برخی از اعضای شورای شهر تهران در پی اجرایی شدن پویش «همه هوادار ایران» در سطح پایتخت توسط سازمان زیباسازی، خواستار تداوم پویش های فرهنگی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام رفع مغایرت مصوبه «طرح حمایت از گزارشگران فساد» در جریان اصلاحات صورت گرفته از سوی مجلس شورای اسلامی را پذیرفتند.
رحمان بن سعید با تایید خبر بازداشت یکی از اعضای شورای شهر این شهرستان بیات‌کرد: اتهام این فرد، جعل اسناد و کلاهبرداری است.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر خبر بازداشت یکی از اعضای شورای این شهر را تایید کرد.
در جلسه هم اندیشی و بازدید شبانه اعضای شورای شهر تهران، مسئولان قوه قضائیه و مدیران شهری با موضوع آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۱۲ بر ضرورت همکاری مستمر قوه قضائیه و شهرداری تهران تأکید کردند.
اعضای شورای شهر تهران بر الزام به برگزاری مراسم‌ها در محل‌های مشخص شده تاکید کردند.
اعضای شورای شهر و معاون خدمات شهری شهرداری تهران در بازدید از جشن نور تهران زیبا با بیان اینکه این رویداد باعث سرور و نشاط اجتماعی شده است، تاکید کردند: پایتخت نیازمند یک جشن نور سراسری است.
اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای با محکوم کردن مسمومیت دانش‌آموزان تاکید کردند که باید هر چه سریع‌تر عوامل این خرابکاری‌ها دستگیر شوند و به اشد مجازات برسند.
سران سه قوه و اعضای شورا در این جلسه با تاکید بر لزوم هماهنگی و همکاری مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و دستگاه‌های اجرایی برای کنترل و کاهش نرخ ارز و تامین ارز برای واردات کالاهای مورد نیاز، بسته پیشنهادی بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم با هدف مهار قیمت ارز و حفظ ارزش پول ملی را بررسی و تصویب کردند.
سران قوا و اعضای شورا در این جلسه با تاکید بر لزوم هماهنگی و همکاری مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و دستگاه‌های اجرایی برای کنترل و کاهش نرخ ارز و تأمین ارز برای واردات کالا‌های مورد نیاز، بسته پیشنهادی بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم با هدف مهار قیمت ارز و حفظ ارزش پول ملی بررسی و به تصویب رساندند.
رای اکثریت اعضای شورای عالی بورس به تداوم عرضه خودرو در بورس کالا؛ این خبری بود که شب گذشته از جلسه‌ای مهم خارج شد. تصمیمی که با هدف حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده و در جهت تداوم شفافیت و حذف رانت قرعه کشی خودرو گرفته شد.
نشست هم‌اندیشی نمایندگان مردم تهران در مجلس، اعضای شورای شهر تهران و اعضای شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد.
پرداختی هنگفت شورای شهر تهران به دختر یکی از اعضا، واکنش رئیس شورای شهر را به دنبال داشت؛ حقوق ۳۳ میلیون تومانی به یک جوان دهه هشتادی که در سمت مسئول دفتر مادرش به کار گمارده شده و از این بخت برخوردار است که در آینده هم در این مجموعه یا شهرداری تهران به فعالیتش ادامه دهد. دستمزدی گزاف که رئیس شورا بر پرداخت آن مهر تایید زده اما...
ژاپن بر لزوم افزایش تعداد کرسی‌ های اعضای دائم و موقت شورای امنیت به منظور انعکاس بهتر واقعیت‌ های جهان تاکید کرد.
محمدعلی الحوثی یکی از اعضای شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد که به سر بردن در وضعیت نه صلح و نه جنگ امکان پذیر نیست.
هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در توییتر از تایید "لایحه اصلاح ماده (10) قانون ساماندهی صنعت خودرو از سوی اعضای این شورا خبر داد.
اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا بر ضرورت تأمین نیازهای ارزی بخش‌های مختلف کشور از جمله فعالان اقتصادی تأکید کردند.
اعضای شورای‌عالی فضای مجازی ضمن بررسی آخرین وضعیت فضای مجازی کشور و میزان پیشرفت شبکه ملی، بر ضرورت تقویت زیرساخت‌ها و سکوهای داخلی برای توسعه خدمات داخلی و تقویت اقتصاد دیجیتال بر روی این شبکه تاکید کردند.
دقت و وسواس در انتخاب مدیران تازه مورد تأکید یکی دیگر از اعضای شورای شهر تهران هم بود. احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران هم به انتصابات اخیر مدیریت شهری اشاره و این تغییرات را در سال دوم امری جاری و ساری عنوان کرد و گفت: شورای اسلامی شهر تهران نیز از ابتدای انتخاب شهردار، نظرات خود را به شهردار و معاونان وی با توجه به ظرفیت درونی شهرداری اعلام کرد، اما هیچ‌گونه دخالتی در عزل و نصب نداشته و نخواهد داشت.
اعضای حزب ندای ایرانیان در جلسه شورای سیاست‌گذاری این حزب ضمن دفاع از مذاکرات احیای برجام، تاکید کردند که خط قرمز تیم مذاکره‌کننده ایران باید منافع مردم باشد.
اعضای حزب ندای ایرانیان در جلسه شورای سیاست‌گذاری این حزب ضمن دفاع از مذاکرات احیای برجام، تاکید کردند که خط قرمز تیم مذاکره‌کننده ایران باید منافع مردم باشد.
در این نشست که به درخواست فلسطین و پس از سه روز درگیری در غزه برگزار شد، تور وینسلند، فرستاده صلح سازمان ملل درامور خاورمیانه نسبت به عواقب «ویرانگر» درگیری‌ها در صورت از سرگیری آن هشدار داد و تأکید کرد که آتش بس فعلی "شکننده" است.
ایرانسل دو نشان ویژۀ «ستارۀ ملی روابط‌عمومی سرآمد دیجیتال» و «ستارۀ طلایی روابط‌عمومی» را از نهمین دورۀ «جشنوارۀ ستارگان روابط‌عمومی ایران»، با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابی‌های تخصصی انجام شده، دریافت کرد.
در یک سال گذشته، ۶۰ مصوبه ارسالی مجلس را بررسی کردیم که ۱۴ مصوبه در مرحله اول تایید شدند و ۲۱ مصوبه در مراحل بعد و ۲۵ مصوبه هم در حال اصلاح است. در این مدت ۱۱ اساسنامه هم به شورای نگهبان ارسال شده که ۹ اساسنامه تایید و ۲ اساسنامه مورد ایراد واقع شده است. همچنین در یک سال گذشته، ۱۷۴ نامه از دیوان عدالت اداری دریافت کردیم که توسط فقهای محترم بررسی شده است.
نکته قابل تامل اینکه تجربه نشان داده چنین نهادهایی هیچ کارایی موثری ندارد و زنان سینماگر نیز به دنبال چنین مجموعه‌هایی نمی‌آیند؛ کمااینکه می‌توانستند خواستار پیگیری سازمان سینمایی شوند اما در هر دو نامه‌شان بر تشکیل کمیته مستقل با اکثریت زنان متخصص و دارای تجربه در این امور ذیل خانه سینما تاکید کردند، نه سازمان سینمایی و تاکید کردند امورشان در چارچوب صنف پیش برود. اگر سازمان سینمایی قصد حمایت از این سیصد زن را داشت و دارد، باید به جای این شورا که اعضای منتصبش نیز تجربه کار در این حوزه را ندارند و از هم اکنون ناکارآمدی‌اش مسجل است، از هیات مدیره خانه سینما می‌خواست تا درخواست زنان سینماگر را برای تشکیل کمیته مورد نظر ایشان ذیل خانه سینما با اکثریت زنان متخصص و معتمد این 300 سینماگر زن تشکیل دهد؛ در غیر این صورت هیچ اقدامی برای حمایت از این زنان انجام نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ