برخلاف آنچه تصور می‌شود، تیم ملی ولز می‌تواند اصلی‌ترین رقیب ایران در مسابقات جام جهانی باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه به حمله تروریستی امروز(دوشنبه) به پل کریمه واکنش نشان داد.
استفان رادمیکر، دستیار پیشین وزیر امور خارجه آمریکا پیشنهاد کرده است که آمریکا می‌تواند با تشویق انگلیس، فرانسه و آلمان که از اعضای برجامند، مکانیسم ماشه را فعال کند که یکی از موارد مقرر در برجام است و نه تنها تحریم‌های موشکی، بلکه تمامی تحریم‌ها را علیه ایران باز می‌گرداند.
دبیر شورای امنیت روسیه بر این باور است که آمریکا و انگلیس با هدف توجیه گسترش ناتو، قصد دارند تا شرایط کشورهای آسیای مرکزی را بی‌ثبات کنند.
رویکرد محافل غربی به گسترش قدرت پهپادی ایران، از سردرگمی و درماندگی مطلق در این محافل حکایت می‌کند.
نیروی دریایی ایالات متحده اظهارکرده است که ملوانان این کشور و نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا به یک کشتی در تنگه مهم هرمز پس از ادعای «آزار و اذیت» از سوی قایق‌های ایران کمک کرده‌اند.
رئیس جمهور و وزیر خارجه آمریکا، و نخست‌وزیر انگلیس در پیام‌هایی جداگانه، پیروزی «رجب طیب اردوغان» در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه را تبریک گفته و بر تقویت همکاری‌های دوجانبه تاکید کردند.
آمریکا و انگلیس با چین، فرانسه و امارات برای صدور بیانیه مطبوعاتی در شورای امنیت درباره تحولات مربوط به تجاوز رژیم صهیونیستی مخالفت کردند.
کیهان نوشت: گفتار خاتمی درباره احترام به جمهوریت، صددر صد مخالف مشی وی و برخی افراطیون مدعی اصلاحات است. آن‌ها در انتخابات سال ۱۳۸۸ نه تنها علیه اسلامیت بلکه علیه جمهوریت و رای محترم اکثریت مردم، آشوبی را ساماندهی کردند که مرحله به مرحله، دیکته سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و اسرائیل بود.
معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز تصریح کرد: آمریکا و انگلیس از کشورهای اروپایی و اوکراین در جهت موفقیت در سیاست‌ های خود استفاده می‌ کنند.
پارلمان صنعا به شدت از کارشکنی آمریکا و انگلیس در روند تلاشهای میانجی گرایانه عمان در زمینه صلح یمن، انتقاد کرد.
رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که تلاش های دشمنان یمن برای شکستن اراده یمنی‌ها، با وجود سال ها تجاوز ، محاصره و جنگ شکست خورده است.
آمریکا و انگلیس، هفت نفر از اعضای گروه هک روسی "تریک بات" (TrickBot) را تحریم کردند.
یک عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن آمریکا و انگلیس و ائتلاف سعودی را مانع برقراری صلح در یمن دانست.
وزیر حقوق بشر یمن با تاکید بر اینکه آمریکا و انگلیس مانع از محاکمه جنایتکاران می شوند، افزود: پرونده های ما برای ارائه به دیوان کیفری بین المللی آماده است.
مدیر روابط عمومی سابق فدراسیون فوتبال در گفت و گو با شبکه تلویزیونی عربی زبان الساحات مدعی شد رقیبان ایران خصوصا دو کشور انگلستان و آمریکا به دنبال سیاسی کردن معادلات این گروه بودند.
هری کین، ستاره تیم ملی انگلیس، معتقد است که تیمش فرصت پیروزی برابر آمریکا را هم داشت.
تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و آمریکا در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ به تساوی بدون گل رضایت دادند تا شانس ایران برای صعود افزایش یابد.
مقام ارشد امنیتی دولت روسیه اعلام کرد سرویس‌های امنیتی آمریکا و انگلیس در حال جذب و استخدام عناصر سازمان‌های تروریستی بین‌المللی هستند تا آنها را برای کمک به کی‌یف، به اوکراین منتقل کنند.
به نظر می‌رسد شرایط بغرنج اقتصادی و اجتماعی باعث شده که ایرانیان زیادی برای تماشای بازی‌های تیم ملی اقدام به خرید بلیت نکنند.
مشاور وزیر دفاع رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که احتمالاً واشنگتن و لندن پشت پرده انفجارهای خط لوله نورد استریم هستند.
نمایندگی ایران در سازمان ملل اعلام کرده است که آمریکا و انگلیس که قبلاً در حملات سایبری علیه زیرساخت‌های ایران سکوت کرده بودند، مشروعیتی برای طرح اتهام علیه ایران ندارند.
سخنگوی وزارت امور خارجه، اتهامات بی پایه و اساس شورای امنیت ملی آمریکا و وزارت خارجه بریتانیا علیه جمهوری اسلامی ایران درخصوص حمله سایبری ادعایی به آلبانی را مردود خوانده و به شدت محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه، اتهامات بی پایه و اساس شورای امنیت ملی آمریکا و وزارت خارجه بریتانیا علیه جمهوری اسلامی ایران درخصوص حمله سایبری ادعایی به آلبانی را مردود خوانده و به شدت محکوم کرد.
دبیر شورای امنیت روسیه امروز در بیانیه ای تصریح کرد: آمریکا، انگلیس و سرسپردگان‌شان مسئول فاجعه احتمالی در نیروگاه اتمی «زاپروژیا» هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ