مذاکره کننده ارشد لبنان در پرونده ترسیم مرز دریایی با رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه به جدیدترین تحول رخ داده در این زمینه اشاره کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- معصومه ایجی در مسابقات پاراکارته آسیایی تنها مدال طلای بانوان کشورمان را دشت کرد.
یازدهمین دوره مرحله استانی طرح ملی دادرس برگزار و دختران دانش آموز برای روزهای سخت در حوادث آماده می‌شوند.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه ۷۸ دانش آموز استان در جشنواره خوارزمی حضور دارند، گفت: این دانش آموزان در ۱۳ رسته مختلف با دیگر دانش آموزان کشور رقابت می کنند.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از حضور هفت دانش آموز مستعد استان در المپیادهای علمی خبر داد و گفت: این دانش آموزان از بین ۸۷۷ دانش آموز سراسر استان برگزیده شدند.
مدیر شبکه آموزش سیما گفت: ما باید برای ۲۰ سال آینده نقشه بکشیم نه اینکه بچه‌ها ده سال از ما جلوتر باشند و ما در فضای قدیمی فعالیت کنیم
مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: خانواده فرزندان خود را به امانت به مدرسه می‌سپارند و انتظار دارند در راستای سند تحول هم این امانت گرامی داشته شود و خودشان هم بر این اجرا نظارت کنند.
دنی آلوس، مدافع برزیلی، قهرمانی لیونل مسی در جام جهانی 2022 را به شکلی ویژه به این بازیکن تبریک گفت.
دنیل آلوس از بارسلونا برای کمک به او در مسیر حضور در ترکیب برزیل در جام جهانی تشکر کرده است.
دنی آلوس، مدافع باتجربه تیم ملی برزیل، معتقد است این تیم فعلا نباید به احتمال بازی با آرژانتین در نیمه نهایی فکر کند.
دنی آلوس، مدافع باتجربه تیم ملی برزیل، پاسخ منتقدانش در مورد حضور در لیست نهایی سلسائو برای جام جهانی را داد.
پرافتخارترین بازیکن فوتبال در ۳۹ سالگی به دنبال قهرمانی دیگری با برزیل است.
رئیس جمهور لبنان گفت که آموس هوکشتاین میانجی آمریکایی، نسخه نهایی پیشنهاد ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی را طی ساعات آینده ارسال خواهد کرد.
دنی آلوس، با پایان لیگ مکزیک به بارسلونا برگشت تا زیر نظر فیزیوتراپ های باشگاه کاتالان ریکاوری کند.
منابع صهیونیستی ظهر امروز یکشنبه گزارش دادند که مقامات تل آویو از آموس هوکشتاین میانجی آمریکایی خواسته اند که به طرف لبنانی اطلاع دهد که روند استخراج گاز از میدان کاریش آغاز نشده است.
رئیس جمهور لبنان اعلام کرد که منتظر نتیجه رایزنی های آموس هوکشتاین میانجی گر آمریکایی با مقامات صهیونیست درباره ترسیم مرز دریایی است.
منابع لبنانی اعلام کردند که سفیر آمریکا در بیروت، امروز شنبه پیام مکتوب آموس هوکشتاین میانجی آمریکایی در موضوع ترسیم مرزهای دریایی را تقدیم میشل عون رئیس جمهور لبنان کرده است.
دنی آلوس، مدافع سابق بارسلونا، اظهارات جالبی را درباره نظر و رابطه‌اش با کریستیانو رونالدو مطرح کرده است.
نخست وزیر پیشبرد امور در لبنان درحاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، در حضور آموس هوکشتاین میانجی آمریکایی در موضوع ترسیم مرزهای دریایی، با آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا دیدارکرد.
دنی آلوس، مدافع سابق بارسلونا، می‌گوید کریستیانو رونالدو دشوارترین رقیبی بوده که با او روبرو شده است.
عبدالله بوحبیب وزیرخارجه لبنان در سخنانی تاکید کرد که آموس هوکشتاین میانجی آمریکایی پیشنهادات جدیدی را در موضوع ترسیم مرزهای دریایی ارائه کرده است.
آموس هوکشتاین میانجی آمریکایی در موضوع مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی، امروز در بیروت با رئیس جمهور، رئیس پارلمان و نخست وزیر پیشبرد امور لبنان دیدار و گفتگو کرد.
دنی آلوس، مدافع برزیلی سابق بارسلونا، فردا با پیراهن باشگاه پوماس مکزیک در نوکمپ برابر بارسا قرار خواهد گرفت.
دنی آلوس، مدافع برزیلی، می‌گوید انتظار نداشته است که بارسا قراردادش را با او تمدید کند.
منابع رسانه ای رژیم صهیونیستی از سفر محرمانه «آموس هوکشتاین» به سرزمین های اشغالی و رایزنی با نخست وزیر و هیئت مذاکره کننده این رژیم در پرونده ترسیم مرزهای آبی با لبنان خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ