رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با بیان اینکه تا این لحظه که ساعت تقریباً ۲۰:۲۳ است، حادثه منتهی به فوت نداشتیم، گفت: تعداد تماس‌ها نسبت به سال گذشته تعداد تماس‌ها کمتر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شبکه‌های اجتماعی در خصوص زخمی شدن ۲ تن دیگر در این حادثه مطالبی انتشار یافته که به طور دقیق معلوم نیست و گزارش نیروی انتظامی تاکنون در خصوص این حادثه فوت یک نفر بوده و هنوز جزئیات دقیق و علت حادثه مشخص نشده است.
مشهد ـ معاون مرکز مدیریت حوادث نیشابور گفت: حادثه واژگونی اتوبوس و تصادف ۲ دستگاه خودرو پراید به طور هم زمان در جاده نیشابور به سبزوار تاکنون چهار کشته و ۳۲ مصدوم برجای گذاشته است.
در حادثه امروز مترو تعدادی از مسافران به‌صورت سرپایی مداوا و ۷ نفر به بیمارستان‌های یاس و امام خمینی منتقل شده بودند که تاکنون ۳ نفر با مداوای سرپایی از بیمارستان یاس مرخص شدند.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: حادثه انفجار گاز در فلکه رودکی تبریز تاکنون هشت مصدوم و یک فوتی داشته است.
سرپرست اورژانس استان تهران گفت: تا کنون ۱۰ نفر درپی این حادثه مصدوم شدند که البته هیچکدام به طور مستقیم ناشی از حریق نبود.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران از ثبت دو هزار تماس از ابتدای امروز تاکنون با آتش نشانی خبر داد و گفت: تاکنون چهار حادثه آتش سوزی گزارش شده است.
بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان در بافت دچار حادثه شد که در این حادثه مشاور وزیر ورزش و جوانان و سرپرست حوزه وزارتی جان باخت، مطابق آخرین اخبار سجادی نیز دچار خونریزی مغزی شده است.
با گذشت دو روز از زلزله ۷.۷ ریشتری در مناطق جنوبی ترکیه و شمال سوریه، با تشدید آواربرداری مناطق زلزله‌زده، آمار قربانیان این حادثه غم‌انگیز، هم‌چنان روبه‌‎افزایش است.
با گذشت دو روز از زلزله ۷.۷ ریشتری در مناطق جنوبی ترکیه و شمال سوریه، با تشدید آواربرداری مناطق زلزله‌زده، آمار قربانیان این حادثه غم‌انگیز، هم‌چنان روبه‌‎افزایش است.
با گذشت دو روز از زلزله ۷.۷ ریشتری در مناطق جنوبی ترکیه و شمال سوریه، با تشدید آواربرداری مناطق زلزله، آمار قربانیان این حادثه غم‌انگیز، هم‌چنان روبه‌‎افزایش است.
احمد وحیدی روز شنبه در حاشیه دومین شورای معاونین، مدیران ستادی استانداری و فرمانداران و بخشداران استان تهران در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس گزارش‌هایی که تاکنون به دست ما رسیده و اعترافات فرد ضارب، این اتفاق کاملا یک حادثه شخصی بوده و باید در این ردیف نیز رسیدگی شود.
منابع خبری در سوریه از فرو ریختن یک ساختمان مسکونی در شهر حلب خبر دادند که تاکنون ۱۰ کشته برجا گذاشته است.
منابع خبری در سوریه از فرو ریختن یک ساختمان مسکونی در شهر حلب خبر دادند که تاکنون ۱۰ کشته برجا گذاشته است.
ایذه- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایذه گفت: تاکنون ۷۰ متهم در ارتباط با حادثه تروریستی در این شهرستان شناسایی و پرونده قضائی برای آنان تشکیل شده است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایذه گفت: تاکنون ۷۰ متهم در ارتباط با این حادثه شناسایی و پرونده قضایی برای آنان تشکیل شده است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایذه گفت: تاکنون ۷۰ متهم در ارتباط با این حادثه شناسایی و پرونده قضایی برای آنان تشکیل شده است.
رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: تاکنون ۶۱ متهم شناسایی و دستگیر شدند که ۵۴ نفر آنان با قرار بازداشت موقت در بازداشت هستند.
استاندار خوزستان با بیان اینکه از مسئولان استان مربوطه خواسته‌ایم متهم را به خوزستان ارجاع دهند تا با همکاری مسئولان مربوطه و دستگیرشدگان بتوانیم پازل‌های مختلف طراحی این حمله تروریستی را شناسایی کنیم، ادامه داد: در رسیدگی به این پرونده قطعا هیچ‌گونه کوتاهی نخواهد شد و پرونده را سریعا به نتیجه خواهیم رساند.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تاکنون ۲۶ تروریست تکفیری مرتبط با حادثه شاهچراغ دستگیر شدند و کلیه‌ افراد دستگیر شده، غیرایرانی هستند.
اطلاعیه دوم وزارت اطلاعات پیرامون فاجعه‌ تروریستی حرم شاهچراغ منتشر شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با اعلام اینکه تاکنون ۵تبعه ایرانی در بین جان باختگان در حادثه سئول هستند گفت: پیگیری‌ها از سوی سفارت ایران در کره جنوبی درباره آخرین وضعیت هموطنان ایرانی ادامه دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به نتایج حاصله از پیگیری‌های به عمل آمده از سوی سفارت ایران در سئول با مقامات کره گفت: متأسفانه تاکنون ۵ تبعه ایران در میان قربانیان این حادثه بوده‌اند.
محبی پور: تاکنون امکان بازجویی از این تروریست فراهم نبوده، ولی در تلاش هستیم که امکان این موضوع فراهم شود.
یکی از نیرو‌های امدادی حاضر در صحنه گفت: آتش‌سوزی تاکنون هیچ فوتی نداشته و آمار مصدومین نیز تاکنون ۸ نفر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ