دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به پایان رسید که استقلال با پیروزی برابر مس کرمان فاصله خود را با صدرجدول کمتر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استانهای اصفهان و تهران در صدر جدول رده‌بندی توزیع مدال استعدادهای برتر با یکدیگر در رقابت‌اند.
استانهای اصفهان و تهران در صدر جدول رده‌بندی توزیع مدال استعدادهای برتر با یکدیگر در رقابت هستند.
ناهید کیانی پس از کسب دو مدال ارزشمند در خرداد ماه به صدر جدول رده‌بندی جهانی و جایگاه پنجم رنکینگ المپیکی فدراسیون جهانی تکواندو صعود کرد.
تیم ملی والیبال ژاپن با کسب چهار برد از چهار بازی در صدر جدول رده‌بندی لیگ ملت‌ها قرار گرفت و تیم ایران با نمایش ضعیف در جایگاه یازدهم ایستاد.
هفته بیستم لیگ برتر هندبال با تغییر رده چهارم جدول رده‌بندی و شگفتی یک نیمه‌ای شکست صدرنشین به پایان رسید.
شاگردان مورایس این روزها تمرینات سختی را با امیدواری نسبت به تغییر و تحولات جدول رده‌بندی پشت سر می‌گذرانند.
بانوی پیر در تورین از پس صدرنشین جدول رده‌بندی سری A برنیامد و هفته سی‌و‌یکم این رقابت‌ها را با باختی خانگی پشت سر گذاشت.
ماکس فرستاپن در جدول رده‌بندی فرمول یک 2023 پس از برگزاری دو گرندپری در بحرین و عربستان پیشتاز است.
دو دیداری که در هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر برگزار می‌شود می‌تواند موقعیت سه تیم اول جدول رده‌بندی را تغییر دهد و حتی منجر به صدرنشینی سرخپوشان تهرانی بعد از چند هفته شود.
تیم فوتبال پرسپولیس که با اختلاف مناسبی نسبت به تعقیب کنندگانش در صدر جدول رده‌بندی لیگ بیست و دوم قرار داشت، با شکست برابر فولاد در هفته هفدهم موقعیت خود را به خطر انداخت.
استقلال‌، شکست سنگینی را به ملوان تحمیل کرد تا پس از باخت هفته پیش‌ مقابل سپاهان در اصفهان، تا حدودی شرایط خود را در جدول رده‌بندی روبه‌راه کند و از بحران خارج شود. استقلال با برد امروز 30 امتیازی شد و موقتاً بالاتر از گل‌گهر در جایگاه سوم جدول قرار گرفت.
در پایان هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های پرسپولیس ، سپاهان با برتری مقابل حریفان خود در رتبه‌های اول و دوم این رقابتها قرار گرفتند.
برزیل با وجود حذف در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر، همچنان برترین تیم ادوار جام جهانی است. آنها غیر از برتری در تعداد جام‌ها بر سایر رقبا، از لحاظ برد و پیروزی و امتیاز کسب شده هم فاصله زیادی دارند
در رده‌بندی جدید فیفا برای تیمهای ملی، آرژانتین با اینکه قهرمان جام جهانی است پشت سر برزیل در رتبه دوم جدول قرار گرفته است. اما علت چیست؟
رنکینگ فیفا ملاکی برای تعیین نتایج و قدرت تیمها نیست. جام جهانی قطر این موضوع را به اثبات رساند. در جدول زیر می بینید که بلژیک ، آلمان و دانمارک سه تیم یک رقمی رده‌بندی فدراسیون جهانی، حتی از مرحله گروهی جام بيست و دوم صعود نکردند!
فاصله امتیازی ایجاد شده در صدر جدول رده‌بندی لیگ پرتغال هواداران پورتو را برای قهرمانی در این فصل با تردید جدی روبرو کرده است.
قرار گرفتن در رتبه هشتم جدول رده‌بندی چیزی نیست که در این فصل برای نارنجی‌پوشان رفسنجانی جذابیتی داشته باشد.
تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در روز سوم مسابقات یک طلا و یک برنز کسب کرد و فردا هم شانس کسب ۳ مدال دیگر را دارد. با توجه به نتایج به دست آمده در ۱۰ وزن، نایب قهرمانی ایران قطعی شده و آمریکایی ها قهرمان شدند.
تیم پرسپولیس با برتری خارج از خانه مقابل نفت مسجدسلیمان به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر بازگشت.
پرسپولیس در سومین فصلی که از ابتدا با «یحیی گل‌محمدی» وارد لیگ برتر شده، توانسته بهترین نتایج را به دست بیاورد و در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرد.
آرسنال 9 امتیازی شد و به صدر جدول رده‌بندی هم صعود کرد. تا الان آرسنال تنها تیم فصل جاری جزیره بوده که سه برد متوالی داشته
قهرمان فصل گذشته لیگ برتر در پایان روز نخست هفته اول لیگ بیست و دوم قعرنشین شد!
دبیر کل کانون صرافان کشور گفت: با توجه به بخشنامه های ارزی اخیر بانک مرکزی و مدیریت بازار ارز توسط بانک مرکزی، شاهد آرامش در بازار ارز هستیم.
با عزل عجیب اکبر محمدی، باشگاه پیکان در سراشیبی افتاد و نتایج این تیم در هفته های پایانی لیگ برتر ۲۱ باعث سقوط تیم تهرانی در جدول رده‌بندی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ