قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران، نسبت به همشهری بودن داور مسابقه تیمش با نفت مسجد سلیمان وسرمربی این تیم جنوبی واکنش خاصی نشان داد وگفت: مرتضی منصوریان جزو داوران با اعتبار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پائولو دیبالا از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو تمجید کرد و گفت که هیچکس نمی‌تواند کاری را که آنها در فوتبال انجام داده‌اند تکرار کند.
تن صدا و لحن صحبت شما می‌تواند تاثیر به سزایی بر روی دیگران بگذارد. از زبان تحریک آمیز استفاده نکنید: اغراق، اتهام زنی، عیب یابی، کلماتی مانند «هرگز» یا «همیشه»، توهین، فحش دادن، تهدید‌های هشدار دهنده
سهیل مهدی از جرایم سنگین برای تیم‌هایی که از حضور در زمین مسابقه انصراف بدهند خبر داد.
توئیتر محل نبرد دو‌ تیم همشهری و رقبای اصلی عربستان شده است، النصر و الهلال که در دیدار فینال جام باشگاه‌های عرب به مصاف هم رفتند و پیروزی از آن النصر بود.
همشهری نوشت: یکی از حوزه‌های اقتداری کشور، قدرت اطلاعاتی و امنیتی ایران است. دستگیری افراد دوتابعیتی توسط دستگاه امنیتی، مانور عظمت امنیتی ایران بود و همین، دشمن را مجبور به آزاد کردن اموال بلوکه شده ایران می‌کند.
رهبر انقلاب خطاب به ناوگروه ۸۶ ارتش گفت: یک مجموعه ۳۵۰ نفری با یک فرمانده مجرب و کاردان، بتوانند ۶۵ هزار کیلومتر را طی کنند و نزدیک ۸ ماه روی آب بماند این‌ها کارهای بزرگی است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار فرمانده، کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش فرمودند: کاری که شما انجام دادید یک افتخار بزرگ بود.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کاری نکردم که بخواهد در فصل پیش رو فشاری روی من باشد.
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: استقلال و پرسپولیس بر سر دو راهی در مورد حامی قرار گرفته‌اند.
لابه‌لای همه این گفتگو‌ها یک روایت تلخ وجود دارد و آن‌هم سوءظن عمیق به نظام تصمیم‌گیری است؛ اینکه مسئولان این موضوع را به هم حواله می‌دهند و این تشتت آرا باعث شده است موضوع با جدیت دنبال نشود.
طیفی از نمایندگان مجلس براین اعتقادند که لایحه از بازدارندگی کافی برخوردار نیست و گشت‌های پلیس، مانند آنچه در روز‌های اخیر ازسوی پلیس درحال اجراست، باید برقرار باشد تا ضمانت اجرایی کافی برای اجرای قانون حجاب و عفاف وجود داشته باشد. این طیف معتقدند پلیس باید برای برخورد با هنجارشکنان از یگان‌های مخصوص و آموزش‌دیده استفاده کند و اگر «تذکر» در اصلاح رفتار هنجارشکنان مؤثر نبود، فرد متخلف برای برخورد قانونی مناسب، به دستگاه قضایی معرفی شود.
سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران می‌گوید برای موفقیت در جام جهانی حمایت فدراسیون را نیاز دارد.
▫️اگر می‌خواهید میزان کالری دریافتی بدنتان را برای کاهش وزن کنترل کنید، بهتر است بدانید یک کف دست از نان مورد نظرتان چند کالری دارد زیرا انتخاب اول شما در کنار بسیاری از غذاها نان است./ همشهری
گزارش همشهری در حمایت از سردار رادان و کم کاری دیگر نهادهاست.
گئورگی گولسیانی در مورد تماشاگرانی که از لیزر استفاده می‌کردند در اینستاگرام خود جملات جالبی را نوشت و خطاب به آنها گفت: خوش‌به‌حال شما که تنبیه‌تان دست من نیست!
این نخستین سالی است که ساپینتو در ایران مربیگری می‌کند و طبیعتا نیاز به زمان داشت تا فوتبال ما و استقلال را بشناسد. خوشحالم که در استقلال با این مربی کار می‌کنم.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، بعد از غلبه بر سمپدوریا عملکرد شاگردانش بعد از کسر 15 امتیاز را ستود.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، تاکید کرد که تیمش پتانسیل فتح سه‌گانه در فصل جاری را دارد.
روزنامه همشهری به نقل از یکی از دانش‌آموزان مسموم شده مدرسه در بلوار فردوس نوشته است: خودم با چشم دیدم چیزی از پنجره به داخل کلاس انداختند. کلاس ما مشرف به حیاط است و قطعا کسی که این کار را کرده در حیاط مدرسه بوده است.
حضور کریستیانو رونالدو در النصر باعث شده است تا بلیت‌های دیدار با این تیم خیلی زود تمام شود و همه باشگاه‌ها از حضور این بازیکن پرتغالی در النصر سود ببرند.
درحالی‌که ۲ هفته از مجازی‌شدن مـــدارس و دانشگاه‌های برخی شهر‌های کشور می‌گذرد، تجربه کاربران حاکی از اختلالات شدید در اینترنت حتی در پلتفرم‌های داخلی است. بیش از ۳ ماه است که اینترنت کشور با اختلالات کم‌سابقه و گسترده، زندگی تقریبا همه مردم را تحت‌الشعاع قرار داده است. این اختلالات و محدودیت‌ها اگرچه پیش از این هم دیده می‌شد، اما مطرح‌کردن امنیتی‌بودن فضای کشور از سوی مقام‌های ارشد وزارت ارتباطات، به‌عنوان علت اختلالات اخیر عنوان شده است.
از بهار ۹۰ که کی‌روش وارد فوتبال ایران شد و کارش را به‌صورت رسمی آغاز کرد، نوروز‌های زیادی را با او گذرانده‌ایم، اما خبری از «روز نو» نبوده است.
سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید تاکنون به اهدافی که داشته دست یافته و از این پس با قدرت بیشتری به کارش ادامه می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ