رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت گفت: تاکنون هیچ مورد دست‌گیری در تهران نداشته ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیوان عدالت اداری اعلام کرد: تاکنون هیچ دانشجو یا داوطلبی که نتیجه آزمون آن شبهه‌دار بوده یا تقلبش احراز شده باشد به دانشگاه‌ها معرفی نشده است.
جوانان لبنانی در اقدامی بی‌سابقه در مناطقی گام گذاشتند که به موجب ممانعت‌های موجود، از سال ۲۰۰۶ تاکنون هیچ فرد لبنانی در آن‌جا قدم نگذاشته بود.
رییس جمهور روسیه امروز در دیدار با اعضای شورای امنیت ملی کشورش تصریح کرد: تلاش‌های ضدروسی تاکنون هیچ نتیجه‌ای نداشته است.
مقامات ارشد آمریکا و اروپا اذعان کردند که ضدحملات ارتش اوکراین تاکنون هیچ دستاورد چشمگیری نداشته و خطوط دفاعی ارتش روسیه قابلیت زیادی از خود نشان داده است.
در پایان جلسه روز چهارشنبه هیات دولت، خبری در مورد تعطیلی روز سیزدهم خرداد منتشر نشد. پس از آن نیز تا کنون، هیچ نهاد یا مقام رسمی‌ای در این مورد اطلاع‌رسانی نکرده است. در نتیجه می‌توان گفت فردا شنبه، ۱۳ خرداد تعطیل نیست. مگر اینکه در ساعات باقی‌مانده تا پایان امروز جمعه، تصمیم جدیدی گرفته و خبری رسمی در این مورد منتشر شود.
عضو کارگروه ویژه حقیقت یاب مسمومیت دانش‌آموزان گفت: تاکنون ۲۶ استان درگیر مسمومیت دانش‌آموزان شده‌اند و بیشترین تعداد مسمومیت در مقاطع متوسطه اول و دوم گزارش شده است.
عضو کارگروه ویژه حقیقت یاب مسمومیت دانش‌آموزان گفت: تاکنون ۲۶ استان با درگیر مسمومیت دانش‌آموزان شده‌اند و بیشترین تعداد مسمومیت در مقاطع متوسطه اول و دوم گزارش شده است.
فرماندار قم با اشاره به منفی شدن نتایج تمام آزمایشات و نمونه‌های گرفته شده از دانش‌آموزان قمی دچار علائم مسمومیت در عالی‌ترین آزمایشگاه‌های مرجع در تهران، ابراز داشت: تاکنون موردی از مشاهده آلودگی و مسمومیت در خون و نمونه‌های گرفته شده از دانش‌آموزان مورد آزمایش مشاهده نشده و اولیای دانش آموزان باید بدانند که تاکنون هیچ فردی بخاطر علائم مشکوک به مسمومیت دچار عارضه‌ای نشده است.
محمدخانی نوشت: با این حجم گسترده از بارش برف و برودت هوا، کندی حرکت و ترافیک بیش از روز‌های عادی خواهد بود. با این حال تاکنون هیچ مسیری مسدود نیست.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه هیچ چیز در مسیر مولدسازی، محرمانه نیست، گفت: عملکرد صفر مولدسازی در گذشته بیانگر این است که کسی تاکنون در کشور جرأت و جسارت مولدسازی را نداشته است.
گروسی در ادامه عنوان کرد که ایران تاکنون سلاح هسته‌ای نساخته است و غرب باید تلاش‌های خود برای ممانعت از ساخت سلاح هسته‌ای توسط ایران را دوبرابر کند.
سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: با وجود آنکه ترکمنستان سواپ گاز خود را قطع کرده است و مصرف گاز به مرز هشدار رسیده در هیچ کجا حتی روستا ها قطعی گاز در بخش خانگی نداشته است.
هیچ تفاوت علمی میان کبوتر‌ها و گونه‌ی بسیار محبوب‌ترشان یعنی قمری‌ها وجود ندارد. هر دو پرنده اعضای خانواده‌ی Columbidae هستند و در حالی که واژه‌ی Pigeon (کبوتر) برای اشاره به گونه‌های بزرگ‌تر و Dove (قمری) برای اشاره به گونه‌های کوچک‌تر به کار می‌رود.
ستایشی درباره ادعاهای مطرح شده درباره آزار و تجاوز جنسی به زندانیان زن گفت: ادعاهای دروغ رسانه‌های معاند و برخی افراد صاحب تریبون در داخل علیه متهمان بازداشتی نسوان مطرح می شود و این ادعای دروغ اولا طرح کننده اولیه دروغ رسانه ای رسانه های خارجی بوده و متاسفانه برخی هم در داخل آن را مطرح کردند که تاکنون حاضر نشدند در خصوص ادعاهای خود سندی ارایه کنند.
معاون اول قوه قضاییه گفت: براساس گزارشات دریافتی، در خصوص اغتشاشات اخیر، متهم بلاتکلیف نداریم، البته باید تعریف بلاتکلیف بودن را نیز تشریح کرد و آن اینکه برخی از متهمان اغتشاشات اخیر عنوان می‌‎کنند که ما تا به امروز بلاتکلیف هستیم به این معنا است که تاکنون برای آن‌ها رای قضایی صادر نشده است.
زین‌الدین با اشاره به نقل قول‌های دوستانش که حالا به عضویت طالبان در آمده‌اند و اینکه چگونه نفراتی را برای انجام عملیات انتحاری انتخاب می‌کنند، می‌گوید: «دوستانی که حالا در خدمت طالبان هستند، می‌گویند که وضعیت سیستم خیلی مناسب نیست و بدون اینکه آموزشی دیده باشند به آن‌ها سلاح داده‌اند و در چند درگیری کوچک هم شرکت کرده‌اند. نه فشنگی برای تمرین به آن‌ها می‌دهند و نه تاکتیک جنگی به آن‌ها می‌آموزند. گفته‌اند که خودشان باید همه این‌ها را یاد بگیرند. من تاکنون فردی که برای «انتحاری» خودش را آماده کرده باشد، ندیده‌ام و هیچ کدام از دوستانم هم به آن معنا جهادی نیستند، ولی شنیده‌ام که هیچ کس نمی‌داند که قرار است برای عملیات انتحاری انتخاب شود.
فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه هیچ کجا پلیس در مقابل مردم نبوده است، افزود: پلیس همواره در کنار مردم بوده زیرا ما مدافع حقوق مردم هستیم و برای آرامش و امنیت مردم جان‌مان را هم تقدیم خواهیم کرد.
صندوق ملی مسکن با تصویب اساسنامه آن و تایید شورای نگهبان شروع به کار کرده و بنا به گفته رییس هیات عامل این صندوق تاکنون ۶۶۰۰ میلیارد تومان عمدتا از خزانه دولت در آن جمع شده؛ این در حالی است که در شش ماهه نخست امسال مالیات خانه‌های خالی ۴۸۵ میلیون تومان و مالیات واحدهای لوکس فقط ۱۲ میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان بوده است؛ یعنی تقریبا هیچ!
بر اساس مستندات موجود، تاکنون تعداد مجموعه جان باختگان هشتم مهرماه و روز‌های بعداز آن در شهر زاهدان ۳۵ تن می‌باشد که شامل: برخی از نمازگزاران در مصلی، جان باختگان در مرحله اول اطراف کلانتری، کشته شدگان از افراد مسلح در اثر درگیری‌ها سطح شهر و همچنین شهروندان بی گناه به قتل رسیده توسط اشرار در مناطق مختلف شهر می‌باشد.
براساس مستندات موجود تاکنون ، تعداد مجموعه جان باختگان هشتم مهرماه و روزهای بعداز آن در شهر زاهدان ۳۵ نفر می باشد که شامل :برخی از نمازگزاران در مصلی ، جان باختگان در مرحله اول اطراف کلانتری ، کشته شدگان از افراد مسلح در اثر درگیری ها سطح شهر و همچنین شهروندان بی گناه به قتل رسیده توسط اشرار در مناطق مختلف شهر می باشد.
بسیجی مدافع امنیت پوریا احمدی هم که روز ۳۰ شهریور ماه در جریان اغتشاشات بر اثر ضربات متعدد چاقو مجروح شده بود، روز ۱۲ مهرماه بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت می‌رسد.
دکتر حسین کچویان، استاد دانشگاه تهران گفت: اینکه برخی می‌گویند مردم ۴۰ سال قبل به یک قانون اساسی رأی دادند و حالا مورد قبول ما نیست، پس در غرب باید تاکنون ده‌ها بار رفراندوم برگزار می شد.
وزیر کشور: تاکنون گزارشی مبنی بر ضرب و شتم مهسا امینی، از طرف دستگاه‌های نظارتی به ما ارائه نشده است.
رئیس جمهور جمهوری آذربایجان می گوید به رغم تلاش های صورت گرفته، تاکنون تغییر مثبتی در روابط این کشور و ارمنستان صورت نگرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ