خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، در آستانه دیدار با یوونتوس در نیمه‌نهایی لیگ اروپا گفت تیمش می‌داند که بازی با تیم‌های ایتالیایی دشوار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم به دلیل رفتارش پس از بازی با سویا با محرومیت سنگینی از سوی یوفا مواجه می‌شود.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم به دلیل رفتارش پس از بازی با سویا با محرومیت سنگینی از سوی یوفا مواجه می‌شود.
فینال لیگ اروپای فصل ۲۳-۲۰۲۲ شب گذشته بین دو تیم رم ایتالیا و سویا ایتالیا برگزار شد و در نهایت با قهرمانی هفتم سویا همراه بود. رم و ژوزه مورینیو که در اخرین گام دستشان از جام کوتاه ماند، پس از پایان بازی به شدت ناراحت و عصبی بودند. مورینیو باور داشت که اگر آنتونی تیلور (داور بازی) یک قضاوت عادلانه به اجرا می‌گذاشت، جام به تیم او می‌رسید. سرمربی رم پس از پایان بازی به صورت علنی تیلور را تحت هجمه انتقادات خودش قرار داد و این پایان کار نبود. زمانی که همه چیز به پایان رسید و تیلور قصد داشت وارد خودروی داوران شود، مورینیو را دید که در پارکینگ استادیوم پوشکاش آرنا در انتظارش ایستاده است.آقای خاص با فحاشی و الفاظ رکیک اینگونه از خجالت داور فینال لیگ اروپا برآمد.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، پس از پایان بازی برابر سویا در پارکینگ ورزشگاه به سراغ داور بازی رفت و الفاظ توهین‌آمیزی را خطاب به او استفاده کرد.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، تاکید کرد که حتی اگر پیشنهاد ادامه همکاری از سران باشگاه را هم دریافت نکند باز از شرایط راضی است.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم پس از شکست برابر سویا در فینال لیگ اروپا نسبت به داور بازی انتقاداتش را مطرح کرد.
سرمربی استقلال به دلیل اعتراض به داور بازی با پرسپولیس اخراج شد و از سوی هواداران پرسپولیس به سمت او بطری پرتاب شد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در پایان بازی با سویا به جدایی احتمالی سه بازیکن تیمش واکنش نشان داد.
پائولو سوزا، سرمربی پرتغالی تیم سالرنیتانا، به دلیل درگیری در دقایق پایانی بازی امشب مقابل رم از کنار زمین اخراج شد.
سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری قبل از بازی با استقلال با سوال درخواست جالبی از سوی خبرنگاران مواجه شد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، ابراز اطمینان کرد که تیمش توانایی گلزنی به سویا و صعود به جمع چهار تیم نهایی لیگ اروپا را دارد.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، با تمجید از مهارت مارکوس رشفورد تاکید کرد بازگشت احتمالی این بازیکن تغییری در نحوه بازی تیم او ایجاد نخواهد کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای رسیدن به سه امتیاز بازی با مس کرمان دیدگاهی متفاوت نسبت به خبر منتشر شده از سوی باشگاه دارد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال که از سوی کمیته انضباطی محروم شده بود، توضیحاتی درباره اتفاقات بازی با پیکان ارائه کرد.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در روزی که بابت اتفاقات بازی با مس دو جلسه محروم و به پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان محکوم شد، از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ابلاغیه جدیدی گرفت.
سرمربی و مربی استقلال به دلیل اتفاقات دیدار با مس کرمان از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محروم شدند.سرمربی و مربی استقلال به دلیل اتفاقات دیدار با مس کرمان از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محروم شدند.
سرمربی تیم ملی کرواسی انتخاب داور عرب‌زبان برای بازی برابر مراکش را یک ریسک بزرگ از سوی فیفا دانست!
کارلوس کی روش است که به عنوان سرمربی در مورد ترکیب تیم ملی تصمیم می گیرد و بدون شک تصمیمات او قابل احترام است.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از این که تیمش توانست با بازگشت به بازی برابر سویا پیروزی شود ابراز خوشحالی کرد.
شکست 2-0 سویا مقابل اتلتیکو مادرید در یک بازی خانگی و اعتراض هواداران در پایان مسابقه سرمربی این تیم را با خطر اخراج مواجه کرده است.
شکست 2-0 سویا مقابل اتلتیکو مادرید در یک بازی خانگی و اعتراض هواداران در پایان مسابقه سرمربی این تیم را با خطر اخراج مواجه کرده است.
لحظه عصبانیت عجیب و شدید ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از اخراجش از سوی داور بازی مقابل گل گهر سیرجان را مشاهده می‌کنید.
لوکاس هرناندز، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، نسبت به اظهارات مطرح شده از سوی ژاوی واکنش نشان داد.
جولن لوپتگی، سرمربی سویا، عملکرد بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی را تحسین کرد ولی گفت که به چیزی جز پیروزی بر این تیم در بازی فردا فکر نمی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ