کلید نهایی آزمون کارشناسی‌ارشد رشته‌های علوم‌پزشکی، روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه منتشر می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه خیبر خرم آباد با انتشار خبری اعلام کرد که دور جدید تمرینات این تیم زیر نظر رضا مهاجری فردا کلید می خورد.
پس از انتشار دفترچه سؤالات و کلید نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ بر روی سایت سازمان سنجش، مهلت اعتراض داوطلبان امروز پایان می‌پذیرد.
انتشار کلید نهایی آزمون ارشد گروه پزشکی
باشگاه والنسیا با انتشار بیانیه‌ای به رای صادر شده از سوی کمیته رقابت‌ها علیه این باشگاه اعتراض کرد.
دولت برزیل با انتشار بیانیه‌ای به شدت به اتفاقات رخ داده برای وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، اعتراض کرد.
باشگاه گل‌گهر با انتشار بیانیه‌ای معتقد است رفتار ناظران فدراسیون در مسابقات مختلف به شکل متفاوتی است.
وزیر صمت با ارسال نامه‌ای از دادستان کل کشور خواست، به خبر نادرست واگذاری خودرو به نمایندگان در جریان استیضاح وی که در رسانه‌ها منتشر شده، در اسرع وقت رسیدگی شود.
اطلاعات نوشت: آیا واقعاً گره‌گشایی از غنچه‌ی فروبسته‌ی عیش و زندگی مردم، این اندازه طلسم و پیچیده است که باید خود را برای نهادی دائمی به نام «مذاکرات و رفت و آمدها» تا همیشه‌ی ایام راضی کنیم و بگوییم: «ما خودمان انتخاب کرده‌ایم که این‌گونه زندگی کنیم؟!» دود سفید پایان مرضیّ‌الطّرفین مذاکرات برجامی چه زمانی از سقف زمان و انتظار زبانه خواهد کشید؟
در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی، روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور اطلاعیه ای را به شرح زیر صادر کرد.
محققان دانشگاه فلوریدا، پروتئینی به نام p ۳۲ را کشف کرده اند که نقش کلیدی در فرایند تکثیر HIV در سلول‌های ایمنی بدن انسان ایفا می‌کند؛ این یافته ها، بینش‌های جدیدی را درباره چگونگی تکثیر و انتشار نسخه‌های جدید ویروس، ارائه می‌دهد که در نهایت می‌تواند منجر به درمان HIV و در نتیجه ایدز شود.
موضوع این است که مشخصا فروش اموال و انتشار اوراق نوعی منبع درآمد موقت محسوب می‌شود و نمی‌توان برای هزینه‌های ثابت و پایدار، روی آن‌ها حساب باز کنیم. اما متاسفانه مجلس در دوره‌های مختلف به این نکته توجه نداشته و هر بار به هزینه دولت افزوده است و بودجه‌هایی را به تصویب رسانده که در نهایت به کسری بودجه شدید ختم شده است. زیرا همین فروش اموال انتشار اوراق را به دلیل آسیب‌های جانبی که دارد، نمی‌توان به صورت دائم انجام داد
باشگاه اسپانیول با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد نتیجه دیدار این تیم مقابل بارسلونا باید تغییر کرده و 3-0 به سود این تیم تبدیل شود.
معاون اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: تاکنون 17 بانک و موسسه اعتباری مجوز انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار با نرخ سود 23 درصدی را دریافت کرده‌اند.
در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد هم این اقدام با کلید واژه «سیاه نمایی» در دستور کار قرار گرفت. به عبارت ساده‌تر حالا سیاه نمایی دهه ۸۰ دولت نهم با نام اخباری با آثار «سوء اجتماعی» ظهور و بروز پیدا کرده است
روزنامه گاردین با انتشار یک گزارش احساسی و زیبا، تیم ملی ایران را شایسته پیروزی برابر ولز دانست.
وزارت امور خارجه یمن با انتشار بیانیه ای، اعلامیه جدید شورای امنیت درباره یمن را به شدت محکوم کرد.
ضمن تأکید بر فراهم نمودن زمینه‌های حق اعتراض مسالمت‌آمیز و بدور از هرگونه خشونت در سطح جامعه، انتظار می‌رود برخورد با درایت جامعه پزشکی در حادثه اخیر مورد تقدیر قرار گرفته و در خصوص معدود برخورد‌های صورت گرفته با دانشجویان یا همکاران حوزه سلامت با نهایت رأفت و رحمت اسلامی برخورد شود.
نشریه تلگراف چاپ لندن با انتشار گزارشی خواهان اخراج تیم ملی فوتبال ایران از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شده است.
تعیین حریف تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی فوتسال قهرمانی آسیا به روز پایانی مرحله مقدماتی این رقابت‌ها کشیده شد اما تقابل با ژاپن یا عربستان دور از انتظار نیست.
او پس از کسب مدال نقره با انتشار پستی بابت حمایت مردم از آن‌ها تشکر کرد و گفت: فقط این را می‌دانم که کلید در دست خداست.
پردیس- فرمانده انتظامی پردیس از دستگیری فردی که اقدام به انتشار تصویری با محتوای استعمال مواد مخدر به کودکان در فضای مجازی کرده بود خبر داد.
عرضه اولیه شرکت پویا زرکان آق دره با نماد فزر بعد از گذشته ۵ ماه از آخرین عرضه اولیه چهارشنبه گذشته ۲۰ بهمن در فرابورس انجام شد، اما برخی کارشناسان ابهاماتی را در این زمینه مطرح کردند
معاون دادستان کل کشور، ضمن تقدیر از گروه صنعتی ایران‌خودرو در افزایش تولید خودروی کامل و عرضه به بازار محصولات، از میثاق‌نامه مدیران ارشد این گروه صنعتی برای توقف تولید خودروی کسری‌دار، به‌عنوان یادگار شرایط سخت تحریمی نام برد و گفت: اهتمام مدیرعامل این گروه صنعتی در توقف تولید خودروی کسری‌دار و افزایش عرضه به بازار قابل توجه است.
شیوه انتشار اخبار جعلی در مورد ربایش و انتقال خاوری به ایران این گمانه را تقویت می‌کند که احتمالا این بازی رسانه‌ای از سوی این مفسد فراری و با هدف رد گم کردن کلید خورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ