عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که تشدید گزینه مقاومت در کرانه باختری، ضامن توقف شهرک سازی و تجاوزات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سال جاری میلادی خشونت بارترین سال از جهت تعقیب نیروهای مقاومت توسط نهادهای امنیتی تشکیلات خودگردان در کرانه باختری است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ضمن تسلیت شهادت فوزی مخالفه جوان ۱۸ ساله فلسطینی در نابلس، بر لزوم تشدید مقاومت علیه اشغالگران در واکنش به این جنایت وحشیانه تاکید ورزید.
تشدید درگیری ها در اردوگاه جنین موجب شده است تا صهیونیست‌ها تک تیراندازان خود را بر فراز پشت بام خانه‌های فلسطینیان در این اردوگاه مستقر سازند.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از دستور به نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم برای تشدید حملات به جنبش جهاد اسلامی و ادامه حملات موشکی به نوار غزه خبر داد.
گروه‌های مقاومت فلسطین حملات راکتی خود به اراضی اشغالی را شدت بخشیدند.
رسانه های صهیونیست از رزمایش گسترده روز یکشنبه این رژیم از بیم تشدید مقاومت فلسطینی ها بویژه طی ماه مبارک رمضان خبر دادند.
رئیس جمهور گفت: تنها راه مقابله با تهدید آمریکا و هم‌پیمانانش ایستادگی و مقاومت است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای اعلام کرد: سقوط سنگ از بخش غربی قبه الصخره رخدادی خطرناک است که مسئولیت آن متوجه کابینه رژیم صهیونیستی است.
رئیس ائتلاف فتح عراق، حملات رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین را محکوم و تأکید کرد که اقدامات مقاومتی فلسطینی های شجاع، حق طبیعی مردمی است که حقوقشان پایمال شده است.
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که مقاومت در کرانه باختری امری طبیعی و متناسب با روحیه و تاریخ مقاومت فلسطینیان در آنجا است.
در ۲۴ ساعت اخیر عملیات های مقاومتی به روند تصاعدی در هفته های اخیر ادامه داد و طی چندین عملیات تجمع نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان این رژیم در کرانه باختری هدف تیراندازی قرار گرفت.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» درباره پیامدهای تشدید حملات و جنایت های شهرک نشینان صهیونیست در قدس و کرانه باختری هشدار داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس زیرگرفته شدن یک جوان فلسطینی در نابلس و شهادت وی را، نتیجه تشکیل کابینه تندرو صهیونیستی دانست.
باشگاه اسیر فلسطین با صدور بیانیه ای از افزایش حملات نظامیان صهیونیست علیه اسرای فلسطینی خبر داد.
گروه های مقاومت فلسطین خواستار تشدید تمام اشکال مقاومت در کرانه باختری در واکنش به تجاوزات بی وقفه صهیونیست ها شدند.
رئیس جمهور گفت: آمریکایی‌ها تصور می‌کردند با تهدید و تحریم می‌توانند ملت‌ها را متوقف کنند، اما ثابت کردیم مقاومت و همکاری تنها راه مقابله با زیاده‌خواهی های غرب است.
عملیات مقاومت فلسطینیان در کرانه باختری و قدس اشغالی از ابتدای سال جاری میلادی به طور چشم گیری افزایش یافته است.
مبارزان مقاومت فلسطین بامداد امروز شنبه مجددا به سمت نظامیان صهیونیست در اردوگاه بلاطه واقع در شرق شهر نابلس آتش گشودند.
فوزی برهوم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به طرح جدید شهرک سازی رژیم صهیونیستی در منطقه غور اردن ، بر لزوم تشدید مقاومت در اراضی اشغالی تاکید کرد.
منابع صهیونیستی اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی برغم تشدید یورش ها و بازداشت فلسطینیان، در توقف عملیات مقاومت با دشواری مواجه است.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: شهید محمد طاهر زکارنه ثابت کرد که مقاومت تا زمان تحقق پیروزی نهایی و رهایی قدس از اشغال صهیونیستها، متوقف نخواهد شد.
مناطق مختلف کرانه باختری طی ۴۸ ساعت گذشته شاهد ۳۰ مورد عملیات مقاومت فلسطینیان علیه شهرک نشینان رژیم صهیونیستی بوده است.
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که تشدید گزینه مقاومت در کرانه باختری، ضامن توقف شهرک سازی و تجاوزات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی است.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در سخنانی تاکید کرد که روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، این رژیم را به تشدید جنایات خود علیه ملت فلسطین، تشویق می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ