سخنگوی صنعت برق گفت: خوشبختانه تا کنون خاموشی ای ناشی از کمبود برق وجود نداشته حتی مصرف برق دیروز نسبت به روز گذشته کاهش داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد اربعین کشور گفت: تاکنون حدود یک میلیون و ۱۵۰ هزار زائر به صورت قطعی و بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر به صورت غیرقطعی ثبت نام کرده اند.
سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: هیچ دانشجو یا داوطلب شبهه‌دار آزمون‌های سراسری ۱۴۰۰ و ماقبل آن که رأی قطعی مبنی بر محکومیت از هیات تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات آزمون‌های سراسری دریافت کرده است، تاکنون امکان ادامه تحصیل در دانشگاه را نداشته و از ورود آن‌ها به دانشگاه جلوگیری شده است.
وزیر ورزش و جوانان گفت: بر اساس جلسات کارشناسی که با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون‌ها و دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد بنا شد سه گروه رشته ورزشی به بازی‌ها اعزام شوند که تاکنون اعزام ۲ گروه قطعی شده است و گروه سوم گروهی هستند که پس از تصمیم‌گیری با نگاه توسعه‌ای اعزام خواهند شد.
بنابر اعلام سازمان اورژانس کشور، تاکنون ۵۷ مورد قطع عضو در حوادث چهارشنبه سوری گزارش شده است.
تاکنون ۱۵ نفر فوت کردند که این آمار به تفکیک استان‌ها بدین ترتیب است؛ ۷ نفر در تبریز، ۴ نفر در تهران، ۲ نفر در همدان، ۱ نفر در ارومیه و ۱ نفر در قزوین.
بنابر اعلام سازمان اورژانس کشور، تاکنون ۷ نفر از هموطنان در اثر حوادث مربوط به چهارشنبه سوری، جان باخته اند.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره زمان رسیدگی به اعتراضات نیز گفت‌: معلمان از روزی که رتبه شان را مشاهده می‌کنند می‌توانند نسبت به ثبت اعتراض اقدام کنند. تاکنون حدود ۳۱ درصد همکاران نسبت به حکمشان اعتراض داشته اند و حدود ۷۰۰ هزار نفر هم می‌توانند احکام شان را ببینند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: به رغم فشردگی برنامه‌های سفر وزیر محترم در این زمینه تلاش شده بود که امکان فراهم شود، اما تاکنون چنین سفری قطعی نشده و شاهد سفر وزیر خارجه در چند روز آینده به کشور عراق خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با تاکید بر اینکه بارش سنگین برف منجر به مسدود شدن راه‌های مواصلاتی و عدم دسترسی به روستا‌های فاقد برق شده است، گفت: خوشبختانه در شهرستان‌های بیجار، قروه، دهگلان، دیواندره و سروآباد تاکنون هیچ خاموشی ناشی از بارش برف به ثبت نرسیده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با تاکید بر اینکه بارش سنگین برف منجر به مسدود شدن راه‌های مواصلاتی و عدم دسترسی به روستا‌های فاقد برق شده است، گفت: خوشبختانه در شهرستان‌های بیجار، قروه، دهگلان، دیواندره و سروآباد تاکنون هیچ خاموشی ناشی از بارش برف به ثبت نرسیده است.
سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: با وجود آنکه ترکمنستان سواپ گاز خود را قطع کرده است و مصرف گاز به مرز هشدار رسیده در هیچ کجا حتی روستا ها قطعی گاز در بخش خانگی نداشته است.
وزیر نفت گفت: خوشبختانه تا کنون شبکه گازرسانی در بخش خانگیدر هیچ نقطه‌ای از کشور دچار قطعی نشده و شبکه پایدار بوده است.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند بر اثر وقوع پدیده طوفان سنگین برف در این کشور، تاکنون دست‌کم 9 نفر کشته و برق بیش از یک میلیون نفر هم قطع شده است.
راستش معمولا خانمِ شفق قطبی نه منتظر کسی می‌ماند و نه خیلی به پیشبینیِ هواشناسی پایبند است، به همین دلیل تماشای این آسمان زیبا واقعا لذت‌بخش بود. آن شب بادِ شدیدی می‌وزید و، چون شبِ جمعه بود، جمعیت زیادی مانند من انتظار شفق قطبی را می‌کشید. در نهایت در نزدیکی ۱۱:۳۰ شب، خانم شفقِ قطبی پدیدار شد و همه ما هورا کشیدیم.
جنجال و مناظره های موافق و مخالف در ارتباط با این احکام قضایی در حالی انجام می شود که تا کنون هیچیک از آرای قضایی مزبور منتشر نشده است، حتی آرای قطعی شده و اجرا شده نیز منتشر نشده است. تا زمانی که این آرای قضایی منتشر نشود، هیچیک از دو طیف اجتماعی ونخبگانی موافق ومخالف نمی توانند تاثیری در طیف مقابل بگذارند واین وضعیت شرایط دوقطبی موجود را تشدید می‌کند.
از سال ۲۰۱۸ تا آبان سال جاری جمعا نام ۱۴۸ ورزشکار ایرانی در لیست محرومان ناشی از مصرف مواد ممنوعه اعلام شد که از این تعداد صرفا برای ۶ نفر توبیخ کتبی و برای ۱۴۲ نفر دیگر به تناسب از ۳ ماه تا ۴ سال و ۳ ماه، محرومیت قطعی صادر شده است.
از ساعت ۵ بامداد امروز(دوشنبه) تاکنون، برق تمامی مناطق و شهرهای استان بصره قطع شده است.
در شرایطی که قرار است کارلوس کی‌روش فردا برای آغاز تمرینات تیم ملی وارد تهران شود، فدراسیون فوتبال تاکنون برای فسخ قرارداد و پرداخت مطالبات سرمربی سابق تیم ملی با وی به توافق قطعی نرسیده است.
تا کنون تیم‌های لهستان، اسلوونی، ایتالیا، فرانسه، آمریکا و اوکراین صعودشان به مرحله یک چهارم نهایی قطعی شده است و دو تیم دیگر در دیدار‌های امشب مشخص می‌شوند.
شهنام عرشی گفت: از ابتدای سال تا کنون ۶۸ مورد ابتلا به وبا از ۶ استان کردستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، بوشهر، کرمان و قم شناسایی شده‌اند که حدود ۸۸ درصد از موارد ابتلا به بیماری وبا مربوط به ۲ استان کردستان و کرمانشاه است.
مدیر کل برنامه ریزی و پذیرش و اعزام عتبات عالیات سازمان حج گفت: تاکنون حدود یک میلیون و ۷۴۰ هزار نفر در سامانه «سماح» پیش ثبت نام انجام داده و ۳۹۰ هزار نفر نیز ثبت نام خود را قطعی کرده اند.
در حالی که باشگاه وایله جدایی قطعی سعید عزت‌اللهی را اعلام کرده اما رقم بالای رضایت نامه مانع از جدایی وی تاکنون شده است.
گرمی-رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: تاکنون تصمیم گیری قطعی در مورد منطقه آزاد و محدوده آن انجام نشده است.
رقابتهای موی تای قهرمانی جوانان جهان در حالی ۱۷ مردادماه در مالزی آغاز می شود که تاکنون حضور تیم جوانان ایران در این مسابقات به خاطر اختلاف مسئولان قطعی نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ