تعویض احمد گوهری برابر ون پارس در ضربات پنالتی هرچند با صعود پرسپولیس همراه بود اما در چهره او غم بزرگی را می‌شد بابت این تصمیم احساس کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوه محمدعلی کلی در مصاحبه‌ای گفت: نیازی نیست کاری را که او انجام داده است را دوباره تکرار کنم و برای اعتبار گرفتن نام خانوادگی کاری انجام دهم. احساس می‌کنم خود نام خانوادگی، توجه را به خود جلب می‌کند. من اینجا هستم تا نصیحت او را به کار گیرم، فروتن بمانم و بر پیروزی تمرکز کنم.
گربه‌ها اغلب به عنوان موجودات حمایتی شناخته نمی‌شوند و معمولا هر کاری را که دل‌شان بخواهند انجام می‌دهند.
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه پیشین ایران در سخنرانی در خانه اندیشمندان علوم انسانی گفت: ما خیال می‌کنیم که روسیه رفیق استراتژیک ماست، اما این استراتژیک با استراتژیکی که ما فکر می‌کنیم فرق می‌کند! شما اگر دنبال اتحاد دائمی باشید اشتباه کردید و در چاله می‌افتید. ضد آمریکایی بودن خوب است، ولی نه اینکه تبدیل شود به هدف اول منافع ملی ما. چین به روسیه اسلحه نمی‌دهد، چون اتحادی وجود ندارد. این ما هستیم که می دویم زیر سنگ تا سنگ بخورد به سرمان! چین چنین کاری نمی‌کند چون تصور صحیح دارد، ادراک درست دارد. اصلا بد و خوب نداریم در دنیا. من اصلا ضد روس نیستم، ۲۸ سفر به روسیه داشتم در زمان وزارتم. معتقدم ضد روس بودن برای ایران خطرناک است، همان طور که ضد آمریکا بودن برای ایران خطرناک است. منبع: جماران
نوید گفت: چی بگم آقا برو از یگانه بپرس تا بهت بگه چه کارا می‌کنه که منو خسته کرده. برو ازش بپرس چرا آن‌قدر بچه‌بازی از خودش درمیاره. آخه کسی که ازدواج کرده باید عروسک‌بازی کنه؟ باید بره شهربازی؟ باید با بچه‌ها خاله‌بازی کنه؟ من ازدواج کردم به این فکر که زندگی خوبی داشته باشم از سر کار میام همسرم همه چیزش آماده باشه؛ اما الان برعکس شده من همه کارا رو می‌کنم!
ورزشکار مشهور اوکراینی از عدم پذیرش ورزشکاران روسیه و بلاروس در المپیک 2024 پاریس صحبت کرد.
کاری که با آقای میرسلیم در حال عبادت و زیارت شده با هیچ منطقی قابل توجیه نیست، جز با همان منطق توجیه هدف با وسیله نامشروع! البته اگر فرض ما درست باشد که هدف مشروع و مقدس است. به واقع ما با کدام متر اندازه‌گیری می‌کنیم که در ابراز مخالفت با افراد از هر وسیله‌ای استفاده می‌کنیم؟ نقد باید منصفانه باشد و البته در صورت لزوم گزنده، اما کاری که در جامعه مدعی دیانت و اخلاق ما جریان دارد نه با مفهوم نقد سازگار است و نه با معنی انصاف!
اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد در نشست خبری قبل از بازی با وستهم گفت، یونایتد هرچه در توان دارد می‌گذارد تا سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد را بگیرد.
باشگاه پرسپولیس طی تفاهم نامه ای تمام مالیات باقیمانده از قرارداد کاری سرمربی پیشین خود را تا پایان بهار ۱۴۰۲ پرداخت می کند.
این نخستین سالی است که ساپینتو در ایران مربیگری می‌کند و طبیعتا نیاز به زمان داشت تا فوتبال ما و استقلال را بشناسد. خوشحالم که در استقلال با این مربی کار می‌کنم.
تحقیقات نشان می‌دهد که ورزش هوازی با شدت متوسط تا زیاد ممکن است به افزایش سطح هورمون تیروئید شما کمک کند. به نوبه خود، این ممکن است به سرعت بخشیدن به متابولیسم شما کمک کند. افراد مبتلا به کم کاری تیروئید نیز ممکن است از افزایش مصرف پروتئین سود ببرند. تحقیقات نشان می‌دهد که رژیم‌های پروتئینی بالاتر به افزایش سرعت متابولیسم شما کمک می‌کند.
مربی الاهلی در نشست خبری بازی با رئال گفت که با وجود سرعتی بودن وینیسیوس، هر کاری برای مهار او انجام خواهند داد.
جورج هیوارد، کارمند سابق فیسبوک، مدعی شده که فیسبوک و پیام‌رسان آن توانایی تخلیه عمدی باتری گوشی‌های هوشمند کاربران خود را دارند. این فرآیند که به آن «تست منفی» گفته می‌شود، شرکت‌های فناوری را قادر می‌سازد تا به طور مخفیانه باتری‌های تلفن کاربر را خالی کنند تا ویژگی‌های یک برنامه را آزمایش کنند.
استیون جرارد، اسطوره لیورپول، می‌گوید برای انتقال جود بلینگام به مرسی‌ساید دست به هر کاری خواهد زد تا او را به لیورپولی شدن راضی کند.
ملی پوش ایرانی پورتو تاکید کرد با وجود اینکه هت‌تریک کار سختی است ولی تلاش می کند تا این کار را بیشتر انجام دهد.
زارع‌پور گفت: «در حال انجام یک کار ویژه هستیم و من فکر می‌کنم انشاالله تا دهه فجر به نتیجه برسد و آن این است که پیام‌رسان‌های داخلی به یکدیگر متصل خواهند شد.»
«در مجموع این‌ها را گفتم تا بگویم که ما تا پیش از دوماه اخیر در حوزه اشتغال با مشکلات بسیار زیادی مواجه بودیم و عملاً حالا این اتفاقات اخیر و فیلترینگ شرایط را به مراتب بدتر کرده است. البته من معتقدم که این عدد ۱۰ میلیون درست نیست. زیرا ما به طور کلی ۲۳ تا ۲۴ میلیون شاغل داریم و این عدد غیرممکن است که درست باشد، اما فکر می‌کنم درست این است که بگوییم فیلترینگ روی شرایط کاری حدود ۱۰ میلیون نفر تاثیر منفی خواهد گذاشت که با توجه رکود تورمی که در کشور حاکم است، باید آن را یک زنگ خطر تلقی کرد.»
سیدحسین حسین مدعی است تمام تمرکز و تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند نظر کادرفنی تیم ملی را برای همراهی ایران در جام جهانی جلب کند.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید نظم تیمی حاکم در تیم ملی هیچ تفاوتی با نخستین روز حضورش در تیم ملی در مقطع اول سرمربیگری کی‌روش ندارد.
مالک تیم فوتبال خیبرخرم آباد تاکید دارد که به هیچ وجه تا لیگ برتری شدن این تیم پشت فراز کمالوند را خالی نخواهد کرد.
مدیرعامل استقلال فردا به جزیره کیش سفر می‌کند تا در جلسه خصوصی سازی حضور یابد.
درگذشت ایشان، داغی بر دل‌های ما گذاشت و از ساعات اول اطلاع نمایندگان از وقوع حادثه، ارکان نظارتی مجلس با حساسیت تمام، فرایند رسیدگی این حادثه را در دستور کار خود قرار دادند. اینجانب مجددا تاکید می‌کنم که رسیدگی دقیق و اطلاع‌رسانی تمامی ابعاد پرونده درگذشت ایشان، ضروری است
ترامپ در اولین حضور علنی خود پس از حمله ۱۷ مرداد با بیان اینکه این جست وجو یک "نقض عدالت" است، هشدار داد که این مسئله "واکنشی را به همراه خواهد داشت که مانند آن را هیچ کس ندیده است. "
زاوه با اشاره به اینکه دولت هر کاری می‌کند تا زیر بار اشتباه خود نرود، اظهار داشت: در حالی که دولت چند سال گذشته مدام بر روی قیمت گذاری در خودرو اصرار می‌ورزید، این موضوع نتیجه‌ای جزء نارضایتی تمامی ذینفعان از این وضعیت نداشته است، به طوریکه از یک طرف شاهد هستیم دولت با فشار بر روی خودروسازان موجبات تولید همراه با زیان محصولات دو خودروساز بزرگ را رقم زده، آن‌ها نیز در چنین وضعیتی با زیان انباشته بسیار وحشتناکی روبرو هستند که در نهایت هزینه این موضوع را نیز مردم باید بپردازند.
اختلال‌های اخیر در شبکه اینترنت با واکنش توأم با نگرانی بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است. آن‌ها معتقدند که با اجرای این طرح دسترسی آن‌ها به شبکه آزاد جهانی محدود خواهد شد. در مقابل، دولت تأکید دارد که هدف اصلی از اجرای این طرح «صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی» است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ