سرمربی تراکتور تیمش را آماده حساس ترین بازی هفته هفتم لیگ برتر می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیگ برتر برای نساجی سخت شروع شد هرچند با یک ضربه سر در آخرین دقایق توانست شکست خانگی را تبدیل به مساوی کند.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران یک روز قیل از شروع مرحله پلی‌آف در سالن اصلی مسابقات به تمرین توپی پرداخت.
سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و تراکتور تاکنون حاضر به همکاری با مدیران فدراسیون فوتبال در خصوص تیم امید نشده اند.
آپوئل نیکوزیا قبرس در دومین بازی دوستانه خود از سد حریف بلغاری گذشت.
یحیی توره در توییتی از آغاز دوران مربیگری خود با شروع کار در باشگاه استاندارد لیژ خبر داد.
اگر مبتدی هستید یکی از بهترین راه‌ها برای شروع یک روتین دویدن و رسیدن به استقامت این است که از دوی آهسته شروع کنید. یعنی با پیاده‌روی تند شروع کنید و وقتی احساس کردید بدنتان گرم شد (معمولاً بعد از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بدن گرم می‌شود)، سعی کنید آهسته با سرعتی که اذیت نشوید و فقط کمی برایتان سخت باشد بدوید.
پنج ملی‌پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به فینال سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند تا تیم ملی کشتی فرنگی ایران در آستانه کسب پنج مدال طلا قرار بگیرد.
پنج ملی پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند. از این ملی پوشان چهار نفر به دیدار فینال صعود کردند.
پنج ملی پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند. از این ملی پوشان سه نفر به دیدار فینال صعود کردند.
چهار ملی پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند. از میان این فرنگی کاران پویا دادمرز به فینال صعود کرد.
مس کرمان که سال گذشته به طلسم دوری از لیگ برتر پس از هشت سال پایان داد، هدف خود را در سال جدید بر بقا در لیگ برتر قرار داده است.
هوادار با ترکیبی از بازیکنانی که برابر مس رفسنجان از ابتدا به میدان نرفته بودند، برابر حریف لیگ سه‌ای خود به پیروزی رسید.
ابتکار گفت: خیلی سخت است صحبت‌کردن از اتفاقات ۹۸ چراکه بخشی آغازگر این کار بودند و از درون این اتفاقات شروع شد. آنجا هم دردناک بود. بحث تیر بر روی مردم هیچ جا مورد تایید نیست اما مدیریت یک مساله مثل این ماجرا در دولتی که همه قوا در آن یکدست است با دولت آقای روحانی که دشواری زیادی داشت؛ خیلی تفاوت دارد.
اصلی وجود دارد به نام «کمتر، بیشتر است.» با به‌کارگیری این اصل، می‌توانیم با ایجاد تغییرات کوچک در زندگی روزمره، چیز‌های زیادی را به دست آوریم. اگر می‌خواهید شروع به بهبود کیفیت زندگی خود کنید، هر چقدر هم که سخت باشد، نیاز دارید که یک روز تغییر را آغاز کنید.
شاگردان ربیعی و مطهری در تلاش برای کسب پیروزی در نخستین بازی دور برگشت هستند.
پرسپولیس در دقایق ابتدایی بازی با نساجی یک پنالتی عجیب و غریب گرفت که مشابه آن شاید خیلی سخت پیدا شود.
باشگاه تراکتور در شرایطی که شروع خوبی در تعطیلات نیم فصل داشت، حالا با یک چالش سخت مواجه شده است.
تیم ملی ایران شروعی غیرقابل انتظار و سخت در جام جهانی قطر داشت.
قیمت نفت روز دوشنبه پس از این که مقامات چینی بر حفظ رویکرد سخت گیرانه برای مقابله با شیوع کووید ۱۹ تاکید کردند و امیدها نسبت به بهبود تقاضای این کشور برای سوخت را از بین بردند، بیش از یک دلار در هر بشکه سقوط کرد.
انس طلا در معاملات امروز بعد از بازگشایی با رشد بیش از ۱۳ دلاری مواجه شده است.
انس طلا در معاملات امروز بعد از بازگشایی با رشد بیش از ۱۳ دلاری مواجه شده است.
قزوین- تیم فوتبال شمس آذر قزوین اولین دیدار خود در لیگ دسته یک کشور را با پیروزی پرگل برابر خوشه طلایی ساوه آغاز کرد.
لیگ بیست و دوم هفته دوم خود را پشت سر گذاشت و پرسپولیس با وجود صرف هزینه مناسب هنوز نشانه هایی از یک مدعی جدی قهرمانی ندارد و روی خط مساوی مسیر سخت و دشوار لیگ را شروع کرده است .
پیکانی ها موفق شدند به یک فصل ناکامی در پیروزی در زمین استادیوم پاس خاتمه دهند و ملوان را با شکست بدرقه کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ