سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: بر اساس گزارش ارائه شده از سوی وزیر راه و شهرسازی، مالیات‌های حوزه مسکن باید به صندوق ملی مسکن واریز شود، اما تاکنون این اقدام صورت نگرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیوان عدالت اداری اعلام کرد: تاکنون هیچ دانشجو یا داوطلبی که نتیجه آزمون آن شبهه‌دار بوده یا تقلبش احراز شده باشد به دانشگاه‌ها معرفی نشده است.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: مانعی برای عضویت ایران در گروه اقتصادی «بریکس» وجود نداشته و روند درخواست ایران مبنی بر عضویت در این گروه حرکت رو به جلویی دارد.
سخنگوی صنعت برق گفت: خوشبختانه تا کنون خاموشی ای ناشی از کمبود برق وجود نداشته حتی مصرف برق دیروز نسبت به روز گذشته کاهش داشته است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حدود ۱۴ هزار نفر تاکنون اعزام شده‌اند و عملیات حج به خوبی در حال انجام است و افزایش روابط دیپلماتیک با کشور میزبان باعث شده هماهنگی‌ها بسیار خوب باشد.
بر اساس اعلام اتحادیه پزشکان سودان، درگیری‌ها میان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع در این کشور، تا کنون دست‌کم ۵۲۴ غیرنظامی را کشته و ۲۸۷۲ تَن را نیز زخمی کرده است.
اهواز- مدیر تعاون روستایی خوزستان از خرید بیش از ۲۶۰ هزار تن گندم و بیش از ۱۵ هزار تن کلزا از کشاورزان استان خبر داد.
در چهارمین روز از درگیری‌ها در سودان، رئیس سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که تا کنون ۲۷۰ نفر در این کشور کشته و بیش از ۲۶۰۰ نفر زخمی شده‌اند.
در دانشگاه آبرن حتی دندان‌های غول‌پیکر تیرانوزور‌ها در مقایسه با اندازه جمجمه به نسبت دندان‌های مارمولک‌های شکارچی زنده هستند و این ایده را رد می‌کنند که دندان‌های آن‌ها با لب‌ها خیلی بزرگ پوشانده شده است.
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با بیان اینکه تا این لحظه که ساعت تقریباً ۲۰:۲۳ است، حادثه منتهی به فوت نداشتیم، گفت: تعداد تماس‌ها نسبت به سال گذشته تعداد تماس‌ها کمتر است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت گفت: تاکنون هیچ مورد دست‌گیری در تهران نداشته ایم.
ماجرا‌های اخیر برخی مدارس، متاسفانه یک اضطراب و دلهره را برای جمعیت بسیاری از مردم بخصوص برای خانواده دانش‌آموزان پدید آورد؛ همه مسئولان و بخش‌های ذیربط از همان روز‌های نخست تا این لحظه، تلاش کردند عوامل این مساله را شناسایی کنند.
ماجرا‌های اخیر برخی مدارس، متاسفانه یک اضطراب و دلهره را برای جمعیت زیادی از مردم بخصوص برای خانواده دانش‌آموزان پدید آورد؛ همه مسئولان و بخش‌های ذیربط از همان روز‌های نخست تا این لحظه، تلاش کردند عوامل این مسئله را شناسایی کنند.
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه تاکنون ۸۲ هزار نفر مشمول عفو شده‌اند، گفت: از این تعداد، ۲۲ هزار نفر عفوشدگانِ اغتشاشات هستند که یا محکومیت پیدا کرده بودند و یا قبل از محکومیت، عفو شدند.
از اولیا و والدین محترم دانش‌آموزان در سراسر کشور که تاکنون با خویشتن‌داری و همراهی خود، مانع از اخلال در امر آموزش فرزندان شده‌اند، خواهشمند است با رفع نگرانی از این عزیزان، در صورت مشاهده هرگونه عوامل برهم‌زننده آرامش و سلامت دانش‌آموزان، موارد را به سرعت به دستگا‌ه‌های مسئول گزارش کنند.
از اولیاء و والدین محترم دانش‌آموزان در سراسر کشور که تاکنون با خویشتن‌داری و همراهی خود، مانع از اخلال در امر آموزش فرزندان شده‌اند، خواهشمند است با رفع نگرانی از این عزیزان، در صورت مشاهده هرگونه عوامل برهم‌زننده آرامش و سلامت دانش‌آموزان موارد را به سرعت به دستگا‌ه‌های مسئول گزارش کنند.
وزیر کشور با تاکید برایتکه باید از هراس افکنی در رتباط با موضوع مسمویت دانش آموزان پرهیز شود، گفت: گزارشی از ماده سمی برای مسمومیت دانش آموزان نداشتیم
وزیر کشور گفت: درصد بالایی از آنچه که تحت عنوان عارضه مسمومیت مطرح شده بود بالای نود درصد مربوط به عوامل خارجی نبوده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تا الان قریب به ۹۰۰ دانش‌آموز از استان‌های مختلف کشور مسموم شدند و این آمار را امروز از یک منبع موثق دریافت کردم.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: وجود ذره یا ذرات بالاتر از ۶۰ درصد در فرآیند غنی‌سازی به معنی تولید با غنای بالای ۶۰ درصد نیست.
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و اعلام سفیر ایران در آنکارا و سرکنسول ایران در ارزروم و گزارش‌های رسیده خوشبختانه حال دانشجویان ایرانی خوب گزارش شده است.
سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی از پیشرفت ۵۷ درصدی شبکه ملی اطلاعات براساس شاخص های مورد ارزیابی خبر داد.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار اعلام کرد: با ثبت‌نام بیش از ۵۸۵ هزار سهامدار در سامانه سجام توسط سمات در دی ماه، این متغیر با رشد ۱۵۵ درصدی نسبت به آذر ماه مواجه شد.
رئیس کمیته ملی نظامی و امنیتی برای مذاکرت در یمن تاکید کرد که تا کنون به خاطر تحقق صلح در این کشور خویشتنداری کرده ایم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با جشنواره فیلم فجر امسال، گفت: تاکنون ۷۵ فیلم به جشنواره رسیده و الان کارهای بررسی فیلم‌ها در حال انجام است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ