شاگردان مورایس پس از چهار هفته دوباره به برتری رسیدند و در جمع سه تیم بالانشین قرار گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیگ ملتهای والیبال ۲۰۲۳ با صدرنشینی ژاپن در حال پیگیری است و این تیم قدرتمند همه هفت مسابقه‌اش را تا اینجا برده است! تنها برزیل موفق شده است دو ست از چشم بادامی‌ها بگیرد!
بعداز برتری پرسپولیس در دربی ۱۰۰ ، سپاهان هم مقابل ملوان مساوی کرد تا شیرینی غلبه بر استقلال برای شاگردان یحیی چندبرابر شود. حالا اختیار قهرمانی در دست پرسپولیس است و اگر هرسه بازی باقیمانده اش را ببرد، فاتح لیگ ۲۲ می‌شود
شکست عجیب تیم مدعی استقلال خوزستان در خانه تیم قعرنشین چوکای تالش بار دیگر خاطره قلعه عقابها را زنده کرد. حالا سایپا هم شانس تازه‌ای برای صعود به لیگ برتر دارد
در حالی که بسیاری از توجهات به رقابت قهرمانی لیگ برتر است، رقابت در پایین جدول فشرد‌ه‌تر و جذاب‌تر است.
سپاهان با شکست امشب در تبریز، جدال قهرمانی در لیگ را به اوج حساسیت رساند. استقلال حالا هم امتیاز زردپوشان است و پرسپولیس با یک امتیاز اختلاف در تعقیب آنهاست
با توجه به شکست دور از انتظار العین، حالا شباب الاهلی بیش از پیش به کسب قهرمانی نزدیک شده است.
سپاهان با شکست پرسپولیس، فاصله با نزدیک‌ترین رقیب خود را به چهار امتیاز افزایش داد و حالا استقلال در صورت شکست فولاد می‌تواند جای پرسپولیس در رده دوم را بگیرد
در روزی که پرسپولیس و فولاد باختند و تراکتور در تبریز متوقف شد، این استقلال بود که با برد مطمئن مقابل پیکان خود را به صدر چسباند. حالا اختلاف هشت امتیازی در هفته شانزدهم با پرسپولیس، به صفر رسیده است. گل‌گهر هم امروز برنده شد و حالا بازی فردای سپاهان تعیین کننده است
خیبر هم در خانه به ون‌پارس اصفهان باخت تا نوار نتایج خوبش پاره شود. حالا این تیم اصفهانی که در جام حذفی نمایش عالی مقابل پرسپولیس داشت، به صف مدعیان صعود نزدیک شده است.
دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به پایان رسید که استقلال با پیروزی برابر مس کرمان فاصله خود را با صدرجدول کمتر کرد.
هافبک آلومینیوم معتقد است در بهترین شرایط آماده شروع بازی‌های لیگ برتر شدند.
لیگ برتر تکواندو در حالی فردا با برگزاری ۱۲ دیدار در خانه تکواندو پیگیری می‌شود که تقابل دو تیم مدعی قهرمانی می‌تواند معادلات را در صدر جدول تغییر دهد.
لیگ برتر تکواندو در حالی فردا با برگزاری ۱۲ دیدار در خانه تکواندو پیگیری می‌شود که تقابل دو تیم مدعی قهرمانی می‌تواند معادلات را در صدر جدول تغییر دهد.
با حذف تیم پدیده مشهد یا همان امید وحدت، لیگ دسته اول ایران به شکل یک جام محلی درآمد! همه تیم‌هایی که تیم مشهدی را گلباران کرده بودند، با حذف کامل آنها از جدول امتیازات بدست آمده را ازدست دادند و حالا خیبر خرم‌آباد مدعی شد.
رقابتهای لیگ دسته اول تکواندو بانوان در حالی طی دو روز پیگیری شد که چهره تیم های صعود کننده به مرحله دوم تا حدود زیادی مشخص شد.
لیگ دسته اول تکواندو در حالی دوشنبه هفته جاری پیگیری می‌شود که تیم‌های اول و دوم جدول در مهمترین دیدار به مصاف هم خواهند رفت.
هفته نهم در حالی به پایان رسید که تکرار عدد شش را در رتبه بندی برترین‌های انفرادی شاهد هستیم.
تا پایان هفته نهم لیگ برتر تنها تیمی که تا به حال شکستی را تجربه نکرده، فولاد خوزستان است.
تیم فوتبال سپاهان با عبور از نیمه سخت لیگ برتر حالا این فرصت را دارد تا در مقایسه با سایر رقبا در هفت بازی باقی‌مانده تا نیم‌فصل شرایط بهتری را تجربه کند.
مهاجم هلندی در دیدار‌های دو هفته گذشته برابر تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان نتوانست به گلزنی‌های خودش ادامه دهد و حالا صدرجدول گلزنان را با سجاد بازگیر (ملوان انزلی)، کوین یامگا و محمد محبی (استقلال) شریک شده است.
هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر در شرایطی به پایان رسید که صدر جدول به فشرده‌ترین حالت خود در این فصل رسید و چند تیم با قرار گرفتن در امتیاز مساوی خود را در قامت مدعی قهرمانی مطرح کردند.
شاگردان مورایس پس از چهار هفته دوباره به برتری رسیدند و در جمع سه تیم بالانشین قرار گرفتند.
پیروزی سپاهان در بازی امروز مقابل هوادار این تیم را به رده سوم جدول می‌رساند.
حال باید دید بعد از مسابقات جام ملتها این چهار تیم بالای جدول با چه رویکرد و تغییرات و آمادگی به ادامه مسابقات لیگ برتر برمی گردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ