سفارت روسیه در واشنگتن امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: استفاده از سلاح‌های خوشه‌ای توسط رژیم کی‌یف علیه غیرنظامیان نشان می‌دهد که آمریکا در حال از دست دادن کنترل بر دست نشانده‌های خود است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که واشنگتن در حال فرو رفتن در اعماق جنگ با روسیه است و انتظار دارد که جنگ اوکراین مدت زمانی طولانی ادامه پیدا کند.
فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه به سوریه از وجود اطلاعاتی مبنی بر اقدام آمریکا برای تقویت نظامیان خود در سوریه خبر داد.
آمریکا ضمن تحریمهای شدید علیه روسیه،با سرو صدای زیاد در حال تزریق گسترده نظامی ارتش اوکراین است اما در خفا تسلیحات آمریکایی از طریق بازار سیاه به دست روس‌ها می‌رسد.
آمریکا ضمن تحریمهای شدید علیه روسیه،با سرو صدای زیاد در حال تزریق گسترده نظامی ارتش اوکراین است اما در خفا تسلیحات آمریکایی از طریق بازار سیاه به دست روس‌ها می‌رسد.
در حالی که دستگاه پروپاگاندای غرب در حال انتشار خبر اختلاف روسیه و عربستان سعودی در اوپک پلاس بود، ریاض با کاهش تولید نفت از آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا استقبال کرد.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد این کشور در حال برنامه‌ریزی برای پاسخ جدی به عدم صدور روادید از سوی آمریکا برای خبرنگاران خود است.
روسیه بار دیگر هشدار داد که خطرات رویارویی هسته‌ای با آمریکا به شدت در حال افزایش است.
مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا با اشاره به تحرکات اخیر چین در عرصه بین‌الملللی می‌گوید ایران، چین، روسیه، کره شمالی در حال تقویت روابط خود هستند، اما واشنگتن همچنان به دور خود می‌چرخد.
وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه ای اعلام کرد: مسکو در حال آماده سازی پاسخ به تحریم های ایالات متحده و کانادا است.
سازمان اطلاعات روسیه اعلام کرد که آمریکا در حال آموزش 60 شبه نظامی در پایگاه «التنف» سوریه برای انجام حملات تروریستی در روسیه و کشورهای همسایه آن است.
وزیر خارجه روسیه از آمریکا به دلیل ارعاب دیگر کشورها برای عدم همکاری با مسکو انتقاد کرد.
نماینده دائم آمریکا در ائتلاف نظامی ناتو می‌گوید تبادل‌های راهبردی روسیه و چین برای این ائتلاف نگران‌کننده است و باید با آن مقابله کرد.
پاتریک رایدر، سرتیپ نیروی هوایی آمریکا گفت که ایالات متحده در حال جنگ با روسیه نیست و به دنبال درگیری با آن نیست، اما تا زمانی که (جنگ اوکراین) طول بکشد به این کشور تسلیحات خواهد داد.
طیف غربگرا از آنجا که پادو‌های آمریکا و اروپا در ایران هستند و همچنین به آن دلیل که روسیه نیز در برابر غرب قرار دارد، تمام خیانت‌ها، خباثت‌ها و دشمنی‌ها اروپا و آمریکا علیه مردم ایران را نادیده می‌گیرند و در عین حال در تلاشند تا در راستای رضایت غربی‌ها به دشمن‌نمایی از روسیه بپردازند.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد در حال حاضر برنامه ای برای دیدار با مقامات آمریکا در خصوص کنترل تسلیحاتی وجود ندارد.
معاون وزیر خارجه روسیه با اشاره به اینکه امکان ساخت بمب کثیف توسط اوکراین همچنان وجود دارد، گفت: با توجه به مواضع متضاد، امکان مذاکره روسیه و آمریکا درباره اوکراین در حال حاضر وجود ندارد.
معاون وزیر خارجه روسیه با اشاره به اینکه امکان ساخت بمب کثیف توسط اوکراین همچنان وجود دارد، گفت: با توجه به مواضع متضاد، امکان مذاکره روسیه و آمریکا درباره اوکراین در حال حاضر وجود ندارد.
مقام ارشد امنیتی دولت روسیه اعلام کرد سرویس‌های امنیتی آمریکا و انگلیس در حال جذب و استخدام عناصر سازمان‌های تروریستی بین‌المللی هستند تا آنها را برای کمک به کی‌یف، به اوکراین منتقل کنند.
ند پرایس گفت: حقیقت ماجرا این است که روس‌ها توانایی تولید، واردات و تامین نیاز‌های کلیدی خود را ندارند و بنابراین به ایران روی آورده‌اند و در حال بررسی اقداماتی با کره شمالی نیز هستند.
مشاور رئیس جمهور روسیه با تأکید بر اینکه کشورش فقط اهداف نظامی اوکراین را هدف قرار می دهد، گفت که روسیه هرگز اجازه گسترش ناتو به سمت شرق را نخواهد داد.
سولیوان در عین حال، بر تداوم حمایت تسلیحاتی از اوکراین تاکید کرد و افزود: تهدیدهای گذشته هم مانع از ارائه ۱۵ میلیارد دلار سلاح به اوکراین نشد.
سه کشور چین، روسیه و ایران به عنوان بزرگترین دشمنان ایالات متحده به طور چشمگیری در حال متحد شدن هستند؛ پیوندی  که می تواند اهداف واشنگتن را تضعیف کند.
جاگاریان گفت: پیش‌نویسی که با میانجیگری سرویس اقدام خارجی اروپا از آمریکایی‌ها دریافت شده، توسط کارشناسان ایرانی تماما در حال بررسی شدن است. نباید عجله کرد و هیاهو به پا کرد. لازم است که به دوستان ایرانی زمان بدهیم تا با آرامش کار کنند.
لاوروف گفت: من معتقدم که موضع ایران کاملاً مشروع است. آمریکایی‌ها از این طرح خارج شدند که همه و خود آمریکایی‌ها زمانی آن را تایید کرده بودند. از آنجایی که واشنگتن تلاش کرده بود آن را نابود کند، البته واشنگتن باید صرفاً موضع خود را پس بگیرد و بازگردد و در حال حاضر مسئله این است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ