خیبر هم در خانه به ون‌پارس اصفهان باخت تا نوار نتایج خوبش پاره شود. حالا این تیم اصفهانی که در جام حذفی نمایش عالی مقابل پرسپولیس داشت، به صف مدعیان صعود نزدیک شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آردا گولر، ستاره تازه وارد رئال مادرید، به دلیل پارگی مینیسک تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.
سید محمد موسوی از نظر دفاعی عملکرد بدی را مقابل قهرمان المپیک پشت سر نگذاشت.
وزرای دفاع روسیه و بلاروس روز پنج‌شنبه سندی را برای استقرار سلاح‌های هسته‌ای تاکتیکی روسیه در بلاروس به امضا رساندند و به دنبال آن جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا روز جمعه به خبرنگاران گفت که واکنش او به این خبر «بسیار منفی» است.
برخی دروازه‌بانان با تجربه لیگ برتر فصل را با خاطره‌ای تلخ تمام کردند که نیاز به فراموشی آن دارند.
در دیدار جذاب نساجی مازندران و پرسپولیس و جشن قهرمانی سرخ‌ها، جایگاه خبرنگاران ورزشگاه وطنی مملو از افرادی با کمترین ارتباط با رسانه بود.
نیوکسل در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 4-1 برایتون را از پیش رو بردارد.
گوش دادن به موسیقی باصدای بلند به وسیله هدفون یا هندزفری برای بیش از ۳۰ دقیقه در روز احتمال ابتلا به آلزایمر یا دیگر مشکلات عملکرد مغزی را تشدید می‌کند.
محسن فروزان، دروازه بان باتجربه گل گهر روز بسیار تلخی را مقابل پرسپولیس سپری کرده است.
توپچی‌های لندن با تساوی در دیداری که در آن از حریف همشهری خود پیش افتاده بودند، شانس قهرمانی‌شان در این فصل لیگ برتر را کمرنگ کردند.
برندان راجرز چند روز بعد از اخراج شدن از لسترسیتی سکوتش را شکست و گفت از تصمیم باشگاه ناراحت و عصبانی است و اطمینان دارد که می‌توانست لستر را در لیگ برتر حفظ کند.
انتشار فیلمی در فضای مجازی در روز جمعه ۱۱ فروردین ماه مبنی بر خالی کردن سطل ماست روی سر مادر و دختری در خیابان ولیعصر منطقه شاندیز مشهد تبدیل به یکی از اخبار جنجالی شد. صبح شنبه ۱۲ فروردین ماه نیز، فیلم دیگری مبنی بر پلمب این مغازه واکنش های گسترده دیگری در فضای مجازی به دنبال داشت.
مربی فولاد می‌گوید از این لحظه تمام ارکان فوتبال ایران باید از این تیم حمایت کنند تا نتایج خوبی را در آسیا رقم بزند.
منچستریونایتد در خانه لیدز به مصاف این تیم رفت و موفق شد حریف را 2-0 شکست داده و موقتا به رتبه دوم جدول صعود کند.
سبک بازی تیم جواد نکونام مورد پسند بسیاری نیست، اما "لجن" خطاب کردن پیروزی این تیم نیز دیگر اغراق آمیز است.
تیم فوتبال هوادار تهران به پیروزی ارزشمندی در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر رسید.
هافبک تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه استقلال روز خوبی را پشت سر نگذاشت گفت: همه چیز دست به دست هم داد تا نتوانیم برنده شویم.
محرومیت سه جلسه ای روبرت لواندوفسکی از همراهی بارسلونا توسط کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اسپانیا تایید شد.
تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته چهاردهم لیگ یک به برد پرگل رسید.
خوزه لوئیس گایا روز گذشته در جریان تمرین مصدوم شد و دو بازی اول اسپانیا در جام جهانی را از دست خواهد داد.
روز گذشته اینیاکی آنگولو، خبرنگار اسپانیایی، فاش کرد که مسئولان برنامه ال‌چیرینگیتو وینیسیوس را تهدید کرده بودند که به اظهارنظر نژادپرستانه پدرو براوو واکنش نشان ندهد.
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت بد و شوکه کننده داشت
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت داشت
شاید اگر ست اول را می‌بردیم بازی خیلی قشنگ‌تر می‌شد. از آنجایی که با اختلاف زیاد ست اول را باختیم و آن‌ها هم خیلی خوب کار کردند، اجازه ندادند ما سوار بازی شویم.
امیرحسین توخته سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران ابراز امیدواری کرد که آنها عملکرد بد مقابل هلند را در مرحله حذفی جبران کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ