اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس والیبال ایران نبود مسابقات باکیفیت و بازی‌های تدارکاتی را مهم‌ترین معضل در رده پایه می‌داند و معتقد است لیگ والیبال باید باکیفیت و پویا شود.
رئیس فدراسیون اسکیت توضیحاتی را در خصوص شرایط این رشته ورزشی ارائه کرد.
پیام حیدری بعد از قضاوت یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل، این هفته داوری بازی مهم لیگ یک را عهده‌دار شد.
نخستین جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی در سال 1402 در حالی 26 فروردین برگزار می‌شود که تعیین رشته‌های اعزامی به هانگژو مهم‌ترین دستور جلسه این ستاد خواهد بود.
شکست سنگین اسپانیا و برد کرواسی از مهم‌ترین نتایج بازی‌های دیشب مقدماتی جام ملت‌های اروپا بود.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین و استون‌ویلا، می‌گوید از احتمال تغییر قوانین پنالتی برای جلوگیری از بازی‌های ذهنی دروازه‌بان‌ها مقابل پنالتی‌زن‌های حریف نگران نیست.
پرمدال‌ترین شناگر ایران در جاکارتا یکی از مهم‌ترین اهداف خود را رکوردشکنی در مسابقات قهرمانی کشور و افتخارآفرینی در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین عنوان کرد.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه دیدار تیمش با تاتنهام در لیگ قهرمانان گفت دو دیدار مقابل این تیم انگلیسی مهم‌ترین بازی‌های دوران مربی‌گری او هستند.
تقابل پرسپولیس و سپاهان یکی از مهمترین بازیهای فوتبال ایران در آخرین روزهای سال جاری خورشیدی است.
نتایج به دست آمده در بازی‌های این هفته بوندس‌لیگا باعث شد آینتراخت فرانکفورت به مهم‌ترین رقیب بایرن مونیخ در کورس قهرمانی این لیگ تبدیل شود.
تیم ملی فوتبال ایران در یکی از مهم‌ترین دیدارهای تاریخ خود در بازی سوم مرحله گروهی به مصاف آمریکا می‌رود تا بتواند برای نخستین بار در تاریخ جواز صعود به دور حذفی را کسب کند.
روز هفتم جام جهانی ۲۰۲۲ امروز (شنبه) پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین دیدار، آرژانتین برای بازگشت به جام و مسیر قهرمانی باید از سد مکزیک عبور کند.
شاگردان کی‌روش فردا یکی از حساس‌ترین بازی‌های این چند سال اخیر خود را مقابل ولز برگزار خواهند کرد.
تیم ملی ایران طی بازی‌های خود در دوره‌های مختلف جام جهانی، هفت گل زده در کارنامه خود ثبت کرد که مهم‌ترین و پر امتیاز‌ترین آن جزو عجیب‌ترین‌ها بود
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازی‌های سختی در مرحله مقدماتی جام جهانی داریم اما می‌توانیم شگفتی‌ساز شویم، گفت: صعود به مرحله بعد سخت است اما امکانش وجود دارد.
قزوین – سرمربی سایپا با گلایه از برگزاری بازی‌های بدون تماشاگر در تهران، عواملی همچون وزش باد و چمن خیس را از مهمترین عوامل شکست خود در قزوین برشمرد.
ارلینگ هالند که آمار بی نظیری در مدت اخیر ثبت کرده در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل نتوانست مانع شکست تیمش شود.
ارلینگ هالند که آمار بی نظیری در مدت اخیر ثبت کرده در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل نتوانست مانع شکست تیمش شود.
از هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر امروز ۶ بازی برگزار می‌شود که در یکی از مهم ترین این بازی‌ها استقلال از فولاد پذیرایی می‌کند.
یکی از مهمترین دلایل لغو بازی‌های این هفته لیگ برتر، نگرانی مقامات فوتبال انگلیس و برگزارکنندگان مسابقات از بی احترامی تماشاگران حاضر در ورشگاه‌ها به ملکه بود و اینکه یک دقیقه سکوت با سوت و توهین همراه شود.
دیلی میل ترس مقامات فوتبال انگلیس، از بی احترامی تماشاگران فوتبال به ملکه الیزابت را یکی از مهمترین دلایل لغو بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر عنوان کرد.
دیلی میل ترس مقامات فوتبال انگلیس، از بی احترامی تماشاگران فوتبال به ملکه الیزابت را یکی از مهمترین دلایل لغو بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر عنوان کرد.
قضاوت یکی از مهم ترین بازی‌های هفته چهارم به عهده پیام حیدری بود.
امروز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ