رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و اعلام سفیر ایران در آنکارا و سرکنسول ایران در ارزروم و گزارش‌های رسیده خوشبختانه حال دانشجویان ایرانی خوب گزارش شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شبکه‌های اجتماعی در خصوص زخمی شدن ۲ تن دیگر در این حادثه مطالبی انتشار یافته که به طور دقیق معلوم نیست و گزارش نیروی انتظامی تاکنون در خصوص این حادثه فوت یک نفر بوده و هنوز جزئیات دقیق و علت حادثه مشخص نشده است.
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: طبق قانون جهش تولید مسکن، وزارت راه و شهرسازی باید هر شش ماه یک بار گزارش اقدامات خود درباره اجرای قانون را ارائه را دهد، اما تاکنون ارائه نداده است.
دو طرف (ایران و آمریکا) تعهد دارند اقداماتی براساس این قطع‌نامه و همچنین متن برجام صورت دهند. از جمله اینکه ایران پروتکل الحاقی را که تاکنون به صورت داوطلبانه و موقت اجرا می‌کند، در مجلس تصویب کند و در طرف دیگر کنگره آمریکا بخشی از تحریم‌هایی را که در این کنگره تصویب شده و تاکنون «تعلیق» شده بود، «لغو» کند؛ بنابراین فرصت دو ماهه آینده و همکاری ایران با آژانس از این جهت بسیار حائز اهمیت‌تر خواهد بود. برای آمریکا و اروپا هنوز یک کارت بازی باقی مانده که نام آن «اسنپ‌بک» است.
اهواز- رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی خوزستان گفت: تاکنون موردی از ابتلاء به بیماری تب کریمه کنگو در استان گزارش نشده است.
پس از تهرانسر بیشترین دما‌ها به ترتیب در ایستگاه‌های ورامین با ۳۳.۶، فرودگاه امام ۳۲، شهریار ۳۰.۸ و چیتگر ۳۰.۱ درجه سانتیگراد ثبت شده است. از سوی دیگر خنک‌ترین دمای استان نیز صبح امروز از ایستگاه فیروزکوه با میزان ۵.۳ درجه سلسیوس گزارش شده است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران از ثبت دو هزار تماس از ابتدای امروز تاکنون با آتش نشانی خبر داد و گفت: تاکنون چهار حادثه آتش سوزی گزارش شده است.
بنابر اعلام سازمان اورژانس کشور، تاکنون ۵۷ مورد قطع عضو در حوادث چهارشنبه سوری گزارش شده است.
عضو کارگروه ویژه حقیقت یاب مسمومیت دانش‌آموزان گفت: تاکنون ۲۶ استان درگیر مسمومیت دانش‌آموزان شده‌اند و بیشترین تعداد مسمومیت در مقاطع متوسطه اول و دوم گزارش شده است.
عضو کارگروه ویژه حقیقت یاب مسمومیت دانش‌آموزان گفت: تاکنون ۲۶ استان با درگیر مسمومیت دانش‌آموزان شده‌اند و بیشترین تعداد مسمومیت در مقاطع متوسطه اول و دوم گزارش شده است.
دانشگاه علوم پزشکی قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مرحومه خانم فاطمه رضایی سه هفته بوده که مدرسه نرفته است و از سوی دیگر هیچ حادثه مشکوک به مسمومیت در مدرسه تولیت که محل تحصیل ایشان بوده تاکنون گزارش نشده است.
زلزله‌ای به بزرگی ۶.۴ ریشتر در شهرستان دفنه هاتای رخ داده و پس از آن وقوع ۲۶ پس‌لرزه نیز گزارش شده است.
کاظمی با اشاره به اینکه در این حادثه تاکنون مورد فوتی گزارش نشده است، اضافه کرد: تیم‌های ارزیاب (۱۵ تیم) هم برای بررسی خسارت‌ها در شهر فیرورق و برخی روستا‌های اطراف منطقه زلزله زده حضور دارند.
باشگاه رئال مادرید اصرار دارد که تاکنون 99 جام رسمی کسب کرده و امشب می تواند به جام شماره 100 خود برسد ولی یوفا و فیفا عقیده‌ای دیگر دارند.
سرپرست معاونت درمان علوم پزشکی قم: در هفته گذشته ۳ هزار کودک با علائم بیماری های تنفسی و ویروسی به مرکز درمانی حضرت معصومه (س) مراجعه کردند. ️تاکنون تست کرونای هیچ یک از کودکان بیمار و این شش کودک فوت شده، مثبت گزارش نشده است.
از ابتدای امسال تاکنون موارد مرگ ناشی از آنفلوانزا بین ۳۰ تا ۴۰ نفر در کشور بوده است و در گروه سنی زیر پنج سال نیز تنها یک مورد فوتی گزارش شد؛ این در حالیست که در سال ۹۶ شمار جانباختگان ۲۱ نفر بود و نتیجه آزمایش‌ها نشان می‌دهد که هرسال ۴۰ درصد از مراجعین با علائم سرماخوردگی به آنفلوانزا مبتلا هستند.
روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور طی اطلاعیه اعلام کرد: تاکنون ۶ هزار و ۲۶۸ نام ژینا در کشور به ثبت رسیده است و انتخاب این نام یا تغییر به نام ژینا ممانعتی ندارد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: بر اساس گزارش ارائه شده از سوی وزیر راه و شهرسازی، مالیات‌های حوزه مسکن باید به صندوق ملی مسکن واریز شود، اما تاکنون این اقدام صورت نگرفته است.
مارک آندره تراشتگن اغلب خاطرات تلخی از رویارویی برابر بایرن دارد و مونیخی ها تاکنون 28 بار دروازه او را باز کرده اند. امشب شاید برای او شب متفاوتی باشد.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی درباره گزارش اخیر مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت:برقراری مجدد نظام راستی آزمایی پیشین مستلزم عمل نمودن طرف‌های برجامی به تعهدات خود می‌باشد.
یک نهاد وابسته به سازمان ملل گزارش داد که رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۰۹ تاکنون، بیش از ۸ هزار خانه متعلق به فلسطینیان را تخریب کرده که موجب آوارگی و بی سرپناه شدن هزاران نفر شده است.
دو تیم مدعی فولاد و تراکتور که تاکنون بردی را در لیگ امسال تجربه نکرده اند، به دنبال کسب نخستین پیروزی فصل خود هستند.
دو تیم مدعی فولاد و تراکتور که تاکنون بردی را در لیگ امسال تجربه نکرده اند، به دنبال کسب نخستین پیروزی فصل خود هستند.
دو تیم مدعی فولاد و تراکتور که تاکنون بردی را در لیگ امسال تجربه نکرده اند، به دنبال کسب نخستین پیروزی فصل خود هستند.
با توجه به گزارشات میدانی تاکنون گزارش خاصی از خسارات گزارش نشده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ