معاون رئیس‌جمهور گفت: ابهت پوشالی آمریکا و رژیم صهیونیستی در اذهان ملت‌ها و دولت‌های منطقه در حال فروپاشی است و شرایط به نفع جبهه مقاومت در حال تغییر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسوول حیات‌وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران با اعلام اینکه تاکنون رویا در شرایط خوبی بسر می‌برد، گفت: می‌توان پس از آبگیری تالاب در ۳ ماه آینده و ورود دسته‌جات اولیه پرندگان مهاجر، رهاسازی مجدد رویا را در منطقه شاهد باشیم.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اهمیت توجه به حوزه تجارت خارجی گفت: امروز در سایه تعامل گسترده دولت با همسایگان و کشورهای منطقه، سطح و حجم روابط خارجی کشورمان در حال افزایش و لازم است شرایطی فراهم شود که در این بازار بزرگ حضور فعال و موثری ایفا کنیم.
شرایط کنونی منطقه کاملا متفاوت است، روابط جدیدی در دنیا در حال شکل‌گیری است، مثلاً سازمان همکاری شانگ‌های که ما در آن عضو هستیم و سازمان بریکس (چین، روسیه، هند، برزیل و جنوب آفریقا) و امکانات آن‌ها، همگی نشانه ظهور یک نظم جهانی جدید و متفاوت است، از سوی دیگر توانایی‌های آمریکا و غرب مدام در حال کاهش است، نقش آن‌ها در کل جهان کمرنگ، تضعیف و در حال عقب‌نشینی شده است
شکست مس کرمان مقابل همنام رفسنجانی اش شرایط این تیم را دشوارتر از همیشه کرد.
‌لاسجردی با توجه به اینکه فضای کلی خاورمیانه در حال حاضر به‌سمت آرامش، روش‌های مسالمت‌آمیز و گفتگو‌های سیاسی حرکت می‌کند، معتقد است که نتانیاهو در تلاش است تا رفتاری خلاف جهت فضای عمومی منطقه در پیش بگیرد؛ مانند استفاده از سلاح و روش‌های قهر‌آمیز علیه همسایگان. او گفت: «لذا در چنین شرایطی به نظر می‌رسد که حمله به کشور همسایه توسط رقبای نتانیاهو به‌عنوان عامل چالش با دولت او تلقی خواهد شد و حتی در منطقه نیز چالش‌ها و اعتراضاتی را علیه اسرائیل رقم می‌زند چنان‌که در حال حاضر نیز برخی کشور‌های همسایه مانند فلسطین، لبنان و جهان عرب در این حوزه اعلام موضع کرده‌اند.»
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی می‌گوید: در حال حاضر انقدر شرایط نا معقول و نگران کننده است که چهره‌های اصول‌گرای منطقی و معتدل هم نسبت به سیاست‌های حاکم موضع منفی دارند و منتقد قدرت هستند.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از تکلیف تعدادی ساختمان که در شرایط خوبی قرار نداشتند برای اخذ مجوز از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با پیگیری‌های انجام شده در جلسه کمیته ایمنی خبر داد.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی می گوید شرایط در منطقه زاپروژیا به گونه ای پیش می رود که بر ضرورت ایمن کردن محیط اطراف نیروگاه هسته ای این منطقه می افزاید.
دولت عربستان در حال ایجاد بحران‌های اجتماعی در داخل کشور است؛ چراکه محمد بن سلمان تلاش می‌کند تا اشکال جدیدی از ناسیونالیسم را پیش برد، حتی در شرایطی که انبوهی از کارگران خارجی به منطقه وارد می‌شوند.
کیفیت هوا در دو ایستگاه اقدسیه (منطقه ۱) و شهرداری (منطقه ۴) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
کیفیت هوا در ایستگاه‌های اقدسیه (منطقه ۱)، پونک، دانشگاه شریف (منطقه ۲)، شهرداری منطقه ۲، شهرداری منطقه ۴، تربیت‌مدرس (منطقه ۶)، ستاد بحران (منطقه ۷)، شهرداری منطقه ۱۰، شهرداری منطقه ۱۱، شهرداری مرکز منطقه ۱۲، مسعودیه (منطقه ۱۵)، پارک قائم (منطقه ۱۸)، شادآباد (منطقه ۱۸)، شهرداری مطنقه ۱۹، شهرری (منطقه ۲۰)، شهرداری منطقه ۲۱ و شهرداری منطقه ۲۲ در وضعیت قابل قبول قرار دارد.
قم- رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: شرایط اقلیمی هر منطقه باید در راستای ایجاد صنایع ملاک عمل قرار گرفته و در این زمینه نظارت جدی صورت گیرد.
کیفیت هوای در ایستگاه‌های اقدسیه (منطقه ۱۷)، دانشگاه شهید بهشتی (منطقه ۱)، شهرداری منطقه ۲، پونک، شهرداری منطقه ۴، ستاد بحران (منطقه ۷) و مسعودیه (منطقه ۱۵) در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
پیام میزبانی بصره در شرایطی در بین کشور‌های دنیای در حال دست به دست شدن است که ایران به عنوان یکی از امن‌ترین و ثروتمندترین کشور‌های منطقه سال‌های زیادی است که از گرفتن یک میزبانی مهم در بازی‌های فوتبال در سطح آسیا عاجز مانده است. از آن بدتر اینکه درست در همین روز‌ها که ورزشگاه معروف شهر بصره پر از تماشاگر می‌شود، فدراسیون فوتبال و شورای تأمین استان‌های ایران بازی‌های لیگ برتر را بدون حضور تماشاگران برگزار می‌کنند
هم‌اکنون هوای منطقه ۱۷ شهر تهران در شرایط "بسیار ناسالم" قرار گرفته و عدد ۲۱۳ را نشان می‌دهد.
هم‌اکنون هوای منطقه ۱۷ شهر تهران در شرایط "بسیار ناسالم" قرار گرفته و عدد ۲۱۳ را نشان می‌دهد.
شهردار منطقه ۹ تهران از تحت حمایت قرار گرفتن افراد بی سرپناه، زنان سرپرست خانوار و مسافران در راه مانده با همکاری اداره امور آسیب‌های اجتماعی منطقه ۹ تهران و خیرین غرب پایتخت خبر داد.
شهردار منطقه ۱۴ تهران از مناسب‌سازی ۵ بوستان این منطقه به منظور ایجاد شرایط مطلوب و ایمن برای حضور خانواده‌ها همچنین تسهیل حضور توانیابان در فضاهای عمومی خبر داد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی در بازدید از منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور پدافند هوایی را هر روز در حال پیشرفت دانست و اظهار کرد: شرایط فعلی پدافند هوایی با ۸ سال دفاع مقدس که هیچ، با دیروز هم قابل مقایسه نیست.
مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شرایط یکسان در سیستان و بلوچستان از نظر بیماری آنفولانزا تمام مدارس استان به صورت حضوری ادامه خواهد داشت.
شهردار منطقه ۲ با بیان اینکه دره فرحزاد یکی از نقاط نا ایمن و آسیب خیز شهر تهران شناخته شده بود، گفت: با پیگیری قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران امروز رود دره از این حالت بحران خارج شد.
عضو سندیکای شرکت های تولید کننده برق با تأکید بر اینکه وزارت نیرو وظیفه دارد ضوابط تعیین نرخ سقف بازار برق را اعلام کند، گفت: در حال حاضر نرخ هایی با منطق غیرمشخص و شرایط مبهم اعلام می‌شود.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان ای که استقلال برای رسیدن به شرایط ایده آل نیاز به ترمیم خط میانی اش دارد گفت: اگر این منطقه حساس پوشش داده نشود در دیدارهای آینده هم مشکل‌ساز خواهد بود.
نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان گفت: جمهوری اسلامی ایران در شرایط امروز با طالبان تعامل می‌کند اما تا دولت فراگیر تشکیل نشود آنها را به رسمیت نمی شناسد این هم منطقی دارد. وقتی یک هیاتی حاکم شد قطعا تعهد و مسئولیت هایی برعهده دارد و باید نسبت به همسایگان به ویژه تعهداتی را انجام دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ