با شکست رم در فینال لیگ اروپا مقابل سویا، ژوزه مورینیو برای اولین بار طعم ناکامی در یک فینال اروپایی را چشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب‌قهرمان کشتی آزاد جهان گفت برخلاف سال گذشته که کشتی آزاد در بلگراد بعد از کشتی فرنگی برگزار شد، این بار او در روز اول جهانی صربستان روی تشک خواهد رفت.
خوزه ماریا دل نیدو کاراسکو، نایب رییس سویا، بر این موضوع که سرخیو راموس جایی در این باشگاه ندارد تاکید کرد.
اونای سیمون، دروازه‌بان تیم ملی اسپانیا با مهار دو ضربه پنالتی بازیکنان کرواسی مرد اول قهرمانی تیمش در لیگ ملت‌های اروپا بود.
مونچی، مدیر ورزشی سویا، این تیم را ترک کرد و به استون ویلا پیوست، جایی که می‌تواند با اونای امری کار کند.
نایب قهرمان المپیک 2020 توکیو و دارنده دو مدال طلای جهان به دلیل مصدومیت در جام مِیجی شرکت نخواهد کرد، اما ژاپنی‌ها طبق قانون انتخابی‌شان این فرصت را به او دادند که شانس خود را در پلی‌آف برای رسیدن به دوبنده تیم ملی امتحان کند.
نایب‌قهرمان المپیک 2004 آتن تاکید کرد که محمدحسین محمدیان کشتی‌گیر خوبی است و برای شخص او که مجوز حضور در جام تختی را نگرفته، ناراحت است اما اینکه فدراسیون و کادر فنی پای چرخه ایستاده، نکته مثبتی است.
رییس فدراسیون شطرنج اعلام کرد در واکنش به مصاحبه جنجالی شادی پریدر از نایب رییس این فدراسیون شکایت کرده است!
نایب قهرمان پاراقایقرانی آسیا با انتشار ویدیویی اعلام کرده شورای شهر به او یک کتری و قوری هدیه داده است!
مدیرعامل آخرین سپاهان قهرمان در لیگ برتر معتقد است توجه نکردن به برخی جزییات قهرمانی را از این تیم گرفته؛ هرچند که او می‌گوید رقابت نابرابری برای کسب جام وجود داشت.
دیگو سیمئونه، مربی اتلتیکو مادرید، در آستانه بازی با الچه گفت، او و بازیکنانش به فراتر از این مسابقه فکر نمی‌کنند و تمام تمرکزشان روی این بازی در لالیگا است.
اونای امری، سرمربی استون ویلا، معتقد است که برنده دیدار یوونتوس برابر سویا می‌تواند فاتح لیگ اروپا شود.
نایب قهرمان کشتی جهان تأکید کرد، تصمیم کادر فنی تیم ملی درباره جابه‌جایی نام او از فهرست اعزامی به تورنمنت مصر به مسابقات قهرمانی آسیا، تصمیمی صد درصد درست بوده است.
نایب قهرمان کشتی امیدهای جهان همکاری علیرضا رضایی با کشتی کرج را یک موهبت دانست و گفت: او خیلی پهلوان است و به لحاظ فنی کمک‌مان می‌کند.
صحبت‌های عجیب نوئل لوگرائه درباره زین‌الدین زیدان و واکنشهای منفی متعدد ستاره‌های فوتبال این کشور نسبت به حرفهای او فوتبال فرانسه را با تنشی بی‌سابقه مواجه کرده است.
نایب رییس باشگاه اتحاد کلباء ضمن حمایت از فرهاد مجیدی شایعات مطرح شده درباره این مربی ایرانی را تکذیب کرد.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال با دفاع از عملکرد کارلوس کی‌روش در تیم ملی، از تصمیم گیری درباره وضعیت ادامه کار یا قطع همکاری با این مربی ظرف دو هفته آینده خبر داد.
بعد از عزل رسمی شهره موسوی از سمت نایب رئیسی زنان در فدراسیون فوتبال، نام چند نفر به عنوان جانشین او مطرح شده است که یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها، منصوره هاشمی، معاونت زنان در هیئت فوتبال استان تهران است.
اونای سیمون معتقد است اسپانیا شانس اول قهرمانی نیست ولی می تواند تا فینال جام جهانی بالا برود.
فدراسیون کشتی بعد از استعفای حمید سوریان از مسئولیت نایب رئیسی، همچنان در اما و اگر بازگشت او یا انتخاب فرد دیگری برای این سمت است.
نایب‌قهرمان سال 2021 کشتی آزاد جهان با اشاره به مصدومیتش تاکید کرد که سلامتی او برای کادرفنی تیم هوتن در اولویت بوده است.
الیور کان دو ماه پیش و به دلیل همگروه شدن بایرن با بارسا لبخند زده بود اما او امروز پس از برخورد بایرن به پی اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، هیچ واکنش خاصی نشان نداد.
رافا یوسته، نایب رئیس اول بارسلونا، به ژاوی و کسب موفقیت با او اعتماد کامل دارد.
با توجه به اصرار حمید سوریان مبنی بر کناره گیری از نایب رییسی فدراسیون کشتی، مسئولان فدراسیون به دنبال معرفی جانشین او هستند.
کریمی مصاحبه نبی در خصوص ماندن اسکوچیچ را در استوری خود قرار دارد و بعد هم یکی از نامه‌های قدیمی او در زمان دبیرکلی فدراسیون را افشا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ