نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: آنچه پیش آمد قلوب مردم را جریحه دار کرد اما ملت ایران بار دیگر مرز بین اعتراض و اغتشاش را تشخیص دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره خیرخواه دولت و ملت پاکستان بوده و خواهد بود.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران به تمامی فتنه‌ها و کینه‌ورزی‌ها در لحظه پاسخی پشیمان‌کننده می‌دهد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نظر شریف حضرت امام این نبود که افراد را به سادگی از کشتی انقلاب پیاده کنیم؛ ایشان دید جامع و کاملی داشتند که تا جایی که ممکن است افرادی که با گرایش‌های مختلف، در اصول و خطوط کلی انقلاب پای امام و انقلاب و آرمان‌های ملی و اسلامی ایستادند و به فکر استقلال، عظمت و توسعه و سربلندی کشور هستند و مقابل با آمریکا، اسرائیل و دشمنان اسلام و قرآن می‌باشند، حفظ شوند و نظر شریف‌شان این نبود که احیاناً برخی از افراد، فاصله بگیرند و مرزشان را از مرز ملت، انقلاب و رهبری و نظام جدا کنند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس گفت: به یاری خداوند و حمایت مردم همیشه در صحنه، در جنگ نرم نیز دشمنان را ناامید و توطئه آن‌ها را خنثی خواهیم کرد.
شرکت کنندگان در راهپیمایی سراسری انتفاضه و روز جهانی قدس در قطعنامه پایانی بار دیگر تاکید کردند، وحدت و همبستگی جهان اسلام، کلید فتح و غلبه بر استکبار جهانی است.
سازمان بسیج مستضعفین در آستانه روز جهانی قدس تأکید کرد: ملت مؤمن، انقلابی و روزه‌دار ایران اسلامی، پرشورتر از سال‌های قبل فریاد آزادی قدس شریف را سر خواهد داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه ملت ایران ۴۴ سال عزت مندانه همچنان آیرن پرچم را در دست دارند گفت: آنان افتخارات بزرگی را در این کشور رقم زده اند.
وزیر اطلاعات نوشت: ملّت انقلابی ایران در ۱۲ فروردین جلوه‌ای واقعی از مردم‌سالاری دینی را برای‏ جهانیان به منصه‌ ظهور گذاشت، به گونه‌ای که این حادثه‌ بزرگ حیرت دوست و دشمن را برانگیخت.
خطیب نمازجمعه تهران گفت: ملت ایران در ۲۲ بهمن تاریخی امسال یک سیلی محکم به صورت سیاه استکبار جهانی و آمریکا زدند و محاسبات دشمن را به هم ریختند و اگر بعد از این هم به حماقت‌هایشان ادامه دهند آماده دریافت سیلی‌های بیشتری از ملت باشند.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه ملت ایران به جایگاه ولایت فقیه می‌بالد، گفت: بالاترین دستاورد انقلاب اسلامی جایگاه ولایت فقیه و امنیت است.
فقط یک داور ایرانی برای قضاوت جام ملت های جوانان آسیا در تاشکند از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شده است!
رئیس جمهور گفت: ایران همواره در روزهای سخت کنار ملت و دولت سوریه بوده و اکنون نیز برای امدادرسانی فوری به زلزله‌زدگان سوریه‌ای آمادگی دارد.
سخنگوی قوه قضائیه در آستانه آغاز ایام دهه فجر، گفت: ملت ایران هر گونه حرکت تفرقه انگیزانه بر خلاف خواست و اراده عمومی را بر نمی تابد.
رئیس جمهور با بیان اینکه ایران دوست واقعی ملت سوریه است، تاکید کرد: ایران همانند دوران مقاومت در دوره بازسازی نیز با تقویت همکاری‌های اقتصادی کنار ملت سوریه است.
رئیس جمهور با بیان اینکه ایران دوست واقعی ملت سوریه است، تاکید کرد: ایران همانند دوران مقاومت در دوره بازسازی نیز با تقویت همکاری‌های اقتصادی کنار ملت سوریه است.
وزیر امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در شرایط دشوار خود را متعهد به حمایت و کمک به ملت برادر پاکستان می داند.
ورامین- معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قرارگاه اغتشاشات اخیر در آمریکا و برخی کشورهای همسایه تشکیل شد، اما ملت ایران بزرگترین فتنه ۴۰ سال اخیر را خنثی کردند.
وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که در مقابله با محاصره ظالمانه در کنار ملت یمن ایستاده است.
وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که در مقابله با محاصره ظالمانه در کنار ملت یمن ایستاده است.
خطیب نمازجمعه تهران با اشاره ایستادگی ایران در برابر قدرت‌های استکباری گفت: ملت ایران همه تهدیدات استکباری را تبدیل به فرصت کرده است.
رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره از ملت واحد و دولت قوی در عراق استقبال و حمایت می‌کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره روزنامه‌نگاری آزاد و صادقانه، تاکید کرد: آقای وزیر؛ شما با این شعارهای دروغین، رسما از اتاق جنگ علیه ملت ایران حمایت می‌کنید.
سخنگوی وزارت امور در حادثه تیراندازی مرگبار در یک مدرسه در روسیه با خانواده‌های جان باختگان، مردم و دولت روسیه ابراز همدردی کرد.
باقری خاطرنشان کرد: امروز زمین، هوا و دریا فوران قدرت جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد؛ قدرتی که توانسته دشمنان را زمین‌گیر کند. این قدرت بازدارندگی پایداری را ایجاد کرده که زمینه پیشرفت کشور و کشورهای دوست را فراهم کرده است. این را مرهون شهادت طلبی فرزندان این ملت هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ