ژوزه مورینیو، سرمربی رم، در آستانه فینال لیگ اروپا و دیدار تیمش مقابل سویا گفت سویا تاریخ بزرگی در این تورنمنت دارد ولی جالوروسی برای جنگیدن و قهرمانی به میدان می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم به دلیل رفتارش پس از بازی با سویا با محرومیت سنگینی از سوی یوفا مواجه می‌شود.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم به دلیل رفتارش پس از بازی با سویا با محرومیت سنگینی از سوی یوفا مواجه می‌شود.
رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند ژوزه مورینیو بعد از شکست در مقابل سویا در فینال لیگ اروپا در رختکن به بازیکنانش گفته‌ است که دستهای پشت پرده عامل شکست آنها بوده است.
فینال لیگ اروپای فصل ۲۳-۲۰۲۲ شب گذشته بین دو تیم رم ایتالیا و سویا ایتالیا برگزار شد و در نهایت با قهرمانی هفتم سویا همراه بود. رم و ژوزه مورینیو که در اخرین گام دستشان از جام کوتاه ماند، پس از پایان بازی به شدت ناراحت و عصبی بودند. مورینیو باور داشت که اگر آنتونی تیلور (داور بازی) یک قضاوت عادلانه به اجرا می‌گذاشت، جام به تیم او می‌رسید. سرمربی رم پس از پایان بازی به صورت علنی تیلور را تحت هجمه انتقادات خودش قرار داد و این پایان کار نبود. زمانی که همه چیز به پایان رسید و تیلور قصد داشت وارد خودروی داوران شود، مورینیو را دید که در پارکینگ استادیوم پوشکاش آرنا در انتظارش ایستاده است.آقای خاص با فحاشی و الفاظ رکیک اینگونه از خجالت داور فینال لیگ اروپا برآمد.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، پس از پایان بازی برابر سویا در پارکینگ ورزشگاه به سراغ داور بازی رفت و الفاظ توهین‌آمیزی را خطاب به او استفاده کرد.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم پس از شکست برابر سویا در فینال لیگ اروپا نسبت به داور بازی انتقاداتش را مطرح کرد.
با شکست رم در فینال لیگ اروپا مقابل سویا، ژوزه مورینیو برای اولین بار طعم ناکامی در یک فینال اروپایی را چشید.
یاسین بونو، دروازه بان مراکشی سویا، ستاره تیمش در ضربات پنالتی فینال لیگ اروپا بود و قهرمانی را از شاگردان ژوزه مورینیو گرفت.
تیم فوتبال سویا با پیروزی برابر آاس رم به عنوان قهرمانی لیگ اروپا دست یافت.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم پس از گلزنی پائولو دیبالا برابر سویا هیجان زده نشد و واکنش متفاوتی از خود نشان داد.
ژوزه مورینیو، مربی رم، در آستانه فینال لیگ اروپا برابر سویا گفت، آدم خرافاتی نیست و از خرافات خوشش نمی‌آید.
وقتی امشب رم در فینال لیگ اروپا با سویا روبرو می‌شود، ژوزه مورینیو فرصت پیدا می‌کند تا یک رکورد دیرپای اروپایی را بشکند و نامش را در تاریخ بنویسد.
په‌‌په کاسترو، رئیس باشگاه سویا، در آستانه دیدار تیمش با رم در فینال لیگ اروپا برای حریف ایتالیایی کری‌خوانی کرد و گفت سویا با حذف بزرگترین تیمهای اروپا به این نقطه رسیده است.
جان‌لوکا مانچینی، مدافع رم، به همراه ژوزه مورینیو در نشست خبری پیش از فینال لیگ اروپا شرکت کرد و گفت با وجود سابقه درخشان سویا در این تورنمنت جالوروسی امید زیادی به قهرمانی دارد.
خوزه لوئیز مندیلیبار، سرمربی سویا، در آستانه دیدار تیش با رم در فینال لیگ اروپا با اشاره به تجربه مورینیو گفت آقای خاص تجربه فینال‌های متعددی را دارد ولی او در اولین فینالش به میدان می‌رود.
ایوان راکیتیچ، ستاره تیم سویا، تاکید کرد که این تیم برای قهرمانی و بازگرداندن جام مقابل رم قرار می گیرد.
ژوزه مورینیو نمی‌خواهد در آستانه بازی با سویا در فینال لیگ اروپا دستش رو شود، برای همین تمرینات رم را پشت درهای بسته برگزار می‌کند.
پائولو دیبالا، لورنزو پلگرینی و لئوناردو اسپینازولا همگی رو به بهبود هستند، بنابراین در فهرست تیم رم برای بازی با سویا در فینال لیگ اروپا خواهند بود.
آندره‌آ استراماچونی که به استخدام شبکه DAZN درآمده، می‌داند که برای بیشتر دیده شدن، نیاز دارد کمی جنجال به پا کند و این کار را در برنامه‌‌ای در مورد دیدار رم-سویا انجام داد.
نمانیا گودلی، ستاره سویا، که با این تیم یک بار فاتح لیگ اروپا شده می‌گوید بی‌صبرانه منتظر است تا در بوداپست برای دومین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
ژوزه مورینیو در نشست خبری خود گفت پائولو دیبالا مصدوم است و به احتمال زیاد به فینال لیگ اروپا برابر سویا نخواهد رسید. او در این بین به تاتنهام هم کنایه زد.
ایوان راکیتیچ، هافبک سویا، در آستانه فینال لیگ اروپا برابر رم، ژوزه مورینیو را تحسین کرد و گفت، او یک استراتژیست خاص است.
تیم‌های فوتبال رم ایتالیا و سویا اسپانیا با پشت سر گذاشتن بایر لورکوزن و یوونتوس راهی فینال رقابتهای لیگ اروپا شدند.
تیم های یوونتوس ایتالیا، سویا اسپانیا، بایر لورکوزن آلمان و آاس رم ایتالیا به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا راه یافتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ