دیدار تیم‌های فوتبال پورتو و براگا در هفته هشتم لیگ پرتغال در حالی برگزار شد که استعدادیاب باشگاه چلسی این بازی را از نزدیک زیر نظر گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره اسبق استقلال از سوی هیات فوتبال تهران به عنوان مدیر کمیته استعدادیابی این استان انتخاب شد.
اهورا خاطری که یک سال قبل در برنامه استعدادیابی تلویزیونی حاضر شده بود، توانست مدال طلای کشتی آزاد نوجوانان جهان را کسب کند.
آبادان- مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: نقل و انتقالات برای تیم ما به پایان نرسیده ولی بودجه باشگاه بسیار محدود است.
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از آغاز طرح استعدادیابی، توانمندسازی و حرفه آموزی کودکان کارخبر داد.
همدان- هیئت اسکواش استان همدان در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای بر استعدادیابی داشته تا بتواند در زمینه قهرمان‌پروری توفیق یابد.
معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به نمایندگی از این وزارتخانه در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم شرکت کرده است.
با امضای تفاهم نامه همکاری از سوی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، نخستین مرکز تخصصی استعدادیابی این رشته شکل گرفت.
با امضای تفاهم نامه همکاری از سوی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، نخستین مرکز تخصصی استعدادیابی این رشته شکل گرفت.
دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران که وظیفه استعدادیابی را هم بر عهده داشت، احتمالا به کادر فنی تیم ملی قطر اضافه خواهد شد.
ژیله گریماندی، استعدادیاب سابق آرسنال، فاش کرد که این باشگاه چند سال قبل در آستانه به خدمت گرفتن کیلیان امباپه بود.
جمعیت هلال احمر به دنبال فعالیت بیشتر در عرصه فوتبال و توجه به استعدادهای ناشناخته این رشته است.
مربی تیم ملی فوتبال ایران که نقش استعدادیاب را هم در این تیم داشت، ضمن دفاع کامل از عملکرد کارلوس کی‌روش در ایران، گفت: مقابل انگلیس در جام جهانی نترسیده بودیم اما مرتکب یک اشتباه شدیم.
کارلس رکساچ، استعدادیاب و مربی سابق بارسلونا، به لیونل مسی توصیه کرد که پس از قهرمانی با آرژانتین در جام جهانی بازنشسته شود.
دبیر قرارگاه اجتماعی شهر تهران گفت: در استعدادیابی کودکان کار یکی از موضوعات، ورزش است که مدارس ورزشی مناسب پس از استعدادیابی پذیرای آنها خواهد بود.
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: هنرمند در جامعه امروزی کسی است که حرف‌ها و دریافت‌های خود را از واقعیت‌های جامعه و حقیقت‌هایی که در پشت سر آن است برای افراد ارائه می‌کند.
سرمربی تیم ملی زیر ۱۶ سال دختر ایران ۷۶ بازیکن منتخب المپیاد استعدادهای برتر را به اردوی انتخابی این تیم دعوت کرد تا تمرینات این تیم به صورت رسمی آغاز شود.
برایان مک‌درموت، استعدایاب سابق آرسنال، فاش ساخت که چهار سال قبل پیشنهادی جدی به ارلینگ هالند داد ولی او از پیوستن به یک باشگاه بزرگ هراس داشت.
وزیر آموزش و پرورش گفت: باید برای هر کدام از دانش‌آموزان به اقتضای نیازها و استعدادهای آنها برنامه‌ریزی کنیم، یعنی استعدادیابی در بستر مدرسه تلویزیونی برای ما بسیار اهمیت دارد.
دیدار تیم‌های فوتبال پورتو و براگا در هفته هشتم لیگ پرتغال در حالی برگزار شد که استعدادیاب باشگاه چلسی این بازی را از نزدیک زیر نظر گرفت.
گرمی-مسئول استعدادیابی کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: استعدادیابی منطقه‌ای زیر ۱۵ سال فوتبال پسران کشور با حضور ۶۰ فوتبالیست در ورزشگاه ایثار شهرستان گرمی برگزار شد.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: اگر به این باور برسیم که خود سرپرستی همسران ما چندان موضوع دور از انتظار نیست، به موضوع معلولیت و سالمندی جدی‌تر نگاه خواهیم کرد.
رئیس فدراسیون تیراندازی با تاکید بر این که باید به دنبال پرورش استعدادها در این رشته باشیم گفت: برای مسابقاتی که در مصر برگزار خواهد شد ۷ هزار فشنگ تهیه کردیم.
اردوی استعدادیابی فرزندان تحت پوشش بهزیستی با حضور ۳۶ نفر در ورزشگاه شهید شاطری برگزار شد.
سرپرست فدراسیون فوتبال با اشاره به حضور علی تارقلی‌زاده در دوره هم اندیشی استعدادیاب های فوتسال گفت: فوتبال و فوتسال آسیا نگین ارزشمندی را از دست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ