سرپرست فدراسیون فوتبال با اشاره به حضور علی تارقلی‌زاده در دوره هم اندیشی استعدادیاب های فوتسال گفت: فوتبال و فوتسال آسیا نگین ارزشمندی را از دست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین جلسه کمیته فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور میرشاد ماجدی برگزار شد.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: تصمیم گیری در خصوص فعالیت‌های کمیته جوانان در کمیته فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت گرفت.
میرشاد ماجدی و ابراهیم شکوری، دو مدیر فدراسیون فوتبال در کنفرانس فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا شرکت کردند.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در کمیته فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا پست گرفت.
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال ایران به عضویت کمیته فنی کنفدراسیون آسیا درآمد.
کرسی جدید میرشاد ماجدی در کنفدراسیون فوتبال آسیا
عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال جلسه ای را با نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار کرد.
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اظهار امیدواری کرد که بازی‌های تیم فوتبال زیر 20 سال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا از تلویزیون پخش زنده بشود.
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد با عملکرد خوب تیم جوانان در رقابت‌های قهرمانی آسیا، نسل خوبی در آینده تحویل فوتبال ایران شود.
وحید شمسایی پس از برگزاری انتخابات امروز فدراسیون فوتبال، از هدایت تیم ملی فوتسال استعفا داد.
انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس و چند عضو هیات رئیسه با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا، اعضای مجمع و سه نامزد ریاست و در غیاب وزیر ورزش و جوانان آغاز شد.
درباره انتخابات امروز هم حرف‌و‌حدیث به اندازه کافی زیاد بوده است. در شرایطی که وحید امیری در حالت کلی در زمره کاپیتان‌های اصلی تیم ملی ایران قرار نمی‌گیرد، فدراسیون فوتبال، پیش‌تر نام او را به‌عنوان نماینده بازیکنان مطرح کرده است. این اتفاق باعث شد شایعه مهندسی این رأی از سوی میرشاد ماجدی به گوش برسد
صحبت‌های میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال و کاندیدای انتخابات این فدراسیون را در خصوص عدم تعلیق فوتبال ایران را مشاهده می‌کنید.
مهدی تاج، سید میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی به عنوان سه نامزد ریاست فدراسیون در این فهرست معرفی شدند.
مهدی تاج، سید میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی به عنوان سه نامزد ریاست فدراسیون در این فهرست معرفی شدند.
سرپرست فدراسيون فوتبال در گفت و گو با "ورزش سه" ابراز امیدواری کرد در فدراسیون آینده از چهره های شاخص و مفاخر فوتبال به بهترین شکل استفاده شود.
میرشاد ماجدی با حضور در برنامه ورزشگاه درباره انتخابات فدراسیون فوتبال و شرایط تیم ملی ایران صحبت کرد.
میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: هیچ فوتبالیستی جز اینکه صلاح فدراسیون و فوتبال را بخواهد نداریم. همه دلشان می‌سوزد، ولی شاید بیانشان برای این دلسوزی فرق می‌کرده است.
سرپرست فدراسیون فوتبال در تازه‌ترین اظهاراتش از عدم برگزاری مسابقات فوتسال زنان قهرمانی آسیا اظهار تاسف کرد.
ایرانسل و بنیاد علوی، در زمینۀ محرومیت‌زدایی و پروژه‌های اجتماعی، تفاهم‌نامۀ همکاری امضا کردند.
۴۵ ماه حبس؛ حکم مادر بابک خرمدین
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۲۸۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۳۷ تن از ایشان وخیم است.
در توجیه انتخاب نشدن یکی از کاندیداهای سرمربیگری تیم ملی جوانان، به او گفته شد تو انتخاب اغلب اعضا بودی اما اگر معرفی می شدی، رسانه ها به میرشاد حمله می کردند که چرا رفیق خودش را انتخاب کرده اما حالا انتخاب فرشاد ماجدی آن ادعا را رد می‌کند. این ادامه راه عزیزی‌خادم است که پسرعمو و رفقایش را به فدراسیون آورد
جالب اینکه میرشاد ماجدی خود یکی از کاندیداهای صندلی ریاست فدراسیون فوتبال در انتخابات آتی است و حالا با مسوول برگزاری انتخابات پیش‌رو جلسه داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ