مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: دولت به‌رغم افزایش قیمت جهانی کود، بیش از ۷۰ درصد بهای کودهای یارانه‌ای را با پرداخت یارانه به کشاورزان جبران می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر کل امور مجلس و دولت سازمان تأمین اجتماعی گفت: ۳۶ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمه شده اصلی و تبعی در کل کشور به همراه ۸ میلیون بازنشسته و مستمری بگیر اصلی و تبعی عضو خانواده تامین اجتماعی هستند.
مدیرکل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از افتتاح ۶ ایربریج در ۴ فرودگاه کشور در هفته دولت سال جاری خبر داد.
اینترنت و فضای مجازی، همان چیزی که دنیا را به یک دهکده جهانی تبدیل کرده، همچنان برای دولت سیزدهم دوقسمتی تعریف می‌شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش ۷۰ درصدی بودجه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از سوی دولت خبر داد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش ۷۰ درصدی بودجه این صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از سوی دولت خبر داد.
عضو فرهنگستان علوم گفت: در یک دانشکده دانشگاه تهران از ۷۰ استاد، حدود سی نفر مهاجرت کرده اند و تعدادی از بقیه هم درصدد مهاجرت هستند. این‌ها افرادی هستند که مملکت خود را دوست دارند، اما شرایط مناسبی ندارند.
حداد عادل گفت: در اداراتی که بنده کار می‌کنم ۷۰ درصد کارمند‌ها خانم هستند، حداقل. یک عقب ماندگی تاریخی وجود دارد که به سرعت جبران نمی‌شود. دو تا وزیر زن قبل از انقلاب چه می‌کردند؟ الان هم دو نفر در هیئت دولت هستند که خانم هستند.
خانه ملت سخنگوی دولت باید به مطالبات نمایندگان مجلس و محتوای جلسات علنی که برگرفته از خواسته مردم است توجه بیشتری داشته باشد و قابل پذیرش نیست که سخنگوی دولت عنوان کند تاکنون بسته پیشنهاد ارزی مجلس را دریافت نکرده چرا که علاوه بر نامه نگاری رئیس کمیسیون اقتصادی به رئیس جمهور درباره وضعیت بازار ارز، گزارش نظارتی مجلس در جلسه رسمی قرائت شده است.
در حالی که آذرماه امسال هیات دولت مصوبه جدید ‎اصلاح تعرفه گاز خانگی را ابلاغ و اعلام کرد: تعرفه گاز حدود ۷۰ درصد مشترکان در پله‌های اول و مصرف درون الگوی بهینه، هیچ تغییری نکرده است، روز گذشته خبری مبنی بر توقف مصوبه دولت رسانه‌ای شد که نشان داد پرمصرف ها، مشمول تخفیف گازی دولت شده اند.
در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ عوارض صادرات گوجه فرنگی و سیب زمینی ۷۰ درصد و هندوانه، خربزه، ملون، طالبی و پیاز ۱۰۰ درصد افزایش یافت.
وزیر نفت از وجود ۷۰ مجتمع پتروشیمی در کشور خبرداد.
با نزدیک شدن به سال جدید میلادی و در حالی که سه ماه به نوروز مانده، با وجود تمدید مهلت‌های قانونی، دولت سیزدهم برنامه هفتم توسعه و لایحه بودجه را به مجلس تحویل نداده و حالا مشخص شده قالیباف به جای رئیسی، برنامه هفتم توسعه را می‌نویسد.
وزارت جهاد کشاورزی در یک اقدام حمایتی جدید در سال زراعی جاری به ازای هر هکتار اراضی زراعی در قالب طرح جهش تولید در دیمزارها ۵۰ هزار تومان برای کمک به حق بیمه کشاورزان پرداخت می‌کند.
سرانجام هیات دولت، مصوبه جدید ‎اصلاح تعرفه گاز خانگی را ابلاغ کرد. بنا بر این مصوبه، تعرفه گاز حدود ۷۰ درصد مشترکان در پله‌های اول و مصرف درون الگوی بهینه، هیچ تغییری نکرده است، اما مشترکان پله آخر و بسیار پرمصرف که ۴ درصد مشترکان را تشکیل می‌دهند، نقره‌داغ شده‌اند.
هیئت دولت بالاخره مصوبه جدید ‎اصلاح تعرفه گاز خانگی را ابلاغ کرد. طبق این مصوبه، تعرفه گاز حدود ۷۰ درصد مشترکان در پله‌های اول و مصرف درون الگوی بهینه، هیچ تغییری نکرده است اما مشترکان پله آخر و بسیار پرمصرف که ۴ درصد مشترکان را تشکیل می‌دهند، نقره‌داغ شده‌اند.
عالی‌ترین مقام دولت در استان گلستان در خصوص بازی تیم‌ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران مقابل آمریکا گفت: بازی تیم‌ملی در این گروه مقابل آمریکا بازی آخر در جام جهانی نخواهد بود و با اطمینانی که از سوی غیورمردان ملی‌پوشان کشورمان ایجاد شده شرایط برای صعود به مرحله بعد فراهم است.
با تبدیل شدن فقر ۴۰ درصدی سفر‌ها به ابرفقر ۷۰ درصدی در حوزه بازار گردشگری، دولت در بازار گردشگری مردود شد که این امر منجر به مهاجرت تفریح از زندگی ایرانی‌ها شده است.
در یک نشست کارشناسی اعلام شد؛ مشکلات متعدد بخش مسکن به صورت مستقیم ۷۰ درصد جامعه را به خود مشغول کرده است.
اسحاق جهانگیری: اگر دولت ورود نمی‌کرد، قیمت ارز جهش عجیبی پیدا می‌کرد/ روس‌ها به ایران ارز نمی‌دادند/ارزهایی که در دولت احمدی‌نژاد هدر رفت، شناسایی نشده است/حجم تجارت ایران ۷۰ میلیارد دلار است؛ ۲۰ درصدش در جیب کسانی می‌رود که داخل کشور دنبال تحریم هستند
وزیر آموزش و پرورش گفت: در آستانه آغاز سال جدید تحصیلی، نیروهای جهادی، نهضت نوشت‌افزار راه‌اندازی کرده‌اند و خیرین نیز در این خصوص همکاری دارند.
محمودزاده گفت: بیشتر شعارهای دولت محقق نشده است یعنی حرف‌ها و شعارهایی که آقای رئیسی در هنگام انتخابات، بعد از انتخاب شدن و هنگام معرفی کابینه مطرح کرد بیش از ۷۰ درصدش نه تنها اجرا نشد بلکه برعکس درآمده است.
جلال محمودزاده گفت: مطمئناً از این به بعد هم درخواست استیضاح‌ها افزایش پیدا می‌کند، هم تذکر‌ها و سوال‌ها افزایش پیدا می‌کند و همینطور اگر دولت وزرای جدید به مجلس معرفی کند، قطعا به آسانی از مجلس رأِی اعتماد نخواهند گرفت.
گروه بهمن از یازدهم خرداد ماه مرحله دوم عرضه محصولاتش در بورس کالا را آغاز کرده است.
امروز دولت فعلا مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال، مطابق پیشنهادی که شده بود در نظر گرفت. اگر چنانچه هزینه بیشتری نیاز باشد طی پیشنهادهای بعدی ممکن است مطرح شود. البته یادآوری می‌کنم که هزینه‌های ناشی از این واقعه از سوی مسببان اصلی آن باید محاسبه و پس از رسیدگی از اموال آنان تامین شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ