امروز دهم مهر ماه، صد و چهلمین سالروز تولد اشرف‌الملوک فخرالدوله از سرشناس‌ترین دختران مظفرالدین شاه در سال ۱۲۶۲ است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پائولو دیبالا از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو تمجید کرد و گفت که هیچکس نمی‌تواند کاری را که آنها در فوتبال انجام داده‌اند تکرار کند.
تن صدا و لحن صحبت شما می‌تواند تاثیر به سزایی بر روی دیگران بگذارد. از زبان تحریک آمیز استفاده نکنید: اغراق، اتهام زنی، عیب یابی، کلماتی مانند «هرگز» یا «همیشه»، توهین، فحش دادن، تهدید‌های هشدار دهنده
سهیل مهدی از جرایم سنگین برای تیم‌هایی که از حضور در زمین مسابقه انصراف بدهند خبر داد.
رهبر انقلاب خطاب به ناوگروه ۸۶ ارتش گفت: یک مجموعه ۳۵۰ نفری با یک فرمانده مجرب و کاردان، بتوانند ۶۵ هزار کیلومتر را طی کنند و نزدیک ۸ ماه روی آب بماند این‌ها کارهای بزرگی است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار فرمانده، کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش فرمودند: کاری که شما انجام دادید یک افتخار بزرگ بود.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کاری نکردم که بخواهد در فصل پیش رو فشاری روی من باشد.
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: استقلال و پرسپولیس بر سر دو راهی در مورد حامی قرار گرفته‌اند.
سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران می‌گوید برای موفقیت در جام جهانی حمایت فدراسیون را نیاز دارد.
گئورگی گولسیانی در مورد تماشاگرانی که از لیزر استفاده می‌کردند در اینستاگرام خود جملات جالبی را نوشت و خطاب به آنها گفت: خوش‌به‌حال شما که تنبیه‌تان دست من نیست!
این نخستین سالی است که ساپینتو در ایران مربیگری می‌کند و طبیعتا نیاز به زمان داشت تا فوتبال ما و استقلال را بشناسد. خوشحالم که در استقلال با این مربی کار می‌کنم.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، بعد از غلبه بر سمپدوریا عملکرد شاگردانش بعد از کسر 15 امتیاز را ستود.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، تاکید کرد که تیمش پتانسیل فتح سه‌گانه در فصل جاری را دارد.
حضور کریستیانو رونالدو در النصر باعث شده است تا بلیت‌های دیدار با این تیم خیلی زود تمام شود و همه باشگاه‌ها از حضور این بازیکن پرتغالی در النصر سود ببرند.
فدراسیون فوتبال کشورمان در سال ۸۹ دستور العمل جدیدی را صادر کرد که طبق قانون دایی نمی‌توانست در لیگ برتر مربیگری کند.
تعویض احمد گوهری برابر ون پارس در ضربات پنالتی هرچند با صعود پرسپولیس همراه بود اما در چهره او غم بزرگی را می‌شد بابت این تصمیم احساس کرد.
سرمربی استقلال خوزستان در آستانه دیدار مقابل پیکان از انگیزه شاگردانش برای نمایشی موفق در این جدال خبر داد.
کاری نکنیذ فقرا بریزند کاسه و کوزه همه را جمع کنند
داستان یحیی و جاه‌طلبی مجریان جوان تلویزیون خبرساز شده است
مربی تیم فوتبال پیکان نسبت به شیوه بازی بازیکنان تراکتور انتقاد شدیدی داشت.
پیشکسوت کشتی ایران می‌گوید: در گذشته آمریکا در همه وزن‌ها رقیب ایران نبوده، ولی امروز می‌بینیم که آمریکایی‌ها در همه وزن‌ها با ایرانی‌ها کل کل دارند.
دایی و علی کریمی با وجود آنکه دو چهره تأثیرگذار و پرهوادار در فوتبال ایران بوده‌اند، هیچ‌وقت نتوانستند برای همیشه اختلافی را که بینشان وجود داشت، نادیده بگیرند. آن‌ها به مرور زمان این اختلاف را کم‌رنگ کردند، ولی آشتی‌کنانی در کار نبوده است. این موضوع، ولی به لطف جبهه اصولگرایان، رسانه‌ها و روزنامه‌های نزدیک به این جریان به تازگی رقم خورده و علی دایی و علی کریمی بعد از سال‌ها بالاخره با یکدیگر آشتی کرده‌اند!
سلامتی بدن ما بیش از هر چیز وابسته به سبکی زندگی‌مان است و سبک تغذیه یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی است. ما باید نظم و زمان‌بندی را در مورد عادات غذایی خود رعایت کنیم. هضم نامناسب می‌تواند منجر به انبوهی از مشکلات سلامتی شود؛ به همین دلیل است که دانستن اینکه چه چیزی باید بخورد و چقدر باید خورد مهم است.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران، نسبت به همشهری بودن داور مسابقه تیمش با نفت مسجد سلیمان وسرمربی این تیم جنوبی واکنش خاصی نشان داد وگفت: مرتضی منصوریان جزو داوران با اعتبار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ