الیاس بوصعب نایب رئیس پارلمان لبنان در سخنانی از پایان مرحله مذاکرات در پرونده ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از استقبال بی‌نظیر مشتریان از اولین طرح فروش کامیونت آرنا پلاس در اسفندماه سال گذشته و تحویل نخستین سری این محصول در موعد مقرر و تیرماه امسال، ایران خودرو دیزل مرحله دوم فروش این کامیونت را از چهارم شهریورماه آغاز می‌کند.
دبیر شورای نگهبان گفت: مرحله پیش ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس، طراحی‌های مخالفان نظام برای کمرنگ شدن حضور داوطلبان را خنثی کرد.
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو با بیان اینکه در شهریور ماه سامانه برای ۳ درصد از متقاضیان باقی مانده از دور دوم فعال می شود، گفت: در مورد مرحله سوم پس از اتمام دور دوم تصمیم گیری خواهد شد.
مذاکرات دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با باشگاه استقلال به مراحل پایانی رسیده اما هنوز وارد مرحله امضا قرارداد نشده است.
مذاکرات جوردی آلبا، ستاره سابق بارسلونا، با مدیران اینترمیامی وارد مرحله نهایی شده است.
مرحله پنجم اردوی آماده‌سازی تیم ملی کوراش زنان آغاز شد.
مرحله اول مسابقات آزاد تفنگ بانوان به مناسب گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و دهه کرامت با معرفی نفرات برتر در رده سنی بزرگسالان و جوانان و نوجوانان به پایان رسید.
تیم ملی فوتبال ایران با سه تیم امارات، فلسطین و هنگ کنگ همگروه شد و می‌شود انتظار 9 امتیاز از سه بازی مقدماتی را داشت.
مرحله دوم مسابقات لیگ برتر قایقرانی
منابع دیپلماتیک مصری به این سایت خبری گفتند که طی هفته آخر مارس، مذاکراتی بین مقامات امنیتی مصر و ایران برگزار شد و دو طرف امکان توسعه تدریجی روابط دوجانبه طی مرحله آتی را بررسی کردند.
به نظر می‌رسد انتخاب نهایی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد بزرگسالان ایران برای شرکت در مسابقات جهانی 2023 در دو تورنمنت رنکینگ‌دار باقی مانده اتحادیه جهانی صورت بپذیرد.
مرحله دوم لیگ اینلاین هاکی آقایان طی دو روز در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.
در این مرحله چشم ایران به نشست دوره‌ای شورای حکام است. هرچند که تفاهم صورت گرفته با نگاه کلان‌تر شکل‌گیری فضای مناسب به منظور آغاز دور جدیدی از همکاری فنی میان ایران و آژانس برای حل و فصل اختلاف‌ها و کمک به فضاسازی برای مذاکرات سیاسی احیای برجام صورت گرفته، اما ایران چشم انتظار نتیجه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است. صدور قطعنامه یا بیانیه و لحن و متن هر کدام از این موارد می‌تواند با واکنش متفاوتی از سوی ایران منتهی شود.
مرحله برگشت نخستین دوره رقابت های لیگ اسنوکر باشگاه های کشور با برگزاری ۱۴ دیدار از روز سوم پیگیری شد.
مرحله برگشت نخستین دوره رقابت های لیگ اسنوکر باشگاه های کشور با برگزاری ۱۴ دیدار از روز سوم پیگیری شد.
مرحله برگشت لیگ اسنوکر باشگاه های کشور از شنبه آینده آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
وزارت خارجه چین اعلام کرد که مذاکرات کنونی درخصوص پرونده هسته‌ای ایران به مرحله حساسی رسیده است. این وزارت تاکید کرد که تمام طرف‌های موجود در توافق هسته‌ای باید به گفتگو و مذاکره پایبند باشند.
مذاکرات شفر با باشگاه صنعت نفت در مراحل نهایی قرار گرفته و ظاهرا در صورت فراهم شدن شرایط، این مذاکرات تا پایان هفته به مرحله عقد قرارداد می‌رسد.
رایزن بازرگانی ایران در ارمنستان گفت: مذاکرات میان ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا در مورد مقدمات آزادسازی تجارت در مرحله قانون‌گذاری از سوی کشورها قرار دارد و طی چند ماه آینده نهایی می شود.
وزیر خارجه سوئد می گوید دولت این کشور در وضعیت دشواری برای مذاکره با ترکیه قرار دارد.
اولیانوف دیپلمات ارشد روسیه در وین با انتشار یک تصویر در صفحه توئیتر خود نوشت که امروز دوشنبه با نماینده جدید ایران در وین دیدار و درباره یکسری از مسائل مرتبط با مرحله نهایی مذاکرات وین گفتگو کرده است.
امیرعبداللهیان به نقش سازنده عمان در جریان مذاکرات برای لغو تحریم‌ها علیه ایران اشاره و از تلاش‌های این کشور برای نزدیک کردن دیدگاه‌های طرف‌های مختلف مذاکرات قدردانی کرد.
سفیر چین در تهران گفت: مسئله هسته‌ای ایران بار دیگر به مرحله‌ای حساس و کلیدی رسیده و در این شرایط پایداری بر گفتگو و مذاکرات برای فائق آمدن بر اختلافات تنها راه خروج از بن بست است.
مطهری تاکید کرد : مردم و نخبگان باید بدانند مذاکرات در چه مرحله ای است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ