صبح چهارشنبه دیدار متفاوتی بین صد‌ها تن از زنان فرهیخته و فعال در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی کشور با رهبر انقلاب برگزار شد که به گفته رهبر انقلاب این جلسه در پاسخ به گلایه جمعی از زنان کشور به ایشان به جهت دیدار با مداحان در سالروز ولادت حضرت زهرا بوده و زنان در این دیدار حضور نداشته اند.به جهت متفاوت بودن این دیدار نگاهی داریم به متن و حاشیه های آن که بسیار حائز اهمیت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است باشگاه‌های سعودی و باشگاه چلسی در تابستان امسال خرید بازیکنان را سخت‌تر از گذشته کرده‌اند.
سایت حسن روحانی نوشت: برخی رسانه‌های خاص اظهارات سخنگوی قوه قضائیه را به «تشکیل پرونده برای حسن روحانی» تغییر داده و قید «چنانچه پرونده‌ای تشکیل شده» را به «تشکیل پرونده» تبدیل کرده و به نقل از او خبر مطلوب خود را منتشر کردند.
تهیه‌کننده «پرونده باز است» درباره دیدگاه و دغدغه کیومرث پوراحمد برای ساخت این فیلم، گفت: مرحوم پوراحمد ۱۱ سال پیش قرار بود این فیلم را با همراهی تهیه‌کننده دیگری بسازد که نتوانستند برای آن مجوز بگیرد. او این قصه را بسیار دوست داشت و اگر اینگونه نبود که بعد از ۱۱ سال بار دیگر سراغ آن نمی‌رفت. حتی در مقطعی در سال ۹۲ هم با هم می‌خواستیم این فیلم را بسازیم که شرایطش مهیا نشد و سراغ فیلم‌های بعدی رفتیم.
روزنامه جوان: یادمان بیاید که وقتی پس از تکمیل کار ساخت حرم، گلایه و اعتراضات بالا گرفت که این سنگ‌های پر زیور و نقش و نگار مطابق سبک زندگی امام مستضعفان نیست، دفتر حفظ و نشر می‌گفتند آنجا برای مردم ساخته شده و برای آسایش مردم هر کاری باید کرد. هر کاری کردن فقط سنگ چیدن و تشریفاتی کردن حرم امامی بود که از مال دنیا و زندگی پر زرق و برق گریزان بود؟!
متهم گفت: «همسر عماد در فرصتی مناسب کلید خانه مجردی شوهرش را پیدا کرده و از روی آن ساخته بود. او از من خواست وارد خانه شوهرش شوم و وقتی او به خانه‌اش آمد، با ضربات چاقو او را از پای دربیاورم. من هم با همدستی دوستم در زمانی که همسر عماد گفته بود او به خانه مجردی می‌رود، وارد خانه اش شدیم و وقتی عماد وارد شد او را غافلگیر کرده و با ضربات چاقو از پای درآوردیم.»
آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی با انتقاد از کسانی که تغییر ساعات رسمی را «قانون وارداتی» می‌دانند نوشت که چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟
رئیسی با اشاره به تغییر ساعت کار ادارات، اقناع‌سازی افکارعمومی در خصوص اهداف و ثمرات این تصمیم را امری مهم و مؤثر در همراهی مردم با اجرای آن دانست.
هنوز به دلیل عدم تامین نقدینگی حتی برای تکمیل تحقیق و ساخت نمونه اولیه مردم را فقط با تیتر‌ها خوشحال و امیدوار می‌کنیم، ولی در میان و درازمدت مردم ما را چوپان دروغگو فرض خواهند کرد که متاسفانه حداقل در مورد تامین قطار مترو چنین هم شده است.
نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه مردم هوشیار باشند تا تنگدستی عامل دست کشیدن از انقلاب نشود، تصریح کرد: دشمن بداند فشار اقتصادی و مشکلات معیشتی نمی‌تواند باعث شود که مردم ما از دین خود دست بردارند.
قیمت حاکم بر بازار قابل دفاع نیست وحکایت از مشکلات اقتصاد کلان کشور می‌کند که به دلیل سقوط ارزش پول ملی ، پس انداز کنندگان تمایل دارند برای جلوگیری از ضایع شدن پس اندازشان ، آن را مثلا در مسکن و زمین و ارز و طلا و حتی خودرو که کالایی سرمایه‌ای نیست، قراردهند.
قیمت حاکم بر بازار قابل دفاع نیست وحکایت از مشکلات اقتصاد کلان کشور می‌کند که به دلیل سقوط ارزش پول ملی ، پس انداز کنندگان تمایل دارند برای جلوگیری از ضایع شدن پس اندازشان ، آن را مثلا در مسکن و زمین و ارز و طلا و حتی خودرو که کالایی سرمایه‌ای نیست، قراردهند.
با رسیدن به ساعت یک دقیقه بامداد دوم فروردین درحالی که امسال برخلاف سال‌های گذشته ساعت کشور یک ساعت به جلو نرفته بود، بسیاری از سرویس‌های موبایلی، بانکی و اینترنتی و گجت‌های تحت اندروید و ویندوز برای یک ساعت دچار اختلال شدند، چون بسیاری از سرور‌های بین المللی تغییر ساعت تابستانی را برای ایران هم لحاظ کردند. اتفاقی که نیاز به هماهنگی وزارت ارتباطات در این زمینه داشته است.
مدیر منطقه ۷ عملیات انتقال گاز از خودکفایی ساخت ۱۷۰ قلم کالا و تجهیزات فنی با استفاده از تخصص نیروهای جوان و متخصص منطقه و بهره‌مندی از شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی خبر داد.
محمودزاده نماینده مهاباد گفت: آقای رئیسی در طول دوران انتخابات وعده های مختلفی دادند که اصلی ترین این وعده ها عبارت بودند از ساخت ۴ میلیون مسکن در چهارسال، رفع فقر و کاهش ۵۰ درصدی هزینه های درمان، احیای برجام و تک رقمی کردند و کاهش تورم به نصف درصد تورم آن زمان، کنترل قیمت ارز، آزادی بیان، عادلانه کردن قیمت خودرو، گسترش و توسعه اینترنت و ایجاد یک میلیون شغل در سال اما چه بر سر سرنوشت این وعده ها در یک سال و نیم عمر دولت سیزدهم آمد؟
قرارداد ساخت ۱۰۰ دستگاه واگن باری میان شرکت حمل و نقل ترکیبی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و یک شرکت تولیدکننده داخلی به امضا رسید.
قالیباف: رئیس‌جمهور مرتب ساخت 4 میلیون مسکن را پیگیری می‌کند، ولی این قانون از بُعد کارشناسی و اینکه امکان اجرا دارد، باید بگوییم که قابلیت اجرا دارد، اما باید با جدیت بیشتری دنبال شود، در قانون برای متخلفین هم پیش بینی‌هایی شده است.
یک تهیه‌کننده سینما با انتقاد از اینکه صدور پروانه ساخت برای فیلم‌هایی که انتقادی به عملکرد یک نهاد یا دستگاه دارند،به موافقت آن نهاد منوط شده است، می‌گوید: اگر در فیلم‌های سیاسی - اجتماعی بخشی از حرف‌های مردم گفته شود، شاید در شرایط جامعه تاثیر داشته باشد و نباید گذاشت حرف‌ها تلنبار شود.
محققان کشور با تحقیقات روی توسعه دوپانت های زیست فعال جهت طراحی داربست های رسانا بر پایه پلی آنیلین برای کاربردهای مهندسی بافت درصدد هستند داربست های مهندسی بافت جدیدی را تولید کنند.
نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم اراک بخش اعظمی از سال را در هوای ناپاک تنفس می‌کنند حال اینکه استفاده از هوای پاک حق اولیه هر انسانی است؛ سوخت مازوت از نیروگاه شازند حذف شود.
حنیف طاهری: وضعیت ساخت ۴ میلیون مسکن را مشخص کنید؟ والله وضعیت اجاره سر به فلک کشیده. آیا حقوق بازنشستگی ۶ میلیونی کفاف گذران زندگی پدری با عروس و داماد را می دهد؟
به دنبال سخنان منتجب نیا رسانه احمدی نژاد به گفته‌های او واکنش نشان داد و نوشت: جناب شیخ منتجب‌نیا، آب را بریز جایی که می‌سوزه!
محققان کشور موفق شدند «سیستم انتقال نور طبیعی در ساختمان ها با امکان کاربرد در پنل های فتوولتائیک و باتری» را با هدف کاهش مصرف انرژی را طراحی و تولید کنند.
توماس توخل، سرمربی چلسی، از این که پتر چک دیگر در کنارش حضور ندارد ابراز ناراحتی کرد.
سعید حجاریان در توییت نوشت: پروژه هسته‌ای هزینه‌زا و با دستاورد نزدیک به صفر بوده است؛ نه برقی ساخت و نه توان بازدارندگی به‌وجود آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ