نیشابور- سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: انفجار و آتش سوزی در یک منزل مسکونی در نیشابور ۳ مصدوم برجا گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع ۱۵ حادثه رانندگی طی یک هفته گذشته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث دو نفر در دم جان باختند.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی یک هفته اخیر این جمعیت به ۱۱ حادثه رانندگی در محورهای استان امداد رسانی کرده است، گفت: در مجموع این حوادث ۲۱ نفر مصدوم شدند.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی یک هفته گذشته این جمعیت به ۲۰ حادثه رانندگی امداد رسانی کرده است، گفت: در مجموع این حوادث چهار نفر جان خود را از دست دادند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع سه حادثه واژگونی خودرو در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: طی این حوادث دو نفر جان باختند.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع چهار حادثه رانندگی طی شبانه روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث ۱۸ نفر مصدوم شدند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی هفته گذشته هشت حادثه رانندگی در محورهای استان رخ داده است، گفت: این حوادث، مصدومیت ۱۹ نفر را رقم زده است.
پلیس انگلیس از برخورد یک خودرو به در ورودی مقر نخست‌وزیر انگلیس در خیابان «داونینگ» لندن و بازداشت راننده آن خبر داد.
پلیس انگلیس از برخورد یک خودرو به در ورودی مقر نخست‌وزیر انگلیس در خیابان «داونینگ» لندن و بازداشت یک نفر در ارتباط با این حادثه خبر داد.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر سمنان از وقوع ۱۱ حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث چهار نفر جان خود را از دست دادند.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه طی تعطیلات پایان هفته در محورهای مواصلاتی استان ۱۳ حادثه رانندگی رخ داده است، گفت: در مجموع حوادث یک نفر جان باخت.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه تعطیلات پایان هفته در محورهای مواصلاتی استان شش حادثه رانندگی به وقوع پیوست، گفت: در مجموع این حوادث ۱۷ نفر مصدوم شدند.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه روز گذشته امدادگران به چهار حادثه رانندگی در محورهای استان امدادرسانی لازم را کردند، گفت: در مجموع این حوادث پنج نفر مجروح شدند.
سمنان_ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه روز جمعه پنج سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان به وقوع پیوست، گفت: در مجموع این حوادث سه نفر جان خود را از دست دادند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع دو حادثه در خصوص چهارشنبه پایان سال در ساعت گذشته خبر داد و گفت: دو نفر در جریان یکی از این حوادث مصدوم شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع حریق در یک مغازه به‌دلیل آتش‌بازی خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه مصدومیت نداشته است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع اولین حادثه چهارشنبه سوری امسال در پایتخت خبر داد و گفت: در این حادثه ۴ نفر مصدوم شدند.
رسانه‌های سعودی شامگاه جمعه و بدون ذکر علت، از وقوع آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شهر «دمام» در شرق عربستان خبر دادند و گفتند آتش‌نشانان ساعات‌ها در تلاش برای اطفای حریق در این شهرک صنعتی بوده‌اند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه این جمعیت در ۲۹ ماموریت از هشتم لغایت ۱۴ بهمن حضور داشته است، گفت: از این تعداد ۱۵ مورد حوادث جاده ای را شامل می شود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک کارگاه مسقف در کمربندی دوم شهر ری خبر داد و گفت: این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشته است.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته به پنج حادثه رانندگی امداد رسانی شده است، گفت: در مجموع این حوادث ۹ نفر مصدوم شدند.
مرادی‌پور با بیان اینکه امدادگران پس از پایان امدادرسانی به حادثه دیدگان به ماموریت خود خاتمه دادند، درباره چرایی وقوع این حادثه نیز گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان مربوطه بررسی و اعلام خواهد شد.
معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از وقوع آتش‌سوزی در هتلی نزدیک حرم مطهر امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) خبر داد و گفت که در این حادثه به کاروان زائران ایرانی آسیبی وارد نشده است.
رسانه‌ها از وقوع آتش‌سوزی در نزدیکی یک کمپ محل اسکان هواداران تیم‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در شهر لوسیل قطر خبر دادند.
وحید اسکندری، مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت که این حادثه برای یک گروه از زائران که انفرادی و خانوادگی به عراق سفر کرده بودند، رخ داده و خوشبختانه هیچ مصدوم و یا تلفات جانی نداشته و کسی هم دچار خفگی نشده است، چون در لحظه وقوع حریق، اتوبوس خالی از زائر بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ