اهواز - مدیر روابط عمومی فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از وقوع حریق در یک مجتمع مسکونی و مصدومیت ۲۱ و فوت یک نفر دیگر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: گرمای شدید و تبخیر ِ بالای آب، احتمالِ آتش سوزی در تالاب‌های استان را دوچندان کرده است.
اهواز - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع آتش سوزی در مسیر ترانزیتی جاده اهواز به اندیمشک خبر داد.
اهواز - حادثه آتش سوزی یکی از خطوط انتقال محصول پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس در محدوده شهرستان بهبهان موجب فوت یک نفر راننده لودر این شرکت شد.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: حریق نیمه سنگین بود و مهار آتش بیش از یک ساعت طول کشید. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.
ابراهیم قنبری، اظهار داشت: امروز همزمان با اعلام آتش‌سوزی پست برق در پنج کیلومتری شهرستان آبادان، تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی اهواز به محل حادثه اعزام شدند.
اهواز- رئیس سازمان آتش نشانی اهواز گفت: در روز جاری ۱۳ حریق در شهرستان اهواز ثبت شده که بر اثر اتصال برق، شدت گرما و بی احتیاطی در اهواز رخ داده است.
اهواز- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از بروز حریق در سه نقطه اهواز و اعزام ۷۰ آتش نشان خبر داد.
اهواز - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از بروز حریق در سه نقطه اهواز و اعزام ۷۰ آتش نشان خبر داد.
اهواز - مدیر روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از جان باختن سه نفر بر اثر حادثه آتش سوزی در یک منزل مسکونی در اهواز خبر داد.
اهواز - آتش سوزی جزئی در واحد الفین پتروشیمی مارون واقع در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در شهرستان ماهشهر اطفا شد.
ساعتی پیش یکی از مخازن شرکت بوتان در محور اهواز- خرمشهر دچار حریق و انفجار شد که با حضور ۱۲۰ آتش نشان عملیات اطفا حریق آغاز شد.
اهواز - سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی استان خوزستان از آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در بندر ماهشهر و مصدوم شدن هشت نفر در این حادثه خبر داد.
اهواز - مدیر روابط عمومی پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس از فوت یک نفر بر اثر آتش سوزی خط لوله پنتان بیدبلند در شهرستان بهبهان خبر داد.
اهواز - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از در دست بررسی بودن علت آتش سوزی ساختمان مسکونی در خیابان ۱۸ غربی پاداد اهواز خبر داد.
اهواز- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به وقوع آتش سوزی در ساختمان سینما دنیا در اهواز گفت: بیش از ۶۰ نفر که در ساختمان بودند توسط نیروهای امدادی خارج شدند.
اهواز - دود ناشی از آتش‌سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم، زندگی را برای مردم شهرهای پیرامون تالاب سخت کرده است و مسئولان باید برای حل این مشکل چاره‌اندیشی کنند.
اهواز - دود ناشی از آتش سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم، زندگی را برای مردم شهرهای پیرامون تالاب سخت کرده و مسئولان باید برای حل این مشکل چاره اندیشی کنند.
اهواز - مدارس و ادارات شهرستان هویزه به دلیل آلودگی شدید هوا ناشی از دود آتش‌سوزی در بخش عراقی هورالعظیم امروز دوشنبه تعطیل شدند.
صبح امروز بوی تند دود آتش سوزی و هاله دود ناشی از آن شهر‌های خوزستان به خصوص شهر‌های اطراف تالاب مثل دشت آزادگان، هویزه، حمیدیه و اهواز را فراگرفت و نفس کشیدن را برای آن‌ها که مشکلات تنفسی دارند سخت و تنگ کرد.
اهواز - امروز صبح مردم خوزستان بازهم با بوی نامطبوع دود ناشی از آتش سوزی بخش عراقی تالاب هورالعظیم صبح خود را آغاز کردند
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون تصریح کرد: میدان شادگان در جنوب شرقی اهواز قرار دارد و یک مجتمع تفکیک است که توان تولید آن، روزانه ۱۱۰ هزار بشکه است و آتش سوزی مذکور، هیچگونه تاثیری بر توان تولید از این میدان نداشته است.
اهواز - مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از اطفای حریق در یکی از چاه‌های میدان نفتی شادگان خبر داد.
معاون محیط طبیعی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: اثر منفی حریق در بخش عراقی تالاب هورالعظیم از جمله سرایت آتش‌سوزی به بخش ایرانی و انتشار دود آن که گاهی علاوه بر شهر‌های مرزی، اهواز را هم درگیر می‌کند، بر ایران نیز تأثیر می‌گذارد.
اهواز - دود ناشی از آتش‌سوزی در نیزارهای بخش عراقی تالاب هورالعظیم برخی از شهرهای استان خوزستان را تحت تأثیر قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ