در دانشگاه آبرن حتی دندان‌های غول‌پیکر تیرانوزور‌ها در مقایسه با اندازه جمجمه به نسبت دندان‌های مارمولک‌های شکارچی زنده هستند و این ایده را رد می‌کنند که دندان‌های آن‌ها با لب‌ها خیلی بزرگ پوشانده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنچه تاکنون در سطح رسانه‌ها و شنیده‌ها از محافل سیاسی منتشر شده، این است که برخی چهره‌های درجه اول دولت و مجلس قبل (حسن روحانی، اسحاق جهانگیری و علی لاریجانی) نیرو‌های نزدیک به خود را تشویق به نام‌نویسی و حضور در عرصه انتخابات کرده‌اند؛ اما خبری درباره کاندیداتوری خود این چهره‌های شاخص منتشر نشده است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: ما تاکنون مصوبه‌ای درباره افزایش قیمت بنزین، نحوه توزیع آن و تغییر نحوه مدل توزیع سهمیه‌بندی بنزین نداشته‌ است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: تاکنون کمیسیون تلفیق مصوبه‌ای درباره افزایش قیمت بنزین، نحوه توزیع آن و تغییر نحوه مدل توزیع سهمیه‌بندی بنزین نداشته‌ است.
کلورلی مدعی شده است که ایران از ابتدای سال ۲۰۲۲ تاکنون ۱۶ تلاش برای آدم‌ربایی یا قتل اشخاص حاضر در انگلیس انجام داده است. وی همچنین مدعی شد که قرارگیری نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی گزینه‌ای است که لندن "همیشه آن را مورد ملاحظه قرار می‌دهد.
نکته دیگری که در این نشست مطرح شده و تاکنون رسانه‌ای نشده بود، تنظیم قوانین تازه برای ساخت و نمایش فیلم است که پیش از این همواره توسط مجلس شورای اسلامی و هیات وزیران تصویب می‌شد و حالا ظاهراً بحث آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح است. در این نشست از دبیر شورا درخواست می‌شود، رویه مشابهی درباره قانون پروانه فیلمسازی و پروانه نمایش طی نشود که به گفته موسوی، خسروپناه پذیرفته است.
نکته دیگری که در این نشست مطرح شده و تاکنون رسانه‌ای نشده بود، تنظیم قوانین تازه برای ساخت و نمایش فیلم است که پیش از این همواره توسط مجلس شورای اسلامی و هیات وزیران تصویب می‌شد و حالا ظاهراً بحث آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح است. در این نشست از دبیر شورا درخواست می‌شود، رویه مشابهی درباره قانون پروانه فیلمسازی و پروانه نمایش طی نشود که به گفته موسوی، خسروپناه پذیرفته است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: عراق تاکنون همکاری خوبی با کشورمان در زمینه اربعین داشته و انتظار داریم درباره صدور گذرنامه ویژه اربعین هم با ایران همکاری کند.
تاکنون ۲۲۷ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ­به صورت شفاف و روشن هرگونه دریافت خودروی خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده‌اند.
فرهاد فروزی با بیان اینکه در استان‌های غرب کشور از جمله کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی بالغ بر ۳۵ ایستگاه لرزه‌نگاری فوق پیشرفته و فوق حساس به صورت ۲۴ ساعته تمام رخداد‌های لرزه‌ای را ثبت و پایش می‌کنند، افزود: تا کنون هیچکدام از این ایستگاه‌ها فعالیت غیرطبیعی را در گسل‌های منطقه زاگرس نشان نداده است.
تاکنون موردی از ابتلا به تب کریمه کنگو در کشور گزارش نشده است.
وزیر کشور با تاکید برایتکه باید از هراس افکنی در رتباط با موضوع مسمویت دانش آموزان پرهیز شود، گفت: گزارشی از ماده سمی برای مسمومیت دانش آموزان نداشتیم
وزیر کشور گفت: درصد بالایی از آنچه که تحت عنوان عارضه مسمومیت مطرح شده بود بالای نود درصد مربوط به عوامل خارجی نبوده است.
اگر به دنبال وزن کم کردن و لاغری هستید، حتما تاکنون اسم متابولیسم و سوخت وساز را هم شنیده‌اید. تمامی فرایند‌های شیمیایی که در بدن انجام می‌شود تا شخص را زنده نگه دارد و اندام‌های بدن به طور طبیعی کار کند، جزو سیستم متابولیسم است.
وزیر خارجه روسیه می‌گوید که غرب برای حل مساله اوکراین تاکنون پیشنهاد جدی مطرح نکرده و لفاظی آنها درباره آماده بودن برای مذاکره و آماده «نبودن» مسکو، منشاء شیطانی دارد.
روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور طی اطلاعیه اعلام کرد: تاکنون ۶ هزار و ۲۶۸ نام ژینا در کشور به ثبت رسیده است و انتخاب این نام یا تغییر به نام ژینا ممانعتی ندارد.
رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه از انهدام باند چهار نفره کلاهبرداری اسکیمری با تلاش ماموران کرمانشاه خبر داد و گفت: اعضای این باند که تاکنون ۷۵ نفر در سراسر کشور از آنها شاکی هستند مبلغ هفت میلیارد ریال از حساب مردم خارج کرده بودند.
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی درباره خبرنگاران بازداشتی حوادث اخیر گفت: از روز سی‌ام شهریورماه که متوجه دستگیری‌ها شدیم، پیگیری‌ها با نهادهای امنیتی برای مشخص شدن وضعیت آن‌ها انجام شد و همچنان ادامه دارد و تاکنون هشت نفر آزاد شده‌اند.
یکی از اعضای ارشد حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق گفت: تاکنون با حزب دموکرات درباره نامزد ریاست جمهوری به توافق نرسیده‌ایم.
این قطبیت امروز به وجود نیامده و چیز ناشناخته‌ای هم نبوده است، چرا تاکنون به آن توجه رسمی نمی‌شد؟ آقای حداد عادل که نخبه فرهنگی و فکری اصولگرایان است و همواره در میان چند مقام بالای سیاسی و فرهنگی جای داشته است، چرا متوجه این مساله نشده بود؟
سخنگوی سازمان انرژی اتمی درباره گزارش اخیر مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت:برقراری مجدد نظام راستی آزمایی پیشین مستلزم عمل نمودن طرف‌های برجامی به تعهدات خود می‌باشد.
احتمالاً شما هم تاکنون داستان‌ها و افسانه‌های مختلفی درباره انسان‌های هم سان شنیده باشید و شاید هم تجربه دیدن افرادی بسیار شبیه به خودتان یا نزدیکانتان را داشته اید، اما جدای از این داستان‌ها اکنون یک دستاورد علمی تجزیه و تحلیل DNA نشان می‌دهد که چهره‌های بسیار مشابه احتمالاً DNA مشابه نیز دارند.
دریادار سیاری درباره جزئیات حوادث رخ داده در دریای سرخ توضیحاتی ارائه کرد و گفت: در خصوص حضور و درگیری با تعداد زیادی از دزدان دریایی اقدامات زیادی انجام شده و موفق بودیم و به نظر ۲۵۰ یا ۲۶۰ کشتی که تا حالا مورد تهاجم قرار گرفته بود، توسط نیروی دریایی نجات یافته‌اند.
کالین کال، معاون سیاسی وزیر دفاع آمریکا گفت که جلوگیری از یک رقابت تسلیحات هسته‌ای از زمان پایان جنگ سرد تاکنون به یک چالش بسیار بزرگ تبدیل شده است.
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادعا کرد: «تا ۲۳ فوریه ۲۰۲۱، آژانس اجرای تعهدات هسته‌ای ایران تحت برجام را راستی‌آزمایی و نظارت کرد. با این حال از آن تاریخ، این فعالیت‌ها به‌طور جدی تحت تاثیر تصمیم ایران برای توقف اجرای تعهدات هسته‌ای برجامی خود، از جمله پروتکل الحاقی قرار گرفته است».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ