سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه ملت ایران ۴۴ سال عزت مندانه همچنان آیرن پرچم را در دست دارند گفت: آنان افتخارات بزرگی را در این کشور رقم زده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حادثه شاه‌چراغ ادامه جنگ ترکیبی اتاق‌های فکر دشمن با نقاب داعش است تا با ایجاد ناامیدی در مردم، انتخابات سال جاری و شیرینی رکورد شکنی در مرحله پیش ثبت نام متقاضیان را بی‌اهمیت کنند.
حادثه شاه‌چراغ ادامه جنگ ترکیبی اتاق‌های فکر دشمن با نقاب داعش است تا با ایجاد ناامیدی در مردم، انتخابات سال جاری و شیرینی رکورد شکنی در مرحله پیش ثبت نام متقاضیان را بی‌اهمیت کنند.
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه به ملت ایران توصیه می‌کنم وارد عرصه انتخابات شوند، گفت: زمانی که ملت ایران و گروه های مختلف در مجلس کرسی داشته باشند، آن زمان شاهد یک مجلس تاثیر گذار خواهیم بود.
صفویه شاهکار‌های متعددی داشته است یک شاهکار عجیب آن‌ها نقش بسیار استثنایی خانم‌ها در شکل گیری این سلسله است و این افتخار بزرگی برای ایران ماست که صفویه و اردبیل ما هشتصد سال پیش بر نقش زن واقف شده و از ظرفیت عظیم آن‌ها استفاده کرده است زن برای تبرج جاهلی خلق نشده است بلکه خدای متعال آن چنان قدرتی به آن‌ها داده است که می‌توانند به برکت آموزه‌های دینی یک کشور و یک ملت را مدیون خود بکنند شعار زن زندگی آزادی باید در مسیر تکریم زن یعنی شکوفا کردن استعداد‌های بزرگ زن باشد و این شعار با این معنا هشتصد سال پیش در اردبیل محقق شد.
رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: رشته والیبال امروزه باعث غرور و افتخار ملت است و با افتخارآفرینی‌های اخیر تیم‌های ملی پایه، آینده درخشانی در انتظار والیبال ایران است.
رئیس شورای اجتماعی کشور گفت: خوشبختانه ویژگی بارز ملت عزیز ایران بعد از انقلاب اسلامی جریان مشارکت آنها بوده است.
وزیر کشور گفت: انتخابات نقطه قوت و برجسته جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان تلاش می‌کنند این فرصت بزرگ را از ملت ما بگیرند.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس در دیدار با رئیس کمیسیون وحدت و امور خارجی پارلمان کره جنوبی، گفت: ملت ایران انتظار دارد دولت کره جنوبی باید در جهت رفع مسدودسازی منابع مالی کشورمان گام بردارد.
خاتمی هدف اصلی دشمن را نبود حاکمیت دین در ایران اسلامی دانست و تاکید کرد: جرم ملت ایران از نگاه دشمنان ایستادگی بر پای علم اسلام است، آنها از اول انقلاب هر توطئه‌ای ‌که برای نابودی انقلاب می‌شد، به کار بستند اما به فضل خدا ناکام ماندند.
زهره الهیان گفت: امروز ساماندهی پوشش درجامعه برای پیشگیری از آسیب‌ها و رعایت ارزش‌ها جهت ایجاد محیطی مساعد برای رشد وتعالی آحاد جامعه مطالبه ملت پر افتخار ایران از مسئولین است.
زهره الهیان گفت: امروز ساماندهی پوشش درجامعه برای پیشگیری از آسیب‌ها و رعایت ارزش‌ها جهت ایجاد محیطی مساعد برای رشد وتعالی آحاد جامعه مطالبه ملت پر افتخار ایران از مسئولین است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه ورزش، مسائل آن کاملا برای عموم مردم قابل درک است و این حوزه‌ای است که افتخارات ورزشکاران، بدخواهان مردم ایران را عصبانی کرده است و باید خطاب به بدخواهان ملت ایران گفت، از این عصبانیت بمیرید، زیرا چشم دیدن درخشش ورزشکاران ایرانی را ندارید.
جهانگیری می‌گوید: امام خمینی (ره)، بعد از استقرار جمهوری اسلامی، آن را تفسیر کرد که این جمهوری دو بال اصلی دارد؛ یکی اسلامیت و دیگری جمهوریت آن است و تا آخرین لحظات حیاتشان نیز کنترل می‌کردند تا هیچ کدام از این دو بال تضعیف نشود. جمهوریت نباید آسیب ببیند و به همین دلیل به نهاد‌های انتخاباتی تأکید داشت و روی آن خیلی حساسیت داشت و موضوعی به نام «میزان رأی ملت است» را در ارتباط با انتخابات آنچنان جا انداخت که کسی نتواند تصور کند که می‌شود موقعیت جمهوریت را به هر بهانه‌ای تضعیف کرد.
تربت حیدریه ـ معاون امور زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت بخشید و این در حالی است که مدعیان آزادی در دنیای غرب افتخار دروغین می‌کنند که مهد آزادی هستند.
تبریز- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم امروز برای جمهوری اسلامی ایران افتخار آفریدند و درس عبرتی به دشمنان و در راس آنها به آمریکای جنایت کار و رژیم صهیونسیتی کودک کش دادند.
روحانی گفت: ما چاره‌ای نداریم جز اینکه نظام جمهوری اسلامی را حفظ و آن را درست کنیم. نظام متعلق به این و آن نیست، نظام متعلق به همه ملت ایران است. مردمی که از ما برگشتند را باید برگردانیم. حتی اگر حاکمیت یکدست می‌شود باید مسیری طی کند که مورد پذیرش همه مردم باشد.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: عربستان سعودی حتی رنگ انتخابات را هم ندیده است، اما در رسانه‌های دست نشانده خود ملت بزرگ ایران را به فضای گفتگو و دیپلماسی توصیه می‌کند.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامی داشت هفته نیروی انتظامی؛ پلیس امنیت ساز و مردمی را مظهر اقتدار کشور و موجب افتخار ملت عظیم‌الشأن ایران دانست.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، پلیس امنیت‌ساز و مردمی را مظهر اقتدار کشور و موجب افتخار ملت عظیم‌الشأن ایران دانست.
سردار سرتیپ اسماعیل قاآنی خطاب به رئیسی نوشت: اولین حضور در سازمان ملل متحد و سخنرانی پرصلابت و با محتوای سرشار از مبانی ارزشمند اسلامی و انسانی حضرت‌عالی باعث افتخار همه ملت ایران گردید.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: داستان دفاع مقدس، داستان غرور و افتخار و حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری ملت بزرگ ایران در برابر یک جهان دشمنی و ناجوانمردی است.
رئیس‌جمهور گفت: قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان نمایش باشکوه دیگری از توانمندی‌ها و استعدادهای پویای ملت پهلوان‌پرور ایران زمین در فتح قله‌های افتخار است.
شهردار تهران گفت: ۲ ملت ایران و عراق با افتخار در مسیر سازندگی و کمک به هم جهت خلق افتخار و بزرگی عظمت برای اسلام در کنار هم هستند و امیدواریم روز به روز این نزدیکی بیشتر شود.
سخنان تلخ و غم‌انگیز پدر فرهیخته و فهیم سینمای ایران و یکی از پایه گذران سینمای موج نو، استاد داریوش مهرجویی، دل هر ایرانی شیفته فرهنگ و هنر این سرزمین را بدرد می‌آورد! چه می‌کنید آقایان با سرمایه های گرانباری که مایه مباهات و افتخار ملت ما هستند! فَأَیْنَ تَذْهَبُونَ آقایان سازمان سینمایی!؟»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ