همدان- هیئت اسکواش استان همدان در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای بر استعدادیابی داشته تا بتواند در زمینه قهرمان‌پروری توفیق یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برترین های مسابقات بین‌المللی اسکواش گرگان جونیور در بخش پسران و دختران معرفی شدند.
با حکم عزیزی پور ، کتابفروش دبیر فدراسیون اسکواش شد.
رقابت‌های اسکواش قهرمانی انفرادی زنان و مردان آسیا در حالی در هنگ‌کنگ برگزار شد که نمایندگان ایران با شکست در مرحله یک شانزدهم از دور مسابقات حذف شدند.
نفرات برتر مسابقات اسکواش جوانان که به میزبانی کیش در جریان بود مشخص شدند.
با پایان مسابقات اسکواش کیش جونیور، نفرات برتر این مسابقات معرفی شدند.
روز سوم از هفته نخست لیگ برتر اسکواش آقایان به میزبانی باشگاه پالایش نفت آبادان در اهواز برگزار شد
در هفته نخست لیگ برتر اسکواش آقایان، الماس کویر یزد به برتری دست یافت.
هفته اول لیگ برتر اسکواش با پیروزی تیم های الماس کویر یزد و پالایش نفت آبادان پیگیری شد.
کاپیتان تیم ملی اسکواش می‌گوید: ۸ ماه است که از مسابقات بین‌المللی دور هستیم و همین امر سبب افت رنکینگ جهانی ملی‌پوشان اسکواش شده است.
رئیس فدراسیون اسکواش سرپرست دبیری این فدراسیون را انتخاب کرد.
سرمربی تیم ملی اسکواش با اشاره به بلاتکلیفی فدراسیون و گرایش ملی‌پوشان این رشته به مربیگری، گفت: متاسفانه طی چند ماه گذشته به دلیل بی‌برنامگی و بلاتکلیفی فدراسیون، ملی‌پوشان مطرح اسکواش به دلیل امرار معاش به سمت مربیگری گرایش پیدا کرده‌اند.
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: حکم رئیس فدراسیون اسکواش بزودی صادر خواهد شد.
رئیس جدید فدراسیون اسکواش گفت: بیشتر تلاش ما برای تبدیل ورزش اسکواش به صنعت اسکواش است.
مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش در شرایطی روز دوشنبه برگزار می شود که تا به امروز به جز دو کاندیدایی که در مجمع قبل بر صلاحیت شان تاکید دوباره شد، برای کاندیدای دیگر مجوز صادر نشده است.
سرمربی تیم ملی اسکواش با اشاره به تعطیلی اردوهای تیم ملی بعد از مسابقات قهرمانی آسیا کره جنوبی، گفت: برای برگزاری اردوها و اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده منتظر تعیین تکلیف ریاست فدراسیون اسکواش هستیم تا زودتر ورزشکاران از بلاتکلیفی خارج شوند.
کاندیدای ریاست فدراسیون اسکواش از ضعف بزرگ این رشته در بحث قهرمانی و همگانی انتقاد کرد.
رئیس هیأت اسکواش استان همدان گفت: در گذشته هیأت اسکواش همدان رتبه ۲۳ کشور بود اما هم‌اکنون در آخرین رده‌بندی کشوری جزء پنج استان برتر کشور قرار دارد و در سال ۱۴۰۰ نیز موفق شدیم رتبه سوم کشوری را در بین استان‌ها کسب کنیم.
دبیر مجمع فدراسیون اسکواش گفت: در حال حاضر تنها تایید صلاحیت ۲ کاندیدا برای ما معتبر است تا زمانی که تایید صلاحیت‌های جدیدی از سوی نهادهای نظارتی برای شرکت در انتخابات ظرف ۱۵ روز آینده به ما اعلام شود.
به گفته مسئولان اسکواش شیراز و فارس، تمامی امکانات این رشته در شیراز متمرکز شده و شهرستان‌ها فعلا فعالیتی ندارند، اما متولی اسکواش فارس از دغدغه‌هایش در این زمینه صحبت می‌کند.
مسئول کمیته داوران فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران اعتقاد دارد که برای کمک به این رشته ورزشی باید آن را عمومی کنیم و با الگوبرداری از سایر کشورها و به میدان آوردن بخش خصوصی، زمینه جذب استعدادها و رشد اسکواش را فراهم کرد.
با حکم وزیر ورزش و جوانان، محسن خمارلو به عنوان سرپرست فدراسیون اسکواش معرفی شد.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی گفت: بعد از تعطیلات و طی چند روز آینده سرپرست فدراسیون اسکواش معرفی می‌شود.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیونهای ورزشی گفت: بعد از تعطیلات و طی چند روز آینده سرپرست فدراسیون اسکواش معرفی می‌شود.
سرمربی تیم ملی اسکواش از اعزام ۴ ورزشکار به مسابقات قهرمانی آسیا کره جنوبی خبر داد و گفت: به منظور آمادگی بهتر بازیکنان برای شرکت در این مسابقات، ملی پوشان ۲۰ مهر در کیش اردو خواهند زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ