رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درگیری میان یحیی گل‌محمدی و رضا درویش را رد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین شهریاری در مورد رقم قرارداد علیرضا بیرانوند صحبت کرد.
شهریاری: شکل جدی در دارو داریم و کمبود‌های قابل توجهی هم در بخش زیادی از دارو‌ها وجود دارد، در تمام دارو‌ها ممکن است کمبود وجود داشته باشد. حتی برخی دارو‌های عادی نیز گاها درگیر کمبود می‌شوند.
حسین شهریاری می‌گوید صندوق حمایت از پیشکسوتان کلا ۷۵ میلیارد تومان بودجه سالیانه دارد و امکان کمک ۱۵۰ میلیاردی نخواهد داشت.
حسین شهریاری، رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس و عضو مدیریتی نزدیک قرمزها به حمیدرضا سجادی، برای اولین بار خواستار تخصیص بودجه دولتی به این باشگاه شد.
حسین شهریاری بعد از حدود 6 ماه کار به عنوان سرپرست صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان، حکم مدیرعاملی خود را دریافت کرد.
شهریار- رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران از دستگیری قاتل جوان ۲۲ ساله شهریاری در کمتر از ۳۶ ساعت در اصفهان خبر داد و گفت: قاتل انگیزه قتل را بدهی مقتول و عدم بازپرداخت آن اعلام کرده است.
میرسلیم در مورد پرونده فساد مطرح شده در دوران شهرداری آقای قالیباف نیز گفت: رشوه‌ای جهت جلب آرا صورت گرفته است، آن مبلغ ۶۵ میلیارد تومان که در سال ۱۳۹۵ جهت تراکم مبادله شده بود، و مبلغ مذکور بین تشکیلات هلدینگ یاس، تجارت نوین و یکی از نمایندگانی که در کمیسیون عمران بوده و مسئولیت گروه تحقیق و تفحص هم با او بوده، رد و بدل شده است.
حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به لیست داروهای کمیاب گفت: اگرچه در گزارش کمیسیون کمبود دارو را ۱۳۱قلم اعلام کردیم، اما در واقع حدود۱۸۰قلم دارو در کشور کمیاب شده است و این لیست متاسفانه بیشتر هم می‌شود. او ادامه داد: ما در کمیسیون بهداشت و درمان کمبود دارو را پیگیری می‌کنیم و نامه‌ای را در زمینه مشکلات موجود در هفته‌های گذشته به مقامات ارشد نوشتیم و خبرهای خوبی در این زمینه شنیده می‌شود.
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران با اشاره به کشف جسد یک زن در تهران گفت: نام خانمی که روز گذشته فوت شده است دنیا است و علت فوت وی در پزشکی قانونی در حال بررسی است.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشمر عنوان کرد: بر اساس عکسی که از این حیوان گرفته شده بود و رد پای به جا مانده مشخص شد حیوان گرگاس نیست و آنچه شهرداری ادعا نموده که اقدام به زنده‌گیری آن کرده، اصلا گرگاس نبوده بلکه یک قلاده شغال بود؛ ضمن اینکه اصلا زنده‌گیری نشده و همچنان رهاست.
مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران در مورد لایحه پیشنهادی شهرداری تهران با عنوان "اصلاح دستورالعمل ماده ۱۴ قانون زمین شهری" که در کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران بررسی شده است، می‌گوید: این لایحه را کمسیون شهرسازی شورا رد کرده و از دید ما فاجعه‌ای بدتر از برج - باغ‌ها برای باغ‌های تهران رقم می‌زند.
به ابتکار شهرداری منطقه ۱۸ نمونه‌هایی جذاب و تماشایی از نقاشی‌های سه‌بعدی در بوستان قائم (عج) در معرض دید شهروندان قرار گرفته که به جز ایجاد جلوه‌های بصری زیبا در بوستان بزرگ جنوب شهر تهران، مکان و فضای مناسبی برای عکاسی و خلق آثار خلاقانه فراهم کرده است.
حسین شهریاری معتقد است مس کرمان از داوری‌ها ضربه خورده و مظلوم واقع شده است.
قاضی شهریاری گفت: در تحقیقات به عمل آمده و استخراج محتوای گوشی این دانشجوی پسر مشخص می‌شود وی با ارسال پیامکی از قصد خود برای خودکشی گفته بوده است.
شهریاری رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتور سواری ایران نیز بوده و در رزومه او مدیریت در شرکت های صنعتی زیر مجموعه گروه سایپا مثل ایندامین دیده می‌شود.
شهریاری گفت: در آزمایش‌های کالبد شکافی و معاینه جسد، آثار شکستگی‌های متعدد در ناحیه لگن، سر، اندام‌های فوقانی و تحتانی، دست‌ها و پاها و در رفتگی لگن مشاهده شد که نشان می‌دهد فرد از بلندی پرت شده است. طبق استعلام‌های گرفته شده هم مشخص شد فرد به پایین پرتاب شده است.
دروازه بان مس کرمان نسبت به اعتراضاتی که بابت اتلاف وقت وی صورت گرفته واکنش نشان داد و مدعی شد مصدومیت باعث شده تا در چند مرحله بازی را از جریان بیندازد.
حسینعلی شهریاری گفت: توصیه‌ام به هموطنانم در کل کشور و شهر زاهدان و استان سیستان و بلوچستان این است که آرامش خود را حفظ کنند و اجازه ندهند عده‌ای از احساسات پاک مردم استان ما سوءاستفاده کنند و جان هموطنان ما را به خطر بیندازند.
در پی اعلام جرم علیه برخی از سلبریتی‌ها به جهت تشویق به اغتشاش و هم‌صدایی با دشمن، محمود شهریاری مجری سابق صدا و سیما با صدور دستور قضائی ساعتی پیش بازداشت شد.
محمود شهریاری با صدور دستور قضائی به جهت تشویق به اغتشاش و هم‌صدایی با دشمن ساعتی پیش بازداشت شد.
محمود شهریاری با صدور دستور قضائی به جهت تشویق به اغتشاش و هم‌صدایی با دشمن ساعتی پیش بازداشت شد.
علیرضا شهرداری؛ تیمارگر حیات وحش و پرستار «پیروز» در صفحه خود در فضای مجازی از افزایش وزن پیروز خبر داد و عکسی را منتشر کرد که وزن پیروز را ۵.۱۶ کیلوگرم نشان می‌دهد.
ماجرا از جایی آغاز شد که پخش تصاویری از سرور مرکزی سازمان فاوا حکایت از هک گسترده سیستم شهرداری داشت کمااینکه خارج شدن سایت تهران من و تمامی سایت‌های این نهاد غیر دولتی از مدار فعالیت نیز حکایت از همین امر داشت.
عصر امروز مراسم معارفه مجید شهریاری و حسین خبیری دو عضو جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ