التهابات اقتصادی - اجتماعی، ریسک‌‌‌‌‌‌‌‌‌های سیاسی، موضوعات بین‌‌‌‌‌‌‌‌‌المللی، دخالت‌های دولتی، مصوبه‌‌‌‌‌‌‌‌‌های لحظه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای، تداوم فاصله قیمت دلار آزاد و نیما، پایین بودن حاشیه سود شرکت‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها، ادامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌دار بودن سطح پایین معاملات و... از جمله این‌‌‌‌‌‌‌‌‌ عواملی هستند که مانع از رشد بورس تهران و خروج سهامداران بورس از بازار شده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق گزارش سایت «اسپورت» عربستان باشگاه الهلال در کمتر از ۸ ساعت از انتقال نیمار نزدیک به ۳ میلیون ریال ( تقریبا ۴۰ میلیارد تومان) پیراهن بازیکن جدیدش را فروخته است.
گر نمی‌توانیم در روز ۳۰ دقیقه ورزش کنیم در زمان کوتاه‌تر به عنوان مثال برای پنج یا شش دقیقه ورزش شدید و کوتاه مدت انجام دهیم. برای این کار یک حرکت ورزشی را با شدت و سرعت زیاد برای مدت یک دقیقه انجام دهیم. ۳۰ ثانیه استراحت داشته و دوباره این کار را تکرار کنیم.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو سارق حرفه‌ای موتورسیکلت و کشف ۸ پرونده سرقت، توسط پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از برقراری اینترنت پهن باند سیار برای نصب ۸ عدد دوربین سرعت سنج در ۵۰ کیلومتری جاده ترانزیتی عباس آباد جهت حفاظت از یوزپلنگ آسیایی خبر داد.
نیمی از هندوانه، آب لیموترش، زنجبیل، شکر، نمک و برگ‌های ریحان را در یک مخلوط کن پرقدرت با یکدیگر ترکیب کنید. آن مواد را با سرعت بالا به مدت ۳۰ ثانیه یا تا زمانی که یکدست شوند مخلوط کنید. از طریق یک صافی محتویات را درون یک کاسه ریخته و از یک کاردک انعطاف پذیر برای فشار دادن مخلوط استفاده کنید. مواد جامد را دور بریزید. این کار را با باقی مانده میوه، آب، زنجبیل، شکر، نمک و ریحان تکرار کنید.
کراس‌اوور U۷۵ Plus، از یک پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژ با حجم دو لیتر بهره می‌برد که توانایی تولید حداکثر ۲۲۴ اسب‌بخار قدرت و ۳۸۵ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. قدرت تولیدی فوق از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود؛ بنابراین در بخش قوای محرکه، با یک کراس‌اوور قدرتمندتر نسبت به سایر رقبای چینی طرف هستیم که طبق ادعای شرکت سازنده، می‌تواند تنها در ۸.۲ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. گفتنی است وزن خالص این کراس‌اوور نیز حدود ۱۶۸۰ کیلوگرم است.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاش هستیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال حداقل ۸ میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
یک خودروی برقی در مدت زمان باورنکردنی ۲۹.۹۳ ثانیه به سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت رسید و رکورد زد به این بهانه با ۸ مدل از سریع‌ترین خودروهای جهان بیشتر آشنا می‌شویم که بوگاتی بولاید شاخص ترین آن‌هاست.
اداره کل هواشناسی استان تهران از افزایش ابرناکی و سرعت وزش باد در برخی نقاط استان طی امروز و فردا (۷ و ۸ خرداد) خبر داد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: وقت رسیدگی در مرحله بدوی برای خانم الهه محمدی ۸ خردادماه و نیلوفرحامدی ۹ خرداد ماه است و در روز‌های آتی دادگاه تشکیل و به اتهامات مطروحه با دقت کامل و سرعت مناسب رسیدگی می‌شود.
انسان تقریباً به همان اندازه که به آب، هوا و غذا نیاز دارد، به هم صحبتی و همنشینی محتاج است. مطالعات گذشته هم نشان داده بودند که انزوای پایدار انسان‌ها، آن‌ها را از راه‌های مختلف در معرض آسیب جسمی و روانی قرار می‌دهد.
بنا بر اعلام شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، در‌های مصلای بزرگ امام خمینی (ره) از ساعت چهار صبح شنبه باز است و برنامه‌های ویژه جایگاه مصلای بزرگ امام خمینی (ره) از ساعت هفت صبح آغاز خواهد شد و نماز عید فطر به امامت رهبر انقلاب، در حدود ساعت هشت صبح اقامه خواهد شد.
طول این هواپیما ۳۵ متر، ارتفاع آن ۱۰ متر و طول بال‌های آن حدود ۳۰ متر است. سرعت EP-۳ E به ۴۱۱ نات (۱۸۵۲ کیلومتر در ساعت) و سقف پروازی آن به ۸ هزار و ۵۰۰ متر می‌رسد. EP-۳ E قادر است بیش از ۱۲ ساعت پرواز کند.
متهم گفت: اختلافات ما ادامه داشت تا اینکه فهمیدم شهریار هشت‌میلیارد تومان بیت‌کوین خریداری کرده است. من هم با او قرار گذاشتم تا با هم تسویه‌حساب کنیم. ولی همچنان با هم بحث داشتیم. من هم از قبل اسلحه کلت تهیه کرده بودم و با خودم بردم. قصدم کشتن شهریار نبود، می‌خواستم اگر درگیر شدیم، او را تهدید کنم تا بترسد و اختلاف‌مان را حل‌کند.
برنامه بازی‌های جام جهانی امروز پنج‌شنبه ۸ آذر + ساعت پخش از تلویزیون
تیم ملی فوتبال ایران در یکی از مهم‌ترین دیدارهای تاریخ خود در بازی سوم مرحله گروهی به مصاف آمریکا می‌رود تا بتواند برای نخستین بار در تاریخ جواز صعود به دور حذفی را کسب کند.
مهندسان رباتیک از  سریع ترین کفش جهان  رونمایی کرده ند که دارای ۸ چرخ است و سرعت راه رفتن را ۲۵۰ درصد افزایش می دهد. در این کفش از هوش مصنوعی استفاده شده است.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه موشک رضوان جزو موشک‌های برد متوسط ما دسته‌بندی می‌شود، گفت: این موشک با سرعت هشت برابر سرعت صوت وارد جو زمین می‌شود.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه موشک رضوان جزو موشک‌های برد متوسط ما دسته‌بندی می‌شود، گفت: این موشک با سرعت هشت برابر سرعت صوت وارد جو زمین می‌شود.
ارتش چین دیروز پهپاد WZ-۸ را آزمایش کرده است. سرعت این پهپاد به ۶ تا ۷ ماخ (۷۴۰۰-۸۶۰۰ کیلومتر در ساعت) می‌رسد که معادل ۳ برابر سرعت سوخو-۲۷ است.
ستایشی درپاسخ به سوالی در مورد آخرین وضعیت پرونده متروپل گفت: از روز وقوع حادثه متروپل تا کنون که حدود ۳ ماه و ۸ روز می گذرد، پیرو تاکیدات موکد رئیس قوه قضاییه درمورد اینکه فرایند رسیدگی و اتخاذ تصممیم در مورد این پرونده با سرعت دقت و صحت صورت پذیرد، به پرونده رسیدگی شد.
این سیارک که با سرعتی حدود ۲۷ برابر سرعت صوت حرکت می‌کند، در نزدیکترین فاصله خود به حدود ۴.۳ میلیون کیلومتری از زمین خواهد رسید که کمی بیش از ۸ برابر میانگین فاصله بین زمین و ماه است.
تصور می‌شود که سیگار بر تولید کلاژن پروتئینی که پوست را سالم و انعطاف‌پذیر نگه می‌دارد تاثیر می‌گذارد. با افزایش سن بدن ما کلاژن کمتری تولید می‌کند به همین دلیل پوست شروع به افتادگی و چروک شدن می‌کند. سیگار می‌تواند این روند را تسریع کند و باعث پیری زودرس شود.
مدیرعامل فرابورس ایران به تصمیمات اتخاذ شده در زمینه تغییر دامنه نوسان اشاره کرد و گفت: حذف کامل دامنه نوسان در بازار سرمایه با توجه به تبعات منفی آن به هیچ عنوان قابلیت اجرایی شدن ندارد.
ایسکرا یک مجموعه موفق در تولید قطعات خودرو است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ