جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که مقاومت و در رأس آن مقاومت مسلحانه تنها راه آزادسازی سرزمین و مقدسات فلسطین از دست اشغالگران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در جریان سخنرانی خود در دانشگاه کاراکاس گفت: تجربه ۴۴ ساله ملت ایران نشان می‌دهد تنها راه در مقابل دشمن، ایستادگی و مقاومت است.
«ماهر مزهر» تأکید کرد که مقاومت تنها راه مؤثر و اثبات شده برای پس گرفتن حقوق ملت فلسطین از دشمن صهیونیستی و مقابله با جنگ تمام‌عیار این دشمن علیه مردم و مقدسات فلسطین است.
اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که نه تنها راه مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی با ترور فرماندهان فلسطینی متوقف نخواهد شد بلکه این مسیر تقویت می‌شود.
تاکید بر مبارزه مسلحانه به عنوان تنها راه برای آزادسازی فلسطین و لزوم توجه تمام محور مقاومت در کشورهای مختلف به سمت فلسطین از موضوعاتی است که کاربران عرب‌زبان در توئیتر به آن پرداخته‌اند.
گروه‌های مقاومت فلسطین بر وحدت سرزمین، مردم و مقاومت تاکید و اعلام کردند که صرف نظر از یک ذره خاک سرزمین تاریخی فلسطین غیرممکن بوده و نابودی رژیم صهیونیستی حتمی است.
سخنگوی نظامی گردان های قدس با اشاره به پایان یافتن رزمایش این نیروها در کرانه باختری بر تداوم راه مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی تاکید کرد.
گروه های مقاومت فلسطین در واکنش به عقب نشینی تشکیلات خودگردان درباره شهرک سازی رژیم صهیونیستی تاکید کردند که مقاومت تنها راه مقابله با کابینه فاشیستی نتانیاهو است.
رئیس جمهور گفت: تنها راه مقابله با تهدید آمریکا و هم‌پیمانانش ایستادگی و مقاومت است.
زیاد النخاله تاکید کرد که مقاومت تنها گزینه مردم فلسطین برای احقاق حقوق خود و بیرون راندن اشغالگران است.
رئیس جمهور گفت: آمریکایی‌ها تصور می‌کردند با تهدید و تحریم می‌توانند ملت‌ها را متوقف کنند، اما ثابت کردیم مقاومت و همکاری تنها راه مقابله با زیاده‌خواهی های غرب است.
کمیته های مقاومت مردمی فلسطین اعلام کرد که دشمن صهیونیستی به جنایت های خود علیه ملت فلسطین در تمام جبهه ها ادامه می دهد و تنها راه مقابله با آن مقاومت است.
مهدی محمدی نوشت: طراحی این است که مستقل از هزینه، خیابان فعال بماند. تنها راه تحقق این هدف برای طرف طراح، وارد کردن نظام به «چرخه خشونت افزایشی» است.این بازی را جمهوری اسلامی از همان ساعت نخست خوانده بود. تا امروز جمهوری اسلامی در مقابل سنگین‌ترین فشارها برای برخورد شدیدتر مقاومت کرده است. ​​
وزیر کشور ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: الگوی مقاومت دوران دفاع مقدس، تنها راه شکست تحریم‌های ظالمانه و تحقیر چندباره دشمنان است.
وزیر کشور گفت: الگوی مقاومت دوران دفاع مقدس، تنها راه شکست تحریم‌های ظالمانه و تحقیر چندباره دشمنان است.
کمیته های مقاومت فلسطین در پنجاه و سومین سالگرد به آتش کشیده شدن مسجد الاقصی تأکید کردند: تنها راه دفاع از مسجد الاقصی، ریشه کن کردن غده سرطانی رژیم صهیونیستی از کل منطقه است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مقاومت⁩ تنها راه نجات فلسطین است و مسجدالاقصی و همه مساجد عالم تا آزادی کامل فلسطین، مرکز مقاومت ضدصهیونیستی باقی خواهند ماند.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: مقاومت⁩ تنها راه نجات فلسطین است و مسجدالاقصی و همه مساجد عالم تا آزادی کامل فلسطین، مرکز مقاومت ضدصهیونیستی باقی خواهند ماند.
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که تشدید گزینه مقاومت در کرانه باختری، ضامن توقف شهرک سازی و تجاوزات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی است.
مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه‌ای، ضمن محکومیت اقدامات جنایتکارانه و وحشیانه رژیم صهیونسیتی در فلسطین و غزه، تاکید کرد تنها راه امت اسلام برای خروج از بحران‌ها و تهدیدات است.
مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه‌ای، ضمن محکومیت اقدامات جنایتکارانه و وحشیانه رژیم صهیونسیتی در فلسطین و غزه، تاکید کرد تنها راه امت اسلام برای خروج از بحران‌ها و تهدیدات است.
خطیب نماز جمعه تهران ضمن تشکر از تلاش‌های جدی و شبانه روزی دولت،گفت: توقع داریم آنها از موفقیت‌های خود با مردم صحبت کنند.
خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه جهاد اکبر مقاومت می‌خواهد تا انسان به پیروزی برسد،گفت: تنها راه کامیابی و موفقیت مقاومت و استقامت است.
معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت مقاومت برای خارج کردن لبنان از بحران با استفاده از تحمیل معادلاتی که ضامن حقوقش باشد، تلاش می کند.
عصر امروز، نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهوری ونزوئلا و هیات همراه، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. رئیس جمهور ونزوئلا عصر روز جمعه وارد ایران شد و صبح امروز مورد استقبال رسمی آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ