متر و عرضی برابر با ۱۸۲۵ میلی‌متر دارد. ارتفاع آن ۱۵۴۵ میلی‌متر است و فاصله محوری آن به ۲۵۸۰ میلی‌متر می‌رسد. با چنین ابعادی باید گفت LBX اندکی جثه بزرگ‌تری از یاریس کراس دارد، اما با ۱۲۸۰ کیلوگرم وزن حدود ۱۰ کیلوگرم سبک‌تر است.
در حالی که سپاهان، استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی لیگ بیست و دوم تلاش می‌کنند، تراکتور راه دیگری را می‌رود و برنامه متفاوتی را پیش می‌برد.
مدیران باشگاه اشتوتگارت سباستین هونس را به عنوان جانشین برونو لابادیا برگزیدند.
هافبک‌ تیم‌ ملی روسیه ایران را حریفی با کلاس متفاوت نسبت به رقبای قبلی این تیم تلقی کرد.
«پاکو خمز» سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال تراکتور برای مربیان ایرانی کلاس دانش افزایی برگزار می‌کند.
سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: دیدار با بیروت کلاب سخت‌ترین بازی ما است چون برنامه‌ریزی آن‌ها با ما برای این مسابقات، کاملا متفاوت است.
از لحاظ ابعاد کانسپت eVX در کلاس کامپکت‌ها قرار می‌گیرد. این شاسی‌بلند برقی ۴۳۰۰ میلیمتر طول و ۱۸۰۰ میلیمتر عرض دارد. با چنین ابعادی باید گفت eVX اندکی بزرگ‌تر از ویتارا (مدلی متفاوت از گرند ویتارای حاضر در بازار ایران) است.
صبح چهارشنبه دیدار متفاوتی بین صد‌ها تن از زنان فرهیخته و فعال در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی کشور با رهبر انقلاب برگزار شد که به گفته رهبر انقلاب این جلسه در پاسخ به گلایه جمعی از زنان کشور به ایشان به جهت دیدار با مداحان در سالروز ولادت حضرت زهرا بوده و زنان در این دیدار حضور نداشته اند.به جهت متفاوت بودن این دیدار نگاهی داریم به متن و حاشیه های آن که بسیار حائز اهمیت است.
سرمربی جدید تراکتور با سبک جدید خود به دنبال این است تا با سبکی که در پیش گرفته، حضوری متفاوت نسبت به خارجی‌های قبلی رقم بزند.
کیلیان امباپه در جام جهانی قطر با اینکه فشار زیادی را تحمل می‌کرد عملکردی استثنایی داشت و او را باید یکی از بهترین ستاره‌های این تورنمنت دانست.
همه چیز برای خانم دیفاو بسیار متفاوت بود. او به جای رفتن به دانشگاه برای شرکت در کلاس، این کار را پشت صفحه نمایش کامپیوتر از خانه سالمندان انجام داد. جویس دیفاو گفت: «این اولین کامپیوتر من بود، فرزندانم باید به من یاد می‌دادند که چگونه از آن استفاده کنم.»
شریفی‌مقدم که به عنوان مجری ثابت برنامه صبحگاهی «صبحانه ایرانی» معرفی شده است، درباره تفاوت‌های گویندگی خبر و اجرای تلویزیونی اینگونه اظهار کرد: مجری‌گری در تلویزیون، بداهه‌گویی قوی می‌خواهد. گویندگی خبر هم یک مقوله کاملا متفاوت است. گویندگی خبر تسلط بالایی بر متن موضوعات روز می‌خواهد، چون یک گوینده خبر تا وقتی خبر را درک و فهم نکند نمی‌تواند آن‌را به بیننده منتقل کند. اما کلا اجرای تلویزیونی علاوه بر تسلط بالا بر موضوعات روز، بداهه‌گویی و فن بیان خیلی قوی می‌خواهد که خداراشکر ما در این زمینه همکاران گوینده و مجریان خوبی در تلویزیون داریم و می‌توانیم از آن‌ها بهره ببریم.
تعویض های طلایی هاجیمه موریاسو کلید صعود ژاپن به مرحله بعدی جام جهانی بود.
یحیی که همیشه با کلاه کپ در تمرین حضور می‌یافت، از زمان تراشیدن موها، این کلاه را کنار گذاشته و مدل جدید موهایش به این شکل در کانون توجهات قرار گرفته است.
تیم تحت هدایت کارلوس کی روش یک بار دیگر نمایش قابل قبولی را مقابل سنگال پرستاره ارائه داد.
کلاس درس هفته آینده دانشگاه شهید بهشتی آنلاین برگزار می‌شود.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره بازگشایی مدارس اعلام کرد: امسال در روز دوم مهر زنگ آغاز سال تحصیلی و زنگ ایثار و مقاومت در مدارس زده می‌شود. مهر امسال بعد از ۲۵ ماه تعطیلی مدارس سراسر کشور بازگشایی خواهند شد. دانش آموزان کلاس اولی در روز ۳۰ و ۳۱ شهریور ماه برای شرکت در «جشن شکوفه‌ها» به مدرسه خواهند رفت.
یک عملکرد کم‌نقص، ضربات حساب شده و نفوذهای خطرناک حاصل عملکرد مهاجم جدید تراکتور در نخستین بازی بود.
سازمان انرژی اتمی ایران همگام با برنامه‌های راهبردی و کلان کشور در دولت سیزدهم با رویکردی متفاوت و با توجه ویژه به منافع ملی و موضوعات روز دنیا، سند راهبردی صنعت هسته‌ای کشور در افق ۱۴۲۰ را تهیه و منتشر کرده است.
حکمت تهیه کننده و کارگردان باسابقه سینما در این شرایط مسیر متفاوتی را در پیش گرفته و سراغ ساخت فیلم‌های با بودجه کم/Low-budget با تلفیقی از چهره‌های جوان و باسابقه رفته و معتقد است همچنان با این شکل از فیلم‌‌سازی، می‌توان در این حرفه فعال بود. بندر بند که چندی پیش اکران شد، یکی از این فیلم‌ها بود و فیلم‌های ملخ، نوزده و جاده دوهزار، سه فیلم دیگر است که او با تکیه بر این روش تازه ساخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ