معاون وزیر صمت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران از تصویب پیشنهاد کمیته اقدام ارزی مبنی بر حل مشکل ارزی تعهدات صادرکنندگان فاقد ارز سال ۱۳۹۷ در قالب مصالحه ریالی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالیکه چلسی امشب در بازی مقابل لیورپول با پیراهن بدون اسپانسر به میدان رفت شبکه اسکای نام اسپانسر چلسی که با این باشگاه به توافق رسیده را فاش کرد.
با حل شدن مشکلات حضور مهدی هاشمی نسب در استقلال، او به زودی به کادرفنی آبی ها اضافه می شود.
فابینیو تست‌های پزشکی باشگاه الاتحاد را پشت سر گذاشت.
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت:در تلاشیم تا هم حق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ضایع نشود و هم مشکل مدرسه فرزانگان ۴ حل شود.
مشکلات جواد نکونام برای حضور در استقلال با پیگیری‌های سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان رفع شد و حالا همه چیز در گرو تصمیم مدیران این باشگاه است.
مجری طرح واردات خودرو وزارت صمت گفت: فرایند قیمت گذاری خودروهای وارداتی در حال انجام است و تحویل به زودی آغاز می شود اما بابت تاخیر در تحویل این خودروها از مردم عذرخواهی می کنیم.
عبدالناصر همتی نوشت: کنترل تورم، درگرو اعمال جدی سیاست‌های انقباضی پولی است که تقاضای کل در اقتصاد را کاهش دهد. تا زمانی که کسری بودجه دولت (مازاد تقاضا از سوی دولت) ادامه دارد، کنترل تورم بسیار سخت خواهد بود، و البته هزینه آن، در صورت موفقیت، کاهش تقاضای بخش خصوصی خواهد بود.
محسن پاک‌آیین سفیر اسبق ایران درآذربایجان گفت: اگر مشکل قره‌باغ در چهارچوب احترام به تمامیت ارضی ارمنستان و آذربایجان حل و فصل شود، قطعا ما دیگر شاهد درگیری و جنگ نخواهیم بود.
رئیس فدراسیون هندبال از مذاکره با «وسلین وویوویچ» سرمربی تیم ملی در هفته آینده خبر داد. به گفته پاکدل، اگر مشکل ارزی حل نشود احتمال جدایی وویوویچ و منتفی شدن مربی خارجی وجود دارد.
رئیس فدراسیون هندبال از مذاکره با «وسلین وویوویچ» سرمربی تیم ملی در هفته آینده خبر داد. به گفته پاکدل، اگر مشکل ارزی حل نشود احتمال جدایی وویوویچ و منتفی شدن مربی خارجی وجود دارد.
تا آنجا که دیده‌ایم هر خبر منفی باعث می‌شود تقاضا برای ریال کاهش و برای پول‌های خارجی افزایش پیدا کند. بنابراین تاثیر روابط ما با کشورهای دیگر در قیمت ارز یک مساله ساختاری است که بانک مرکزی به تنهایی نمی‌تواند آن را حل کند و این مشکل باید در جای دیگر به آن پرداخته شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به لزوم کاهش مدت زمان حج تمتع گفت:مشکل ارز زائران حل می‌شود.
آنخل دی‌ماریا، هافبک تکنیکی تیم ملی آرژانتین، مشکلی برای حضور در دیدار با هلند در جام جهانی نخواهد داشت.
مدیران باشگاه استقلال فعلا قصد دارند با نامه نگاری جلوی اقدام قانونی مسئولان سانتاکلارا را بگیرند.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: کسانی که معترض هستند را به کمیسیون (حقیقت‌یاب) دعوت کنیم تا حضور فعال داشته باشند زیرا کمیسیون متشکل از ۴ سازمان و وزارت‌خانه به درد هیچکس نمی‌خورد و هیچ ارزش و کارکردی ندارد و یکجانبه نگری دارد در صورتی که باید ۲ جانبه باشد و ریشه‌ها را دریابند و مشکلات جامعه را حل کنند.
همیشه کمبود منابع ارزی یکی از موانع واردات خودرو در کشور بود اما ظاهرا این مشکل این بار به همت بانک مرکزی حل شده است.
به گفته مسئول زمین ورزشگاه شهید کاظمی هر بازی تدارکاتی بیشتر از ده جلسه تمرین روی آن فشار می‌آورد اما یحیی چاره‌ای ندارد
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال با داشتن چند مهاجم هنوز نتوانسته موفق باشد، گفت: مشکل گلزنی استقلال حل نشده و سرمربی این تیم باید هرچه زودتر این معضل را برطرف کند.
عباس عبدی نوشت: شخص روحانی از حیث اقتصادی نوعی محافظه‌کاری پیشه کرد، به ویژه آنکه تیم اقتصادی او در دور دوم بسیار ضعیف شد قادر نبودند که خودشان و دیگران را قانع کنند که سیاست قیمت‌گذاری نه تنها مشکل را حل نمی‌کند، بلکه عوارض آن بدتر است.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: پیاده سازی صرافی و هماهنگی با چند بانک قطری انجام شد تا با هزینه پایین ارز انتقال یابد.
تیم ملی تیراندازی اردوی هانوفر آلمان را از دست داد.
مشکل خدمتی محمدحسین مرادمند حل شد و او می‌تواند از هفته دوم در ترکیب استقلال به میدان برود.
یکی از هشت دستور رییس جمهوری برای حل مشکلات صنعت خودروسازی کشور، تعیین تکلیف واگذاری مدیریت دولتی دو شرکت‌ خودروسازی بود که در راستای تحقق این دستور، روز گذشته آگهی واگذاری ۴۱ درصد سهام سایپا اعلام و منتشر شد.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: اینکه در حال حاضر دارو پیدا نمی‌شود، مشکل از دولت قبل است اما اینکه مشکل واکسن کرونا حل شده، مربوط به دولت فعلی است؟ ارز را اینها گران کردند، دارو در نتیجه اقدامات اینها کمیاب شد، این موارد مربوط به دولت قبل است؛ صادق بودن چیز دیگری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ