وزیر کشور ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: الگوی مقاومت دوران دفاع مقدس، تنها راه شکست تحریم‌های ظالمانه و تحقیر چندباره دشمنان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار قاآنی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی رو به افول و فروپاشی است گفت: شهید سلیمانی الگوی برجسته رفتار انسانی در خارج از مرز‌ها بود که اقدامات معنوی وی به صورت دامنه دار در جبهه‌ی مقاومت نمایان شد.
امروز نهم آگوست ۲۰۲۳ نخستین سالگرد شهادت ابراهیم نابلسی الگوی مبارزان فلسطینی در نابلس و از فرماندهان شهید گروه مقاومتی عرین الاسود است.
امروز نهم آگوست ۲۰۲۳ نخستین سالگرد شهادت ابراهیم نابلسی الگوی مبارزان فلسطینی در نابلس و از فرماندهان شهید گروه مقاومتی عرین الاسود است.
این الگوی مدیریتی نزد نواصولگرایان حاکم است و تا تخریب ساختمان‌های مقاوم و مجوزدار به نحو دیگری ادامه خواهد یافت و از پاسخگویی هم گریزان هستند. وضعیت برخی از ساختمان‌های مسکن مهر که در دولت اول اصولگرایان ساخته شد را در زلزله کرمانشاه به یاد دارید؟ این تخریب نشان داد که ساختمان‌سازی‌ها در دوره جدید چه حال و روزی دارد؟ کل مدیریت شهری تهران چنین است.
اگر بدانیم افزایش‌های در نظر گرفته شده تا حد زیادی منطبق با اوضاع اقتصادی در این کشور و با دخیل کردن نرخ تورم بوده و به عنوان مثال در دو نوبت آخر، یکبار ۵۴.۵ درصد و بار آخر ۳۴ درصد به حقوق و دستمزد حقوق بگیران در ترکیه افزوده شده، به نظر می‌رسد که بررسی تدابیر اتخاذ شده در این کشور می‌تواند الگوی خوبی برای برون رفت کشورمان از این ماجرای حاشیه ساز و آسیب زا باشد.
ویلیام سالیبا، مدافع تیم فوتبال آرسنال، از ویرژیل فن‌دایک در سبک بازی‌اش الهام می‌گیرد
رهبر جنبش جهاد اسلامی با تمجید از الگوی مقاومت و ایستادگی جنین ضد اشغالگران، جنین را نماد پایداری دانست و خواستار گسترش مدل مقاومت جنین در همه نقاط کرانه باختری در برابر صهیونیست‌ها شد.
سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری گفت: وزنه‌برداران ما الگوی سایر کشورها شدند بنابراین در مسابقات جهانی کار سختی پیش رو داریم.
در راستای مرجعیت و دیپلماسی علمی جمهوری اسلامی ایران، با درخواست مرکز تحقیقاتی و آموزش عالی عتبه حسینی کشور عراق، الگوی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در عراق راه‌اندازی می‌شود.
وسلی فوفانا، مدافع چلسی روی گل چهارم منچستریونایتد به چلسی نقش مهمی داشت.
وزیر اقتصاد گفت: الگوی تمرکز بر ارزهای محلی یا روش‌های تسویه مالی و بانکی، غیر از اتکا به ارزهای جهان و به صورت فراگیر در دستور کار دولت و بانک مرکزی قرار گرفته است.
خوشبینانه‌ترین احتمال پیش‌رو در انتخابات آتی، تن دادن نظام سیاسی به حضور نیرو‌هایی میانه از جریان محافظه‌کاری در قالب اقلیت مجلس و احیای همان نقشی باشد که تکنوکرات‌ها در مجلس پنجم ایفا کردند. این الگو چه بسا هم از سوی بخش قابل توجهی از ایرانیان خسته از دعوا‌های سیاسی مورد پذیرش قرار نگیرد و هم با مقاومت جریانات افراطی مواجه شود که ضرورتی به توازن حداقلی نمی‌بینند و جاه‌طلبی‌های کلان‌تری در انبان برنامه سیاسی خود دارند.
شهید «خضر عدنان» را باید از زادگاهش شناخت، مهد مقاومت و شهر تسلیم ناپذیرِ «جنین» که فرزندی در قامت خودش را به عنوان الگوی همیشگی مبارزات ملت فلسطین تقدیم کرد.
عضو شورای هماهنگی تشکل‌های بخش کشاورزی گفت: الگوی کشت طرحی فراقوه‌ای است و مصوبه‌ای نیست که فقط وزارت جهاد کشاورزی یا قوه مجریه در اجرای آن دخیل باشند.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به ابعاد شخصیتی سپهبد شهید صیاد شیرازی گفت: این شهید می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای جبهه مقاومت، جهان اسلام و جوانان کشورمان باشد.
معاون حفاظت، بهره‌برداری و امور اجتماعی حوضه آبریز فلات مرکزی و شرقی کشور گفت: الگوی کشت با فشار بر منابع آبی مناطق بحرانی را وسیع‌تر و شکنندگی و ناپایداری در تأمین غذا را بیشتر خواهد کرد.
ژاوی هرناندز معتقد است در دوران حضور مورینیو روی نیمکت رئال، ال‌کلاسیکو بی جهت خصمانه شده بود.
در الگوی اقتصاد مقاومتی مساله قیمت و ارزان سازی مواد غذایی موضوع مهمی است در این باره مشارکت کنندگان طرح فجر تا فطر چقدر موفق عمل کرده اند.
دو طرح اولویت‌دار و راهبردی «توسعه نظامات بانکی بین المللی» و «تامین پایدار غذای اساسی مبتنی بر الگوی کشت» در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به ریاست معاون اول رئیس جمهور به تصویب رسید.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: شهید سلیمانی توانست فرهنگ مقاومت را به عنوان یک الگو و گفتمان منتج به نتیجه و مؤثر برای حکمرانی در خیلی از عرصه‌ها ارائه دهد.
اکنون دیگر نمی‌شود که دست بر سینه گذاشت و ندای صلی‌الله علیک یا فاطمه الزهرا (س) سر داد، اما در برابر کشف حجاب برخی افراد، ساکت ایستاد. عشق و محبت به وجود اقدس اهل‌بیت (ع) باید در مقام یک الگو برای مقاومت در مسیر حق زمینه بروز و ظهور پیدا کند و این مهم در زمانه کنونی به‌صورت مقاومت در برابر اصوات شوم عده‌ای مزدور و دشمن خدا و امام زمان (عج) واقعیت پیدا می‌کند.
وزیر کشور گفت: الگوی مقاومت دوران دفاع مقدس، تنها راه شکست تحریم‌های ظالمانه و تحقیر چندباره دشمنان است.
در نخستین رویداد ملی فعالان اقتصاد مقاومتی تجربه نهاد مردمی رسالت و الگوی تعالی اجتماعی رسالت در راستای شکل گیری کسب و کارهای خرد و خانگی به اشتراک گذاشته شد.
رئیسی با بیان اینکه تحمل اسارت در چنگال سفاکان بعثی کار آسانی نبود، بر ضرورت گرامی‌داشت آزادگان تاکید کرد و اظهار داشت: آنچه از رخداد‌ها و وقایع دوران دفاع مقدس و از جمله اسارت آزادگان سرافراز کشورمان در بند دشمن بعثی ثبت و ضبط شده شده است، تنها بخش اندکی از حماسه‌های قهرمانان دفاع از دین و وطن بوده و ضرورت دارد جانفشانی‌های این چهره‌های مقاوم و قهرمان به شایستگی به تصویر کشیده شود تا برای عصر‌ها و نسل‌های آینده به عنوان الگو و اسوه باقی بماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ