در بخشی از بیانیه ترکیه و عربستان آمده است که ریاض و آنکارا بر اهمیت پایبندی ایران به مسالمت‌آمیز بودن برنامه هسته‏‏‌ای و همکاری شفاف با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شرایطی که هر روز خبرهای مختلفی از علاقه باشگاه‌های بزرگ اروپا به مهدی طارمی منتشر می‌شود، این بازیکن به همراه باشگاه پورتو درخواست مشترکی از میلان ایتالیا داشته‌اند.
پیش تر وزیر انرژی عربستان سعودی گفت: ما به توسعه این میدان ادامه می‌دهیم. ما بیانیه عمومی مشترکی را صادر و ایران را تشویق کرده‌ایم اگر مدعی سهمی در این میدان است، پای میز مذاکره بیاید و این مسئله، یک ادعا مانده است.
چلسی به برایتون گفته رقم درخواستی این باشگاه برای فروش مویزس کایسدو را نمی‌پردازد و به این ترتیب، یونایتد جدی‌ترین مشتری هافبک اکوادوری است.
مدت هاست که همه تیم های حاضر در لیگ برتر درخواست مشترکی را از فدراسیون فوتبال فریاد می زنند؛ آوردن تجهیزات کمک داور ویدئویی.
بریتانیا شامل انگلیس، ایرلند شمالی، اسکاتلند و ولز به همراه جمهوری ایرلند رسما درخواست میزبانی مشترک رقابتهای یورو 2028 را با معرفی 10 ورزشگاه به یوفا ارائه دادند.
فدراسیون فوتبال درخواست تیم پرسپولیس را به شورای تامین ارجاع داده است.
وزیر امور خارجه آلمان امروز در کنفرانس خبری مشترک با همتای فنلاندی خود در هلسینکی گفت: درخواست پیوستن فنلاند و سوئد به ناتو باید تصویب شود.
عبدالرضا مصری درباره اتهام دریافت رشوه گفت: رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه به این موضوع رسیدگی کند؛ بعد از آن ما جلسه مشترکی با رئیس شورای ائمه جمعه و نمایندگان شاکی داریم و به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تنبیه بدنی پسر دانش آموز از سوی معلم/ شلیک‌های مرگبار مرد مسلح به همکارانش/ درخواست طلاق بعد از ۱۰ بار خواستگاری/ شکایت دختر فروشنده از مشتری آزارگر/ قتل مرد جوان به دلیل ندادن پول غذا/ فاجعه‌ای به رنگ خون!/ مرگ مرد کنج یاب در چاه ۱۲ متری
با توجه به آنکه پس از قطعیت ثبت، امکان درخواست برای تبدیل ثبت انحصاری به ثبت مشترک وجود ندارد، عملاً فرصت واخاهی ایران از دست رفته است. بنابراین سوءمدیریت داخلی در این مورد غیرقابل کتمان است و انتظار می‌رود در این زمینه شاهد پاسخگویی مسئولان مرتبط باشیم.
مدیران و مربیان چند تیم دسته اولی در تماس با سازمان لیگ خواهان نمونه گیری دوپینگ در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور شده اند.
فیفا هنوز میزبان جام جهانی ۲۰۳۰ را معرفی نکرده است. کشور‌های اوکراین، اسپانیا و پرتغال روز گذشته به صورت مشترک درخواست خود را برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ به فیفا ارائه دادند.
یک دیپلمات روسیه اعلام کرد کشورهای اروپایی می توانند برای مشارکت در تحقیقات مربوط به حوادث نورد استریم درخواست دهند.
ما متواضعانه عهد می‌بندیم تا سر حد توان و تا آخرین لحظه بهترین باشیم و تسلیم نشویم.
هری مگوایر، مدافع 29 ساله یونایتد قصد دارد درخواست جدایی‌اش را به مدیران باشگاه ارائه دهد. از چلسی به عنوان جدی ترین مشتری کاپیتان یونایتد نام برده شده است.
دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا درخواست مشترکی به مقامات اسپانیایی ارسال کرده و خواهان به رسمیت شناختن حق انحصاری برندهایشان در متاورس شدند.
درخواست مشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در نامه‌ای خطاب به رییس صداوسیما تبدیل به یک جنجال بزرگ رسانه‌ای شد.
وزیر دفاع عراق در نشست مشترک با حضور فرماندهان و مقامات ارشد نظامی این کشور از آنها خواست درگیر فتنه نشوند و در حمایت از گروهی علیه گروه های دیگر موضع گیری نکنند.
مرد جوان گفت: جناب قاضی من بعد از چند سال زندگی مشترک فهمیدم که نازنین قدر زندگی مان را نمی‌داند و نمی‌خواهد به نظرات من احترام بگذارد. برای من نوع پوشش همسرم بسیار مهم است و وقتی می‌بینم که او نمی‌خواهد یا نمی‌تواند به خواست من رفتار کند ترجیح می‌دهم زندگی‌ام را با او همین جا تمام کنم. الان تازه فهمیدم که پدر و مادرم چرا با این ازدواج مخالف بودند.
ما و همه مدیران نهاد وکالت قائل بر این هستیم که در یک مقطع زمانی تاریخی هستیم که استقلال این نهاد را با چالشهای جدی مواجه کرده است و حفظ استقلال این نهاد به عنوان یک خط قرمز مورد توجه همه مدیران این نهاد است ما و همه مدیران بنا داریم از تمام ظرفیت و توانمان استفاده کنیم لذا تعهد خود را از نوع تعهد به وسیله نمی دانیم و به نتیجه هم توجه می کنیم.
دکتر مصطفی لو مشاور وزیر و نایب رئیس هیت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری: قطعاً شور و اشتیاقی که در فولاداکسین خوزستان هست را طی گزارشی به وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه خواهیم داد.
ملک مشاع ملکی است که دارای چند مالک باشد و به نوعی به صورت مشترک مالکیت آن مال را داشته باشند. حال اگر هر یک از شرکا بخواهد این مالکیت مشترک تقسیم شود، لازم است از اداره ثبت محل وقوع ملک، افراز آن را بخواهد و اگر ملک، غیرقابل افراز تشخیص داده شد، می تواند از دادگاه فروش آن را تقاضا کند.
رئیس کمیته دانش بنیان و اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رفتار یک بام و دوهوای صدا و سیما، در مورد عملکرد VoDها گفت: از متولیان و مسئولان پلتفرم‌ها و VoDها درخواست کرده‌ایم تا برای بررسی موضوع و ارائه راهکارها جلسه‌ای مشترک میان مجلس، رییس سازمان صدا و سیما و فعالان این صنعت و پلتفرم‌های اصلی برگزار کنند اما مدیران صدا و سیما عنوان کردند، برگزاری چنین جلسه‌ای در شأن رئیس محترم سازمان صدا و سیما نیست.
ما و همه مدیران نهاد وکالت قائل بر این هستیم که در یک مقطع زمانی تاریخی هستیم که استقلال این نهاد را با چالشهای جدی مواجه کرده است و حفظ استقلال این نهاد به عنوان یک خط قرمز مورد توجه همه مدیران این نهاد است ما و همه مدیران بنا داریم از تمام ظرفیت و توانمان استفاده کنیم لذا تعهد خود را از نوع تعهد به وسیله نمی دانیم و به نتیجه هم توجه می کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ