سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی ناظران و داوران دور رفت مرحله نخست پلی‌آف و پلی‌اوت لیگ برتر مردان را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس برای اینکه بتواند روند صعودی را حفظ کند نیاز به حجم و ارزش معاملات بالا دارد.
میلاد تقوی، دبیر کل فدراسیون والیبال در گفت و گو با ورزش سه درباره جلسه مهم روز شنبه توضیح داد.
نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال برای بررسی عملکرد تیم‌های ملی مردان در لیگ ملت‌ها 2023 و تیم ملی جوانان در قهرمانی جهان 2023 روز شنبه برگزار می‌شود.
دبیر کل حزب الله لبنان در حالی روز چهارشنبه هفته جاری سخنرانی خواهد کرد که تل آویو مدعی شده است که حتی به قیمت جنگ با حزب الله چادرهای برپا شده از سوی مقاومت اسلامی لبنان را جمع خواهد کرد.
نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس با هیجان زیادی دنبال می‌شود و همه در انتظار رونمایی از اولین خرید هستند.
سفارت آمریکا در شهر آنکارا پس از گذشت 85 روز از انجام امور اداری ویزا، سرانجام برای روز جمعه نهم تیرماه وقت صدور ویزای تیم ملی والیبال ایران را داد.
اینکه چرا پس از توافق نهایی و سیاسی دو کشور در این زمینه که حتی به صورت مکتوب درآمده، مهدی تاج دوباره از امضای تفاهم‌نامه جدید با عربستانی‌ها صحبت کرده، کمی عجیب است، ولی به هر روی چنین موضوعی پایانی خواهد بود بر قریب به سه هزار روز جنجالی که عده‌ای در تهران راه انداخته و روابط سیاسی- ورزشی دو کشور را به خطر انداختند
فردا وضعیت سرپرست تیم کلی والیبال ایران مشخص خواهد شد.
امروز دوشنبه یک خرداد ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
بورس امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند.
مجمع باشگاه استقلال به احتمال فراوان روز چهارشنبه یا پنجشنبه هفته آینده تشکیل جلسه خواهد داد.
آنچه مسلم است این است که شانس از سرگیری روند انتقال و گفتگو برای بازگرداندن حکومت مدنی و دموکراتیک در سودان بسیار دور به نظر می رسد، و این امر خشم سودانی ها را برمی انگیزد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای زمان برگزاری دیدار نهایی لیگ برتر زنان را ساعت 14 روز جمعه 21 بهمن‌ماه اعلام کرد.
دارچین یکی از خوشمزه‌ترین و سالم‌ترین ادویه‌های روی کره زمین است و فواید بسیاری دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.
امروز مطالبی همچون آخرین نرخ دلار توافقی در تابلوی صرافی ها، چرا قیمت‌ها ریزشی شدند؟، خبری مهم برای سهامداران ذوب، مجمع فسپا ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟، آخرین سیگنال‌ها برای بورس فردا، کدام شرکت‌ها افزایش سرمایه دارند؟، مزیت صندوق درآمد ثابت افران نسبت به سپرده بانکی چیست؟، خرید ربع سکه در بورس کالا | چه کسانی می‌توانند ربع سکه بخرند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
تیم فوتبال هوادار تهران به پیروزی ارزشمندی در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر رسید.
سرمربی تیم ملی تا اعصر امروز فرصت دارد تا تک جای خالی باقی‌مانده در لیست نفرات خود را با اسم مورد نظرش پر کند.
امروز یکشنبه اول آبان ۱۴۰۱ در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که ده اتفاق مهم می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، بهای بیت کوین به یک میلیون دلار می‌رسد؟، بیشترین حجم معاملات بازار از آن این نماد، کدام بازار سود بیشتری داده است؟، ارزش شرکت‌های سهام عدالت چقدر است؟، جزییات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی و فرابورسی، خبری مهم برای سهامداران ذوب، تحلیل وتوس | سیگنال صعود صادر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
ریکاردو ساپینتو و علی فتح الله در اولین روز نشست بر سر ادامه همکاری با هم به توافق رسیدند.
هفته سوم لیگ برتر مردان روز چهارشنبه 20 مهرماه با هفت دیدار پیگیری خواهد شد.
گلر سابق پرسپولیسی‌ها استاد درخشش در دربی‌ها بود.
تیم ملی والیبال ایران روز گذشته در سه ست متوالی برابر اسلوونی شکست خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ