سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: گزارش کمیسیون درباره لایحه برنامه هفتم توسعه را تا آخر هفته جاری یا نهایتا اول هفته آینده نهایی می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: حتماً هفته آینده نشستی با حضور مسئولان بورس برگزار خواهیم کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حتماً هفته آینده نشستی با حضور مسئولان بورس برگزار خواهیم کرد تا مشکلات این بخش ساماندهی شود.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار افزایش سرعت باد و نفوذ گردوخاک از کشور همسایه به ۶ استان اعلام کرد: هفته آینده، گرم‌ترین هفته تیرماه سال ۱۴۰۲ خواهد بود.
در این گزارش می‌خواهیم به جزییات مجامع عمومی عادی سالیانه، فوق العاده و عادی به طور فوق العاده چندین شرکت بورسی و فرابورسی درهفته جاری بپردازیم. کدام شرکت‌ها مجمع فوق العاده، عادی به طور فوق العاده و سالیانه برگزار می‌کنند؟
بررسی سوال نماینده مهریز و بافق از وزیر بهداشت و درمان و بررسی گزارش کمیسیون انرژی در مورد بررسی عملکرد وزارت نفت در تعرفه گذاری گاز مشترکان خانگی با حضور وزیر نفت در دستور کار جلسات علنی هفته آینده نمایندگان قرار دارد.
بر اساس گزارش های اخیر نتیجه دو دیدار چلسی در هفته جاری می تواند سرنوشت گراهام پاتر را تعیین کند.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: هفته آینده بعد از تکمیل نشست‌های خود با دولتمردان، گزارش خود را به دولت ارائه می‌دهیم و در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهیم.
رسانه های عبری در گزارش هایی از سفر وزیرخارجه آمریکا به اراضی اشغالی در هفته آینده خبر می دهند.
نمایندگان مجلس و رییس سازمان برنامه و بودجه می گویند براساس گزارش مشترک کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و سازمان برنامه و بودجه در سال ۱۴۰۱ کسری بودجه نخواهیم داشت و این مسئله نقطه مثبتی در روند ثبات اقتصادی کشور و کنترل نرخ تورم در آینده ای نزدیک خواهد شد.
سرمربی پرسپوليس در شرایطی ۱۵ هفته پرماجرا را با صدرنشینی به پایان رسید که همچنان نگرانی بزرگی نسبت به آینده پیش روی خود می‌بیند.
وزیران اطلاعات و کشور و فرماندهی کل انتظامی به منظور جمع بندی نهایی گزارش حوادث اخیر کشور هفته آِینده به کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها می روند.
بررسی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه الحاق دولت ایران به سازمان همکاری شانگهای در دستورکار هفته آینده مجلس است.
رئیس سازمان غذا و دارو در نشست هفته آینده کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به منظور ارائه گزارش در مورد دلایل کمبود دارو و سرم در کشور و راهکارهای سازمان برای رفع مشکلات مطروحه حضور می یابد.
مایکل موریرا یکی از دستیاران کارلوس کی روش که برای زیر نظر گرفتن و تمرین دادن سردار آزمون راهی خارج از کشور شده است، هفته آینده به تهران بر می گردد.
محمدحسن آصفری، درباره آخرین وضعیت پیگیری ابعاد فوت مهسا امینی در کمیته حقیقت یاب مجلس، بیان کرد: ما منتظر اعلام گزارش نهایی و رسمی پزشکی قانونی هستیم. آنچه که پزشکی قانونی به ما اعلام کرد ظرف دو الی سه هفته آینده گزارش نهایی را به مجلس ارائه خواهد کرد.
محمدحسن آصفری، درباره آخرین وضعیت پیگیری ابعاد فوت مهسا امینی در کمیته حقیقت یاب مجلس، بیان کرد: ما منتظر اعلام گزارش نهایی و رسمی پزشکی قانونی هستیم. آنچه که پزشکی قانونی به ما اعلام کرد ظرف دو الی سه هفته آینده گزارش نهایی را به مجلس ارائه خواهد کرد.
نباید اجازه دهیم مردم را به نظام بدبین کنند و اگر در این مساله قصوری یا تقصیری متوجه کسی باشد، باید شفاف به مردم گفته و از این پس طوری رفتار شود که شاهد چنین مسائلی نباشیم.
نباید اجازه دهیم مردم را به نظام بدبین کنند و اگر در این مسئله قصوری یا تقصیری متوجه کسی باشد، باید به صورت شفاف به مردم گفته شود و از این پس طوری رفتار شود که شاهد چنین مسائلی نباشیم
علیرغم افزایش ۲۰ دلاری طلا پس از گزارش مشاغل ایالات‌متحده، تحلیلگران محتاط هستند و به عوامل منفی کلان و سطوح فنی خطرناک اشاره می‌کنند که می‌تواند فلز گرانبها را در هفته آینده پایین بیاورد. افزایش ارزش دلار آمریکا و افزایش بازدهی، طلا را در اوایل این هفته به زیر ۱۷۰۰ دلار در هر اونس رساند.
به گزارش سازمان هواشناسی تا جمعه وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک در نوار شرقی کشور ادامه دارد و از شنبه تا اواخر هفته آینده در اغلب نقاط کشور هوای گرم و آرام خواهیم داشت.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات علنی هفته آینده خود به بررسی گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران خواهند پرداخت.
گزارش کمیسیون برنامه و بودجه مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص نحوه توزیع اعتبارات در دستورکار هفته آینده مجلس است.
افزایش نرخ تورم در آمریکا، قیمت نفت را در معاملات بازار‌های جهانی کاهش داد، اما با این حال، هر بشکه نفت با قیمت ۱۲۲.۱ دلار فروخته شد.
گزارش کمیسیون قضائی مجلس در موردطرح ممنوعیت خروج مسئولین، حضور وزیر صمت به‌منظور پاسخ‌گویی به یک سوال و گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح اصلاح ماده (۱۰۰) قانون شهرداری‌ها در دستور کار مجلس در هفته آینده قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ