رئیس حزب سوسیالیست ترقی خواه لبنان تأکید کرد که لبنان به لحاظ دفاعی به حزب الله نیاز دارد و رژیم صهیونیستی در پرونده ترسیم مرزهای دریایی تسلیم حزب الله شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک سازمان حقوق بشری که مقر آن در انگلیس قرار دارد و شمار زیادی از فعالان اروپایی در آن عضویت دارند، بر لزوم محاکمه رژیم صهیونیستی به ویژه در پرونده جنایات جنگی آنها تاکید ورزیدند.
رئیس جریان اپوزیسون رژیم صهیونیستی با حضور در دادگاه علیه نخست وزیر این رژیم در یکی از پرونده‌های فساد وی شهادت داد.
طبق توافق بین جنبش «الاسیر» و اداره زندان‌های رژیم اشغالگر، مجازات و اقدامات تنبیهی علیه بانوان اسیر فلسطینی لغو و زندگی آنها به روال عادی باز می گردد.
روزنامه الاخبار لبنان در گزارشی به آخرین تحولات مربوط به پرونده تبادل اسرا بین حماس و رژیم صهیونیستی پرداخت.
پرونده جنایات رژیم صهیونیستی در میان سکوت کشورهای غربی به ظاهر حامی حقوق بشر، هر روز قطورتر می‌شود به طوری که شهادت ۲۵۰۰ کودک از سال ۲۰۰۰ تاکنون تنها گوشه‌ای از این پرونده سیاه است.
میشل عون رئیس جمهور لبنان از نقش آفرینی حزب الله لبنان در پرونده ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی، تمجید به عمل آورد.
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان امروز درباره پرونده ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی سخنرانی می کند.
مذاکره کننده ارشد لبنان در پرونده ترسیم مرز دریایی با رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه به جدیدترین تحول رخ داده در این زمینه اشاره کرد.
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان به دلایل پیروزی این کشور در پرونده ترسیم مرز دریایی با رژیم صهیونیستی اشاره کرد.
یک ژنرال رژیم صهیونیستی درباره پرونده مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و این رژیم گفت که حزب الله تل آویو را به زانو درآورده و مجبور به تسلیم کرد.
الیاس بوصعب نایب رئیس پارلمان لبنان در سخنانی از پایان مرحله مذاکرات در پرونده ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی خبر داد.
رسانه های رژیم صهیونیستی به اختلاف و چند دستگی در محافل داخلی رژیم صهیونیستی درباره پرونده ترسیم مرزهای دریایی با لبنان اذعان کردند.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که توافق با لبنان درباره پرونده ترسیم مرزهای دریایی به معنای ضمانت امنیتی برای جلوگیری از تقابل در آینده نیست.
حزب یش عتید به رهبری یائیر لاپید واکنش تندی به انتقاد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق این رژیم درباره پرونده ترسیم مرز دریایی لبنان با رژیم صهیونیستی نشان داد.
علی صالحی اظهار کرد: اتهام این ۱۴ نفر در پرونده ترور شهید فخری‌زاده، «مشارکت در افساد فی‌الارض»، «مشارکت در همکاری اطلاعاتی و جاسوسی به نفع رژیم صهیونیستی» «تبانی با هدف برهم زدن امنیت کشور» و «اقدام علیه امنیت ملی» است.
نتایج یک تحقیق درباره قتل شیرین ابوعاقله خبرنگار الجزیره که در آن بر عمدی بودن قتل وی توسط رژیم صهیونیستی تاکید شده است، در اختیار دیوان کیفری بین المللی قرار گرفت.
رئیس سازمان امنیت عمومی لبنان به موضع گیری درباره پرونده ترسیم مرز دریایی با رژیم صهیونیستی پرداخت.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن موضع گیری درباره پرونده مذاکرات ترسیم مرز دریایی میان لبنان و این رژیم، ادعاهای جدیدی را مطرح کرد.
رسانه های صهیونیستی امروز پنج شنبه در ارتباط با مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی، اذعان کردند که اقدامات حزب الله در هفته های اخیر در این پرونده اثربخش بوده است.
کمیته رسمی تحقیق رژیم صهیونیستی در یکی از بدترین حوادث تاریخ این رژیم که به مرگ ۴۵ صهیونیست منجر شد، به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق هشدار داد.
وزیر خارجه سابق لبنان با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی، فریبکار و در پرونده ترسیم مرزها به دنبال اتلاف وقت است، تأکید کرد با وجود حمایت های همیشگی آمریکا از این رژیم، حل مشکلات دشوار است.
فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان ضمن تأکید بر قدرت مقاومت برای احقاق حقوق لبنان هشدار داد که مهلت رژیم صهیونیستی برای تعیین تکلیف پرونده ترسیم مرزها نامحدود نیست.
سیّد اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی: عاشورا مکتب انسان‌ساز و یگانه طریقی است که بشریت را به سوی صلاح و جاودانگی رهنمون می‌سازد. صبر، اطاعت و بصیرت، درس بزرگ عاشورای حسینی است و ملّت بزرگ ایران اسلامی نشان دادند که بهترین پیروان این مکتب عظیم هستند.
منابع رسانه ای رژیم صهیونیستی از سفر محرمانه «آموس هوکشتاین» به سرزمین های اشغالی و رایزنی با نخست وزیر و هیئت مذاکره کننده این رژیم در پرونده ترسیم مرزهای آبی با لبنان خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ