دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران ارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی جهت امدادرسانی به مردم عزیز و زلزله ‌زده استان هرمزگان را در دستور کار قرار داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات منطقه تنریف در بیانیه ای اعلام کردند که بیش از ۴۵۰۰ نفر به دلیل ادامه آتش سوزی در جزیره تِنریف اسپانیا، تخلیه شده اند.
پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: پارک مورب خودروها در مراسم‌هایی مانند ظهر عاشورا جهت نظم بخشی و روان سازی ترددها است.
سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد ارسال بمب‌های خوشه‌ای آمریکا به اوکراین می‌تواند موجب بحران انسانی شود.
سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد آمریکا و متحدانش دست از توسل به فشار نظامی برای پیشبرد اهداف خود بردارند.
وزیر امور خارجه سوئد اعلام کرد که اهانت به قرآن می‌تواند به اعتبار کشورش در جامعه بین‌ المللی لطمه بزند.
یک مقام گروه واگنر اعلام کرد که حضور این گروه در بلاروس موجب نگرانی ناتو شده است.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا اعلام کرد اوکراین برای ضد حمله علیه روسیه آمادگی دارد.
«تنها هزینه ای که از طرف صداوسیما برای اعزام ما انجام شد، هزینه بلیط رفت و برگشت از تهران به دوحه (پرواز ایران ایر) بود که هزینه آن را نیز در ابتدای سفر توسط خود ما پرداخت شد که البته بعدا توسط صداوسیما جبران شد.»
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: از طرح‌هایی که موجب هوشمندسازی و ارتقای سطح کیفی مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی می‌شود، حمایت می‌کنیم.
وزیر دفاع بلاروس اعلام کرد که آمریکا برای حفظ هژمونی روبه زوال خود جنگ اوکراین را به راه انداخت.
به موجب اعلام وصول استیضاح فاطمی‌امین وزیر صمت حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز موظف به حضور در مجلس و ارائه توضیحات در جلسه علنی مجلس خواهد بود.
پلیس اعلام کرد؛ در تیراندازی آخر هفته چند باند دوچرخه سوار در یک کافه بار در اوکلاهما سیتی، سه نفر کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.
اهواز - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: انفجار گاز در شرکت بوتان اهواز موجب حریق شده که بلافاصله تیم های عملیاتی برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی اعزام شده اند.
نرخ دیه سال ۱۴۰۲ به موجب ابلاغ بخشنامه رئیس قوه قضائیه ۹۰۰ میلیون تومان تعیین شد
قبول کنیم که اشتباه کردیم. این به انصاف نزدیک‌تر است. سیاستمداران رسمی و نزدیک به قدرت در ایران در چاهی افتادند که پیش از آن خودشان برای دیگران کنده بودند. حال اینکه اساسا ورود دولت به مفهوم عام آن اعم از قوه مجریه، قوه مقننه و شورای نگهبان به امر بررسی صلاحیت به صورت کیفی و اعمال نظر، سلیقه شخصی یا تشخیص فردی آشکارا موجب سلب حق اعزام نماینده از سوی ملت به مراکز حکمروایی می‌شود و موضوع امکان نمایندگی در اننخابات را با چالش مواجه می‌سازد.
وزارت دادگستری آمریکا در شکایتی علیه شرکت گوگل اعلام کرد: «رفتار ضد رقابتی گوگل موانع ورود به این بازار را به شکل مصنوعی به سطح بالایی رسانده، موجب خروج رقبا از بازار ابزار‌های فناوری‌های تبلیغاتی شده و شرایطی را ایجاد کرده تا معدود رقبای باقی مانده کوچک شوند و در شرایطی غیرمنصفانه قرار بگیرند».
انتشار خبری در یزد موجب بهت و حیرت همه در شهر یزد شد و آن قطع گاز شرکت گاز استان یزد توسط کارشناسان این شرکت به دلیل مصرف بالاتر از حد اعلام شده بود.
رئیس جمهور آلمان اعلام کرد جنگ اوکراین موجب بر هم خوردن روابط میان مسکو و برلین شده است.
وزارت اطلاعات در پیامی اعلام کرد: حضور در تجمعات غیرقانونی موجب تعقیب قضایی می‌شود.
منابع عراقی اعلام کردند که در اقدامی بی سابقه، نخستین مواکب حسینی از گذرگاه مرزی عرعر از عربستان وارد عراق شد.
مشهد ـ مدیرکل راهداری خراسان رضوی گفت: اعزام مواکب به عتبات عالیات باید زودتر از این انجام می‌شد، اما با اعزام زائران اربعین همزمان شد که این همزمانی نیز فشار را بر حوزه حمل و نقل مضاعف کرد.
شهردار منطقه ۸ از اعزام ۷۵ نفر از بانوان داوطلب خدمتگزار با عنوان خادمان موکب "زینبیه" توسط شهرداری تهران به عمود ۱۴۰۳ در کربلای معلی برای اولین بار خبر داد.
مدیر امور بانوان ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه حدود یکصد موکب ویژه خانم‌ها در اربعین امسال خدمات رسانی خواهند کرد گفت: توصیه اکید ما به بانوان تشرف خانوادگی است.
ممانعت رژیم صهیونیستی از اعزام بیماران فلسطینی اهل غزه برای درمان به خارج از این باریکه، موجب جان باختن یک کودک دیگر شد.
روشی برای کاهش تاثیرات کافئین بر بدن

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ