با نزدیک شدن به سال جدید میلادی و در حالی که سه ماه به نوروز مانده، با وجود تمدید مهلت‌های قانونی، دولت سیزدهم برنامه هفتم توسعه و لایحه بودجه را به مجلس تحویل نداده و حالا مشخص شده قالیباف به جای رئیسی، برنامه هفتم توسعه را می‌نویسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از درخشش دو هافبک تکنیکی سرخ‌ها در دو‌ هفته اخیر، باید دید این بار ترابی قادر خواهد بود در نقش گلزن یا گلساز ظاهر شود؟
سرمربی تیم ملی والیبال تایلند از عملکرد شاگردان خود برابر ژاپن ابراز رضایت کرد.
پس از شکست در سوپرجام، بایرن مونیخ برای کسب دوازدهمین قهرمانی متوالی وارد فصل جدید بوندسلیگا خواهد شد.
این ثبت کردن تنها خشت اول کار بوده و رسیدگی‌ها و نگهداری بعد از ثبت اثر کار مهم‌تری بود که مغفول ماند. متاسفانه ما هیچ فکر دیگری در این زمینه نکردیم. درآن دهه آثار شاخص زیادی به ثبت رسیدند و در این بین از دهه ۷۰ آثار زیاد دیگری که بنا به عقیده برخی کارشناسان فاقد ارزش بودند هم ثبت ملی شدند. او معتقد است وزارت میراث فرهنگی باید یک برنامه‌ریزی برای آثار ثبت ملی داشته باشد از تهیه فرم و شنیدن درخواست مالکین این آثار تا بازدید‌های دوره‌ای برای دیدن آخرین تحولات این آثار که می‌تواند به نگهداری آن‌ها کمک کند.
براساس اعلام نیروی هوایی اوکراین، ارتش روسیه در شبانه‌روز گذشته در پاسخ به حمله کی‌یف یه نفتکش مسکو در دریای سیاه، چندین و چند موج از حملات هوایی را علیه مواضعی در اوکراین تدارک دیده است.
پس از معرفی نسل جدید پرادو، تویوتا دستی روی نسل سری ۷۰ لندکروزر کشیده تا این SUV چهل ساله مدرن‌تر به نظر برسد. سری ۷۰ در استرالیا تولید و به فروش می‌رسید که از این به بعد قرار است در ژاپن هم حضور داشته باشد.
رئیس مجلس گفت: از ظرفیت اصناف آنگونه که باید استفاده نکردیم متاسفانه در جلسات ما سخنان تکراری گفته می‌شود و بعد از ۲ ساعت بحث و جدل همه خسته می‌شوند و جلسه را ترک می‌کنند. از این‌رو بار‌ها من گفتم که موضوعات مطرح شده در جلسات دهه ۷۰ با آنچه در ۱۴۰۲ مطرح می‌شود یکی است.
بعد از رسیدگی دادگاه به اتهام شرط بندی بازیکن تیم فوتبال سپاهان، این بازیکن احکام سنگینی دریافت کرد و ضمن محرومیت از فوتبال، به پرداخت ۷۰ هزار دلار جریمه محکوم شد.
اصلی‌ترین نماز شب قدر یا نماز هفت قل هو الله، نماز مستحبی است که خواندن آن در شب‌های قدر سفارش شده است. این نماز دو رکعت است. در هر رکعت بعد از سوره حمد، هفت بار سوره توحید خوانده می‌شود و بعد از تمام شدن نماز ۷۰ مرتبه ذکر «استغفر الله و اتوب الیه» تکرار می‌شود.
منچسترسیتی در دیدار برابر لایپزیش جشنواره گل به راه انداخت تا صعودی مقتدرانه به دور بعد داشته باشد
زمین لرزه امروز حدود سه هفته بعد از زلزله‌هایی رخ داده که تاکنون در ترکیه و سوریه بیش از ۵۰ هزار کشته برجا گذاشته است.
سرمربی تراکتور بعد از مصدومیت سید محمدحسینی، مدافع این تیم و خروج او از میدان نزدیک به ۷۰ دقیقه تیمش را با سه دفاع در زمین آرایش داد.
علی فتح‌الله‌زاده بعد از باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال حالا باید برای عبور از یک بحران بزرگ دیگر گام بردارد.
بعد از بروس لی نوبت به جکی چان رسید که وارد دنیای سینمای چین و رزمی شود. اما کمتر کسی می‌داند که این دو بازیگر و رزمی‌کار در دهه ۷۰ میلادی در فیلم اژد‌ها وارد می‌شود رودرروی یکدیگر بازی کردند و جکی چان نقش کتک‌خورِ مقابل بروس لی را ایفا کرده بود.
شوش- فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه گفت: بیش از ۷۰ درصد خاک سوریه سقوط کرد و در دست داعش افتاد که با رشادت‌های حاج قاسم و یارانش اول عراق و بعد سوریه نجات یافتند.
عالی‌ترین مقام دولت در استان گلستان در خصوص بازی تیم‌ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران مقابل آمریکا گفت: بازی تیم‌ملی در این گروه مقابل آمریکا بازی آخر در جام جهانی نخواهد بود و با اطمینانی که از سوی غیورمردان ملی‌پوشان کشورمان ایجاد شده شرایط برای صعود به مرحله بعد فراهم است.
بعد از نزدیک به ۷۰ میلیارد تومان هزینه و دو سال زمان، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر همچنان از نظر سازمان لیگ آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر نیست.
بعد از نزدیک به ۷۰ میلیارد تومان هزینه و دو سال زمان، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر همچنان از نظر سازمان لیگ آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر نیست
سخنگوی هدفمندی یارانه ها گفت: ۷۰ هزار خانواری که درخواست بازبینی دهک بندی داشته اند، پس از بررسی ها مشمول دریافت یارانه نقدی شناخته شدند.
تاج‌گذاری الیزابت دوم در ۲ ژوئن ۱۹۵۳ اتفاق افتاد. الیزابت دوم در سن ۲۵ سالگی و پس از مرگ جرج ششم در تاریخ ۶ فوریه سال ۱۹۵۲ به سلطنت رسید اما تاج‌گذاری سلطنتی بیشتر از یک سال بعد در کلیسای وست‌مینستر برگزار گردید. دلیل این فاصله، سنتی است که برگزاری چنین مراسمی را در دوران سوگواری برای پادشاه درگذشته، نامناسب می‌داند. در مراسم تاج‌گذاری، الیزابت به برقراری قانون و ریاست کلیسای انگلستان سوگند یاد کرد.
با دریافت خبر درگذشت ملکه انگلیس، طرفداران وی در مقابل کاخ باکینگهام در لندن تجمع کردند و با گل گذاشتن جلوی قصر به وی ادای احترام کردند. سلطنت ملکه الیزابت دوم، ۷۰ سال و ۶ ماه و ۲ روز ادامه پیدا کرد و او عنوان طولانی‌ترین مدت سلطنت در بریتانیا و دومین جایگاه در میان پادشاهان جهان را، بعد از لوئی چهاردهم در فرانسه، بدست آورد.
محمودزاده گفت: بیشتر شعارهای دولت محقق نشده است یعنی حرف‌ها و شعارهایی که آقای رئیسی در هنگام انتخابات، بعد از انتخاب شدن و هنگام معرفی کابینه مطرح کرد بیش از ۷۰ درصدش نه تنها اجرا نشد بلکه برعکس درآمده است.
جلال محمودزاده گفت: مطمئناً از این به بعد هم درخواست استیضاح‌ها افزایش پیدا می‌کند، هم تذکر‌ها و سوال‌ها افزایش پیدا می‌کند و همینطور اگر دولت وزرای جدید به مجلس معرفی کند، قطعا به آسانی از مجلس رأِی اعتماد نخواهند گرفت.
گروه بهمن از یازدهم خرداد ماه مرحله دوم عرضه محصولاتش در بورس کالا را آغاز کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ