داستان یحیی و جاه‌طلبی مجریان جوان تلویزیون خبرساز شده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاید هم در سطح کلی، پذیرش این حجم از پیشرفت در فوتبال عربستان که روزگاری حرفی برای گفتن در آسیا هم نداشت، چه برسد به اینکه بخواهد در دنیا معتبر شود، برای تلویزیون و سیاست‌گذارن حاکم بر این سازمان دشوار باشد.
۵ بازی فوتبال در دستور کار تلویزیون برای پخش زنده قرار گرفته است.
سرمربی آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد اقدام داور در اعلام نکردن آفساید هنگام گل پرسپولیس عامدانه نبوده باشد.
مصطفایی از ساکنان سابق اشرف گفت: کار ما در کمپ فعالیت اینترنتی با اکانت های فیک برای تحریک کردن جوانان ایران بر علیه جمهوری اسلامی و تحریک برای آتش زدن بانک ها و مراکز دولتی بود.
به نظرمی‌رسد با توجه به روند رو به افزایش افتخارآفرینی و مدال‌آوری زنان ورزشکار ایرانی در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی، دفتر شعر و موسیقی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران باید متناسب با موفقیت و مدال‌آوری‌های بانوان ورزشکار ایرانی نیز قطعه موسیقی و سرود قهرمانی با شعر متناسب تولید کند
محمد مهاجری نوشت: تا اینجای کار، نه فقط غنی‌نژاد که لیبرالیسم هم قسر در رفته. او شانس بزرگی یافته که طرف‌هایش بازی ساده او را پیش‌بینی نکرده بودند و درعین حال، او دست طرف مقابل را خوانده و با علم کافی وارد بازی شده است. با این حال به نظر می‌آید متفکرانی هم در کشور ما و هم در غرب وجود دارند که لیبرالیسم اقتصادی و سیاسی مورد قبول غنی‌نژاد را به چالش کشیده‌اند
مهران غفوریان، بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون می‌گوید از این‌که دخترش هم پرسپولیسی شده خیلی خوشحال است!
امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس با شش جام قهرمانی در برنامه فوتبال برتر حضور یافته است.
مجتبی پوربخش می‌گوید سرمربی تیم پرسپولیس اولین کسی است که حالش را جویا شده است.
جبلی گفت: ما از همه افرادی که با عشق و علاقه به مردم و کشور کار می‌کنند و با انگیزه مناسب برای کار در رسانه ملی آماده باشند، استقبال می‌کنیم. این‌که بعضی از افراد به هر دلیلی تمایل به این کار ندارند ما اصرار و اجباری نداریم و قطعاً به دنبال ظرفیت‌های جدید و توانمندی‌های دیگری هستیم و خواهیم بود که بتوانیم از آن‌ها برای تولید محتوای فاخر و جذاب برای جامعه استفاده کنیم.
۵ سال از شاهکاری که تلویزیون درباره باشگاه رم رقم زد می‌گذرد.
یک اتفاق عجیب باعث شد تا خبر انتقال مدافع استقلالی در رسانه‌ها منتشر شود.
مجتبی پوربخش مجری ممنوع‌الکار تلویزیون روایت جالبی از علی دایی دارد.
نماینده مجلس در انتقادی کنایه‌آمیز روی آنتن تلویزیون گفت: سازمان برنامه تنها کاری که نمی‌کند برنامه‌ریزی است!
خواهرزاده کارگردان تلویزیون پس از آنکه برای دریافت بدهی خود به محل قرار با شریک کاری خود رفت، به‌طرز فجیعی به قتل رسید و جسد وی سوزانده شد.
صداوسیما جز توییت فاجعه یک خبرنگارش که جمله رهبر انقلاب خطاب به دشمنان را برای آن فوتبالیست به کار برد چه اقدامی انجام داد؟
صداوسیما جز توییت فاجعه یک خبرنگارش که جمله رهبر انقلاب خطاب به دشمنان را برای آن فوتبالیست به ‌کار برد چه اقدامی انجام داد؟
علی تیموری گفت: به نظره من شروع بازیگری کاری دشوار است برای یک علاقه‌مند، چرا که بازیگری امروزه حرفه شلوغ و شاید زیاده از حد پر ازدحامی است و رقابت در آن در بدست آوردن یک نقش، هر چند کوتاه، ولی بسیار شدید است وجود خیلی عظیمی از بازیگران با تجربه باعث شده است که این موضوع تشدید بشود و اینکه هوش و خلاقیت (بازیگر باید فرد باهوشی باشد تا بتواند سریعا با روند فیلم آشنا و متن محتوا فیلمنامه را حفظ کند. همچنین در بسیاری موارد که پیش می‌آید باید از خلاقیت دانش بداهه خود در ایفای نقش بهتر بهره بگیرد.)
مصاحبه هانسی فلیک با باستین شواین‌اشتایگر در تلویزیون ARD آلمان که با بحث این دو همراه بود جنجالی شده است.
«قرآن می‌فرماید: یُؤْمِنُونَ بِالْجِبْتِ وَ الطَّاغُوتِ... ِ. جبت اینجا Egypt همان فرهنگ مصر است.» اگر کسی آیات قرآن را برایتان اینگونه تفسیر کند؛ حتما به عقل خودتان یا گوینده شک می‌کنید. اما این تفسیر شامگاه ۱۷ مهرماه خیلی جدی از تریبون رسانه ملی اعلام شده است.
۲ بازی در دستور کار تلویزیون برای پخش زنده قرار گرفته است.
مناظره «مسئله گشت ارشاد» برنامه شیوه با حضور سعید شریعتی و جلیل محبی در شبکه چهار برگزار شد. سعید شریعتی در این برنامه گفت: حکومت مطلقه به خودش اجازه می‌دهد سبک زندگی واحد را به مردم تحمیل کند. حتی اتاق خواب مردم را هم حیطه خود می‌دانند. جلیل محبی نیز اظهار کرد: آمریکا هر جا به نتیجه برسد کاری درست است بسیار بدتر از ما عمل می‌کند. می‌گویید جمهوری اسلامی به اتاق خواب مردم کار دارد. دوستان خود شما در مورد این مساله قانون تصویب کردند.
صداوسیما برای پرداخت نکردن حق پخش تلویزیونی بازی‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر دست به هر کاری زده است. اما تعرفه فعلی این سازمان نشان می‌دهد که اگر فوتبال پخش نشود این دستگاه عریض و طویل حکومتی ورشکسته خواهد شد! به آماری که فرهیختگان منتشر کرده، دقت کنید. تلویزیون از راه پخش فوتبال درآمدی فوق نجومی دارد
گزارش سال ۱۴۰۰ «دیوار» منتشر شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ