رهبر انقلاب اسلامی مقصود از تحول را تغییر نقاط معیوب جامعه ایرانی و نظام اسلامی دانستند و تاکید کردند: برای تحول، به اعتماد به نفس ملی و هوشیاری نیاز داریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس با اشاره به اهمیت کارآمدی سیستم اذعان کرد: هیچ تحولی را نمی‌توانیم انجام دهیم مگر آنکه دارای سه پایه باشد تا آن سیستم کارآمد شود که عبارتست از هوشمندسازی، شفاف سازی و مردمی‌سازی.
مسیر رشد شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا و نوآور و حضور شرکت‌های توانمند دانش‌بنیان فناور به عنوان بازوی اصلی توسعه فناوری در صنعت بزرگ‌ترین اقدام اصلاحی در جهت تحول اکوسیستم اقتصاد دانش‌بنیان و تکمیل زنجیره ارزش در صنایع بزرگ کشور و حرکت به سمت دانش‌بنیان شدن اقتصاد ملی است.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، در جمع معلمان و دانش‌آموزان به بیان نکاتی در خصوص تحول برنامه درسی پرداخت.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اهمیت هوشمندسازی ارائه خدمات گفت: هلال احمر با بهره گیری از دانش روز و در همکاری با شرکت‌های دانش بنیان، خدمت رسانی به شهروندان را دانش‌محور کرده است.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: راه بازگرداندن اعتماد فرهنگیان به صندوق ذخیره پیگیری و تحقق کامل قوانین مقررات مالی است و یکی از اصول کلیدی حاکمیت شرکتی شفافیت است.
مساله «کیفیت و کمیّت نیروی انسانی در وزارت امور خارجه و جذب عناصر کارآمد و قابل اعتماد»، نکته دیگری بود که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند و گفتند: وزارت امور خارجه باید نیرو‌هایی جذب کند که عمیقاً و از بُن دندان به مبانی فکری و سیاسی انقلاب و جمهوری اسلامی باور داشته باشند و با انگیزه کافی و اراده‌ای قوی و تحرک و فعالیت در مقابل توفان‌های فکری و تبلیغاتی بیگانگان بایستند و خم نشوند.
مسئله «کیفیت و کمیّت نیروی انسانی در وزارت امور خارجه و جذب عناصر کارآمد و قابل اعتماد»، نکته دیگری بود که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند و گفتند: وزارت امور خارجه باید نیرو‌هایی جذب کند که عمیقاً و از بُن دندان به مبانی فکری و سیاسی انقلاب و جمهوری اسلامی باور داشته باشند، و با انگیزه کافی و اراده‌ای قوی و تحرک و فعالیت در مقابل طوفان‌های فکری و تبلیغاتی بیگانگان بایستند و خم نشوند.
متهم در بازجویی‌ها لب به اعتراف گشود و گفت: سوسن یکی از همسایه‌های قدیمی پدرم بود و از آنجایی که از کودکی مرا می‌شناخت به من اعتماد داشت. من همیشه کارهایش را انجام می‌دادم و سوسن هم در مقابلش به من پول می‌داد. چند روز قبل ماشین او را گرفتم تا تعمیر کنم. بعد از اینکه ماشین را به او تحویل دادم از من خواست برای گرفتن پول تعمیر و دستمزد به آپارتمانش بروم. وقتی به آنجا رفتم دسته‌های تراول‌چک را دیدم و وسوسه شدم. من در یک لحظه پتویی را روی سر پیرزن انداختم و او را خفه کردم.
نمی‌توانستیم خاکستر شدنش را ببینیم. به او گفتیم که متوجه اعتیادش شده‌ایم، اما وسایل خانه را شکست و رفت. همه جا را دنبال سعید گشتیم، اما هیچ اثری از او نبود تا اینکه از بیمارستان تماس گرفتند و گفتند جنازه‌اش را تحویل بگیریم.
اعتماد عمومی شهروندان و مردم به قربانگاهی می‌رود که در آن همه چیز برای منافع اقلیتی ذبح می‌شود. حالا شهروندانی اعتماد عمومی خود را از دست می‌دهند که برای خرید یک پراید ساده یا پول ندارند و یا ناچار هستند بار‌ها در قرعه کشی‌های تحقیر آمیز خودروسازان شرکت کنند و ناگاه می‌شنوند که چطور نمایندگان، مدیران، دولتمردان و روسا بدون هیچ ضابطه‌ای خودرو‌های شاسی بلند چند میلیاردی را تحویل می‌گیرند.
رئیس‌جمهوردر آیین بزرگداشت مقام معلم گفت: شرط تحقق تحول، باور و اعتقاد است. باید تحول ایجاد شود و ما دیگر نباید شاهد گله مقام معظم رهبری باشیم که چرا سند تحول اجرایی نشد.
رییس جمهور با بیان اینکه شرط تحقق تحول، باور و اعتقاد است تاکید کرد: افرادی که به تحول اعتقاد و باور ندارند کنار بروند و اجازه دهند در آموزش و پرورش تحول ایجاد شود.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: مجلس همسو و همراه دولت هم دیگر تاب تحمل ضعف‌های وزرای دولت سیزدهم را ندارد و حاضر به اعتماد کردن به این عملکرد‌های بی‌برنامه و تورم‌زا که به حساب نظام گذاشته می‌شود، نیست.
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: دولت مردمی برای تحول گرایی در جامعه آمده است و در یک سال گذشته اتفاقات خوبی در کشور رخ داده که باید آن را دید.
نتایج یک نظرسنجی درباره تاثیر آب‌وهوا بر اعتماد‌به‌نفس و خلق‌وخوی زنان نشان می‌دهد که بیشتز زنان به‌طور میانگین فقط هفت هفته می‌توانند هوای سرد را تحمل کنند و بعد دوست دارند به یک جای گرم بروند.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جمع آوری ۱۵۰ معتاد متجاهر و تحویل آنان به مرکز ترک اعتیاد در این شهرستان خبر داد.
هنرمندان یا به اصطلاح سلبریتی‌ها واکنش‌های مختلف و متفاوتی انجام دادند، به نظرم کسانی که در محدوده حرف مطالبی عنوان کرده باشند، هر چند تند و تیز، دولت می‌بایست تحمل کند، اما اگر در یک سازماندهی برنامه‌ریزی شده علیه نظام قرار گرفته باشند؛ مانند یکی از هنرپیشه‌ها و یک فوتبالیست که البته به آمریکا مهاجرت کردند، موضوع متفاوت خواهد بود. برخورد‌های فردی را دولت و دستگاه قضایی باید با تسامح و تجاهل از کنارش بگذرند، اما برخورد‌های مدیریت شده و سازماندهی شده علیه نظام و امنیت کشور و ملت موضوع دیگری است و باید پاسخگوی رفتار خود باشند.
این فرد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اقرار کرد و گفت که پس از جلب اعتماد فروشنده با ورود به اپلیکیشن رسیدساز جعلی و وارد کردن اطلاعات، یک رسید جعلی واریز به فروشندگان نشان داده و با بهانه‌هایی مثل اختلال در سامانه‌های پیامکی بانک‌ها با تحویل کالا به سرعت از محل دور شده است.
جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از طرح جمع آوری معتادین متجاهر و پر خطر در پایتخت خبر داد و گفت در اجرای این طرح ۳۸۴ نفر از این معتادان متجاهر جمع اوری و تحویل مراکز ترک اعتیاد شد.
اعتماد نوشت: ۲۹ آبان ماه سال جاری پسر ۱۶ ساله‌ای به نام «کاروان قادرشکری» اهل پیرانشهر واقع در آذربایجان غربی با ضرب گلوله کشته شد. در پیرانشهر بعد از مراسم خاکسپاری این نوجوان، اعتراضات و درگیری‌هایی شکل گرفت. لحظه‌ای که جسد کاروان در بیمارستان به خانواده‌اش تحویل داده شد تصویری از مادر او که سرش را روی جسد فرزندش گذاشته بود و گریه می‌کرد به ثبت رسید. این عکس واکنش‌های زیادی را از سوی افکار عمومی به همراه داشت.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رأی اعتماد مجدد مجلس به فاطمی امین فرصتی است که او بتواند طرح‌ها و برنامه‌ها را اجرایی کند و تحولی اساسی در این حوزه رقم بزند.
رفع خلاءهای موجود صنعت کشتی‌سازی توسط دانش‌بنیان‌ها می‌تواند فرصت خوبی را ایجاد کند که این صنعت در کشور به دستاوردهای مهمی دست یابد.
وزیر خارجه عمان از حسن اعتماد و همچنین اقدام انسانی ایران در تحویل باقر نمازی به مسقط، تشکر و قدردانی کرد.
سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: مجرم پس از حضور در پلیس فتا پایتخت و مواجهه با شکات پرونده به جرم خود اقرار کرد و اظهار داشت پس از جلب اعتماد فروشنده و وارد کردن شماره کارت اعلامی در یک نرم افزار همراه بانک اصلی مشخصات شاکی را به دست می‌آوردم و با ورود به اپلیکیشن رسیدساز جعلی و وارد کردن اطلاعات وی یک رسید جعلی واریز به فروشندگان نشان می‌دادم و با بهانه‌هایی مثل اختلال در سامانه‌های پیامکی بانک‌ها با تحویل کالا به سرعت از محل خارج می‌شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ