پرسپولیس نمایش متفاوتی نسبت به تمام بازی‌ها مقابل فولاد داشت و در نهایت هم شکست خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ذوب آهن در دومین هفته از رقابت های لیگ برتر باید یکی از سخت ترین جدال هایش را برابر تیم همشهری اش برگزار کند.
مهاجم سی ساله استقلال در هفته اول رقابت های لیگ برتر برای این تیم گلزنی کرد تا تعداد گلهایش با پیراهن آبی را به عدد 29 برساند.
مربی هوادار معتقد است اگر برای رتبه‌های مختلف پاداش در نظر بگیرند،رقابت در میانه جدول هم تا هفته آخر ادامه خواهد داشت.
هفته سی‌وسوم لیگ یک فوتبال ایران به صورت همزمان با برگزاری هفت دیدار پیگیری شد که همه تیم‌های مدعی صعود پیروز شدند تا کار رقابت برای لیگ برتری شدن به هفته آخر کشیده شود.
سخنگوی شورای رقابت با بیان اینکه قطعا قیمت خودرو تا ۲ الی ۳ ماه آینده تغییر می کند، گفت: هفته آینده با مدیران مونتاژکاران جلسه داریم تا اعتراضات آنها در مورد قیمت خودروها را بررسی کنیم.
به جز ناپولی که عنوان قهرمانی سری آ را در دست گرفته است در سایر لیگها رقابت برای عنوان قهرمانی ادامه دارد و شاید تا روز آخر طول بکشد
حساسیت رقابت های فوتبال باشگاهی کشور به اوج خود رسیده است تا تیم ها در سه هفته مانده به پایان بازی ها منتظر کوچکترین لغزش همسایگان خود در جدول باشند.
دروازه بان پیشین تیم ملی ایران با انتقاد از داوران بازی های سپاهان در هفته های اخیر گفت: رقابت قهرمانی تا هفته پایانی لیگ برتر ادامه دارد اما معتقدم حق سپاهان جام قهرمانی است.
مسابقات هفته سی‌ام لیگ دسته اول روز آینده (شنبه دوم اردیبهشت‌ماه) با برگزاری 7 مسابقه تقریبا به طور همزمان در شهرهای مختلف کشور آغاز خواهد شد.
تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر برابر مس رفسنجان به پیروزی رسید تا رقابت برای قهرمانی لیگ داغتر بشود
در فاصله چهار هفته تا پایان رقابت‌های لیگ حرفه‌ای امارات، رقابت آقای گلی بین لابا کوجو و علی مبخوت به اوج خود رسید.
در فاصله چهار هفته تا پایان رقابت‌های لیگ حرفه‌ای امارات، رقابت آقای گلی بین لابا کوجو و علی مبخوت به اوج خود رسید.
دانیل مدودف که این هفته در مسابقات مسترز رولکس مونته‌کارلو در زمین خاکی رقابت می‌کند، آماده است تا بازی خود را برای نوسان چنین زمینی تطبیق دهد.
سپاهان، استقلال و پرسپولیس، سه تیمی که در کورس قهرمانی هستند، بازی های خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند تا رقابت بین تیم های مدعی قهرمانی در هفته های پایانی جذاب دنبال شود.
این رقابت جذاب برای قهرمانی هیچ گاه از ذهن طرفداران فوتبال پاک نمی‌شود. جدالی تنگاتنگ برای جامی که با این روند، برنده‌اش در روز آخر مشخص خواهد شد.
تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند هفته بیستم لیگ برتر فوتسال را با پیروزی پشت سر گذاشتند تا رقابت برای قهرمانی همچنان ادامه داشته باشد.
ایمان به یک استراتژی به پرسپولیس کمک کرد تا جشنواره گل خود را در آخرین هفته دور رفت رقابت های لیگ برتر رقم بزند.
تا پایان رقابت های هفته اول و دوم از مرحله دوم لیگ دسته یک بانوان (جام کوثر)، تیم بیمه تجارت نو صدرنشین جدول رده بندی شد.
هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال که رقابت نزدیک چهار تیم برای قرار گرفتن در صدر جدول بود با یکه تازی سرخپوشان همراه شد تا این تیم خیلی زود صدرنشینی را از استقلال پس بگیرد.
داود نوشی صوفیانی گلر با تجربه مس‌رفسنجان سومین کلین شیت فصل را در سومین حضور خود تا پایان هفته چهاردهم ثبت کرد.
رقابت های باشگاهی بسکتبال در حالی از فردا وارد هفته پانزدهم می شود که تا پایان سال تحت تاثیر لیگ وابا و برنامه‌های این رقابت‌ها، با جابه جایی های اجباری مواجه خواهد بود.
رقابت های باشگاهی بسکتبال در حالی از فردا وارد هفته پانزدهم می شود که تا پایان سال تحت تاثیر لیگ وابا و برنامه‌های این رقابت‌ها، با جابه جایی های اجباری مواجه خواهد بود.
آبی پوشان تهرانی که در هفته های اخیر رقابت نزدیکی با رقیب سنتی خود داشتند در هفته دهم با توقف برابر آلومینیوم نتوانستند جا پای این تیم بگذارند تا کمی از صدر جدول فاصله بگیرند.
استقلال و سپاهان برگزار کننده مهمترین دیدار هفته نخست از فصل جدید رقابت های لیگ برتر هستند تا یک بار دیگر هیجان به میان فوتبالدوستان بازگردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ